Мета: Ознайомити учнів з історією започаткування Міжнародного дня миру; сприяти вихованню в них почуття патріотизму, національної гордості, любові до рідного краю, сприяти формуванню активної життєвої позиції, спонукати учнів до активної участі в житті суспільства.
Дзвін Миру.
Учень 1. Фонограма пісні «Журавлі»
Мир на землі – це затишок і тиша,
Це сміх дитячий і душі політ ,
Коли поет чарівні вірші пише
Про незвичайний , дивовижний світ .
Мир на землі – це росяні світанки ,
Краса і творчість , пісня у гаях .
Мир на землі - це вечори і ранки
Із радістю і щастям у серцях .
Мир на землі – це дім і мама, й тато ,
Й любові стільки - просто через край !
Це та земля, де щастя є багато
І в кожній хаті – хліба коровай .
Це та земля , де сміх і пісня лине ,
А діти йдуть до школи знов і знов.
Й ніколи у боях ніхто не гине
Бо там господар – щастя і любов
.
Вед. 1. Добрий день! Сьогодні ми зібралися, щоб відзначити міжнародний День миру! Можливо, саме тому, що свято було «створене» священиком, основною думкою цього дня є теза: «Пробач і ти отримаєш мир!».
Вед. 2. Символом міжнародної солідарності всіх людей світу є дзвін миру. Його було відлито з тих монет, які пожертвували діти всіх континентів.
Вед. 3. На дзвоні зроблено напис, який проголошує приблизно таке: «Хай буде всезагальний мир в усьому світі».
Вед. 4. Нема на всій Землі бажанішого слова, ніж “мир”, ненависнішого, ніж “війна”.
Вед. 1. Мир! Це слово звучить по-різному на континентах Землі. Але скрізь воно означає прості й одвічні істини.
Вед. 2. Збереження миру у всі часи було найважливішою проблемою.
Вед. 3. Мир – це життя, щастя, радість, чисте небо над головою.
Вед. 4. Мир – це упевненість у завтрашньому дні, у своєму майбутньому.
Вед. 1. Мир – це можливість спокійно учитися, працювати, любити і поважати одне одного.
Старшокласник тримає в руках листок чистого ватману Прикріплює на ватман намальовані сонце, пташки, люди…
Учні 6 класу. Я хочу, щоб мир був на землі. (голуб) ситник
Щоб сонце світило тепло й яскраво, (сонце)Гайдай
Співали дзвінко пташки, (пташка)Морза
мама і тато щасливі були. (родину)Михайлюк
Хай дім новий будується, (будинок)Куріна
Хай сад новий росте в селі, Нова зростає вулиця. (сад)Чмир
Мир для планети, щастя всім дітям! (діти) Рибак
1клас.
Учень 1 Гей веселка угорі вигнулась край неба,
Мир потрібен дітворі,
А війни не треба.
учень 2: - Для того, щоб нам грати — (Всі разом): Нам потрібен мир!
учень 3: - Для того, щоб все узнати — (Всі разом): Нам потрібен мир!
учень 4: - Для того, щоб підрости — (Всі разом): Нам потрібен мир!
учень 5: - Для того, щоб в світ не було війти — (Всі разом): Нам потрібен мир! (Прикріплює на ватман наперед намальовану веселку)
Ведучі.3 21 вересня відзначається 76- -річниця визволення Богданівки від фашизму.
Ведучий 4. Право покласти квіти до пам’ятника Михайла Захаровича Бондаренка надається учням 7-го класу. (музика)
Ведучий 2. На світі багато чудових країн Мені наймиліша, найкраща країна, Яка піднялася, мов Фенікс, з руїн, Безсмертна моя Україна.
Танець «Діти України»
Вед. 3. Мир у рідній Україні – це найзаповітніше бажання усіх українців, котре вони висловлюють вголос так згуртовано, як ніколи раніше.
Вед. 4.До відзначення цього свята щороку долучається і наша школа.
Вед. 1. У той момент, коли питання миру є особливо нагальним для України, усі бажання, усі сподівання і мрії пов’язані з мирним майбутнім України.
Вед. 2. Нехай же увесь світ почує голоси наших маленьких українців.
Вед 3. «Хай лунає дзвін Миру» (Дзвін колокола)
Фонограма пісні «Країно моя», проходить флеш-моб «Дзвін Миру»