Орієнтовне свідоцтво досягнень 3-4 клас НУШ до №813
Свідоцтво досягнень для 3-4 класу НУШ, відповідно до нових рекомендацій МОН №813
Наказ МОН від 13.07.2021 № 813 “Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти”
________________________________
________________________________ ________________________________
________________________________
(назва закладу загальної середньої освіти)
учня/учениці ____________класу___
(3 – 4)
_____________________________________
(ім’я та прізвище учня /учениці) _____________________________________
(навчальний рік)
Характеристика навчальної діяльності
|
Має значні успіхи |
Демонструє помітний прогрес |
Досягає результату з допомогою дорослих |
Потребує уваги і допомог и |
||||
І – І семестр, ІІ – ІІ семестр |
І |
ІІ |
І |
ІІ |
І |
ІІ |
І |
ІІ |
Виявляє цілеспрямованість та інтерес до навчання, відповідально ставиться до виконання завдань. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Активно працює на уроках, виявляє ініціативу і творчий підхід. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Співпрацює з іншими дітьми, домовляється, керує емоціями. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Проявляє самостійність у роботі, логічно обґрунтовує свою думку. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Планує і контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результат своєї роботи. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Бере відповідальність за свої дії, пропонує шляхи розв’язання проблем, критично оцінює свої дії та дії інших. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Визначає істотні ознаки об’єктів, порівнює, об’єднує, розподіляє об’єкти за обраною ознакою/ознаками. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Спостерігає за об’єктом/об’єктами, формулює припущення, досліджує, доходить висновків про взаємозв’язки між об’єктами, пояснює їх. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Добирає до виконання завдань джерела інформації, презентує отриману інформацію у вигляді таблиць, схем, переказів. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Безпечно використовує цифрові пристрої для доступу до інформації, спілкування, співпраці. |
|
|
|
|
|
|
|
|
№
|
Характеристика результатів навчання |
Рівні |
||||||||||||
|
Високий |
|
|
Достатній |
|
Середній |
|
Початковий |
||||||
|
|
|
|
|||||||||||
І |
ІІ |
І |
ІІ |
І |
ІІ |
І |
ІІ |
|||||||
МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
||||||||||||||
Українська мова, мова відповідного корінного народу/ національної меншини (мова навчання) |
||||||||||||||
1 |
Визначає фактичний зміст, тему,основну думку, пояснює причинонаслідкові зв’язки сприйнятого на слух висловлення, уточнює інформацію, ставить доцільні запитання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
2 |
Володіє повноцінною навичкою читання вголос і мовчки |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
3 |
Аналізує прочитаний текст, висловлює й обґрунтовує власне ставлення щодо прочитаного, формулює висновки |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
4 |
Переказує усно й письмово прочитаний/ прослуханий твір з дотриманням логіки викладу та з творчим доповненням |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
5 |
Будує зв’язні висловлювання (розповідь, опис, міркування, есе, діалог) в усній і письмовій формах, володіє монологічною та діалогічною формами мовлення, дотримується правил культури спілкування |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
6 |
Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і редагує написане |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
7 |
Досліджує мовні одиниці та явища, використовує їх для вдосконалення мовлення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
Українська мова як державна, мова відповідного корінного народу/ національної меншини (мова вивчення) |
||||||||||||||
1 |
Аналізує сприйняте на слух висловлювання, ставить доцільні запитання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
2 |
Читає усвідомлено, правильно, виразно, в належному темпі вголос і мовчки |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
3 |
Зв’язно висловлює власні думки щодо прочитаного, усно передає свої враження, вподобання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
4 |
Переказує та створює тексти, бере участь у діалозі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
5 |
Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і редагує написане |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
Іноземна мова |
|
|||||||||||||
1 |
Сприймає і розуміє іноземну мову на слух |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
2 |
Читає з розумінням іноземною мовою |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
3 |
Висловлюється іноземною мовою |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
4 |
Записує слова, речення, короткі повідомлення про себе, на повсякденні теми іноземною мовою |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
МАТЕМАТИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
||||||||||
1 |
Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Читає записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, прогнозує і перевіряє розв’язок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об’єкти з геометричних фігур |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ПРИРОДНИЧА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
||||||||||
1 |
Установлює взаємозв’язки між об’єктами неживої і живої природи, розрізняє рукотворні об’єкти, виготовлені з природних і штучних матеріалів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Описує зміни, які відбуваються в природі, установлює причиново - наслідкові зв’язки між ними |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Обирає обладнання та досліджує об’єкт природи за власно складеним планом, робить висновки і презентує їх |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Орієнтується на місцевості за об’єктами природи і з допомогою компасу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Знаходить і показує на карті Україну, материки, океани та інші об’єкти відповідно до навчального завдання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Пояснює залежність життя організмів від умов існування, правила природоохоронної поведінки, дотримується цих правил |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
СОЦІАЛЬНА І ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНА, ГРОМАДЯНСЬКА ТА ІСТОРИЧНА ОСВІТНІ ГАЛУЗІ |
||||||||||
1 |
Пояснює на прикладах, що означає бути громадянином України; досліджує історію свого роду, села/міста, рідного краю і презентує результати |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Розповідає про відомі історичні події, пам’ятки природи і культури, видатних людей, у тому числі винахідників, пояснює вплив їх діяльності на життя людей/збереження довкілля |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Пояснює свої права і обов’язки з сім’ї, в школі, громадських місцях; аргументовано визначає перевагу добрих взаємин над конфліктами |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Розрізняє першочергові та другорядні потреби, пояснює важливість помірності у споживання товарів і послуг, планує конкретні дії для задоволення власних потреб |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Пояснює, від кого залежить безпека в довкіллі; описує можливі ризики на прикладах |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Моделює звернення про допомогу в різні служби в разі небезпечних ситуацій, пояснює можливі наслідки на свої дії |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ТЕХНОЛОГІЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
|||||||||
1 |
Організовує робоче місце відповідно до власних потреб і визначених завдань, дотримується безпечних прийомів праці |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Планує послідовність виготовлення виробу за власно обраними технологіями обробки матеріалів та виготовляє його |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Планує та виконує трудові дії щодо самообслуговування, у тому числі ремонтує книжки, пришиває ґудзики, сервірує стіл |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІНФОРМАТИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
|||||||||
1 |
Використовує цифрові пристрої для виконання навчальних завдань |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Створює інформаційні продукти (текст, графічне зображення, презентацію) в програмних середовищах |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Складає лінійні, розгалужені та циклічні алгоритми на основі їх опису, отримує очікуваний результат дій виконавця за складеним алгоритмом |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Збирає інформацію за допомогою цифрових пристроїв відповідно до навчальної мети, використовує онлайн середовища для спільної діяльності й обміну думками, дотримується безпечної поведінки під час онлайн-взаємодії |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
МИСТЕЦЬКА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
|||||||||
1 |
Описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує твір з використанням мистецької термінології |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Створює варіанти запропонованих художніх образів засобами образотворчого мистецтва, користується різними художніми матеріалами |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Співає виразно, відтворює запропоновані ритми (соло та в групі), імпровізує з ритмами |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Презентує власні художні образи, оцінює власну творчість, пояснює, що вдалося |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ФІЗКУЛЬТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
|||||||||
1 |
Добирає і виконує фізичні вправи з різних видів спорту, дотримуючись правил безпеки, здійснює самоконтроль самочуття у процесі виконання фізичних вправ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Пояснює значення фізичного навантаження і загартування для організму та виховання силі волі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Дотримуєтеся правил проведення рухливих ігор та естафет; співпереживає за результат команди |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Рішення педагогічної про переведення до наступного класу
___________________________________________________________________________________________________________
Рекомендації вчителя
___________________________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________________________
Учитель ______________________________ (підпис) (ініціали, прізвище)
Побажання батьків/осіб, що їх замінюють
___________________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________________________
Батьки/особи, що їх замінюють _____________________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
Керівник закладу освіти