Свято до Дня Святого Миколая.

Про матеріал
День св. Миколая. Мета: розказати про доброчинні справи святого Миколая; виховати в учнів любов до ближнього, почуття доброти й милосердя; сприяти розвиткові творчих здібностей дітей, викликати бажання берегти свою національну культуру, здобувати знання із цілющого джерела народної мудрості пращурів.
Перегляд файлу

День св. Миколая.

 Мета: розказати про доброчинні справи святого Миколая; виховати в учнів любов до ближнього, почуття доброти й милосердя; сприяти розвиткові творчих здібностей дітей, викликати бажання берегти свою національну культуру, здобувати знання із цілющого джерела народної мудрості пращурів.

Хід заняття

Вихід усіх дітей. Співають пісеньку «Зима – красулечка»

1в: Доброго дня!

2в: Дякуємо нашим гостям за те, що завітали до нашого свята.

( Всі діти вклоняються та роблять рух рукою, вітаючи гостей в залі. )

1в: Ми чекаємо ще гостей!

2в: Вітайте наших молодших друзів! Підготовча група №5.(плескають у долоні).

(Виходять діти 5 групи з своїм номером)

1в: А чи знають наші маленькі гості, чому ми всі зараз зібралися у цьому залі? Яке свято відзначаємо? (Відповіді дітей)

2в: А що ви знаєте про св. Миколая, та про це свято?(Відповіді дітей. Сідають)

1в: Так! Ви дуже розумні та кмітливі!

2: Пропоную переглянути відео «Легенда про св. Миколая».

(Дивляться відео)

1в: Ми також відправляли листи св. Миколаю з побажаннями!

(Дивляться відео про написання листа св. Миколаю)

2в: А сьогодні чекаємо відправлення від св. Миколая : поздоровлення та солодкі подарунки.

( Чується звук стуку у двері «Тук-тук-тук)

1в: Дивіться, ось і листоноша приніс подаруночки!

( Входить листоноша)

Л: Отримайте посилку та листа. Розпишіться ось тут.

1в: Стривайте, але тут нічого немає!

2в: Ах! Як же!

Л: Нічого не знаю!

1в: (Читає листа)

 

«Доброго дня, любі діточки!

  Ви всі себе добре поводили, тому я передаю вам усім подаруночки, солодкі ,як ваші співи, які я чув нещодавно.

  Всіх обіймаю! Веселих свят!

  Р. S.  Якщо цукерки до вас не дійшли, то шукайте добру лісову фею. Вона Допоможе знайти і повернути солодкі даруночки.»

 

 

(Ведуча розписується у листоноші в заявці і листоноша уходить)

(Заходить під музику Шерлок Холмс)

Ш: Я чув, що десь відбувається дуже цікаве…(всіх близько роздивляється) Вам потрібен Я! Я - Шерлок Холмс! Я можу вам допомогти. В мене є код до вирішення питання, як знайти лісову фею! Її допомоги потребують зараз багато людей. На «Новій пошті» губляться багато цінних посилочок. (показує код)

1в: Що це!

2в: Який це код? Нічого не зрозуміло!!!

Ш: Ох! Я знав, що ви не зрозумієте. Тільки геніальні детективи вміють розшифровувати такі важкі коди! Я вам допоможу. Але мені потрібні  помічники. Я буду загадувати загадки, а ви підіймайте ручки і відповідайте.

1. Сніг на полях,
Лід на річках,
Хуга гуляє,
Коли це буває.
(Зимою)

2. Веселий Дід Мороз в руках
Несе нам подарунки.
І на засніжених шибках
Малює візерунки.
Або ще й носа обпече
До холоду незвичним.
Тому, що скрізь мороз січе –
Цей місяць зветься…
(Січнем)

3. Взимку горою, влітку водою.
(Сніг)

4. Росте вона холодною зимою,
Росте вона додолу головою,
А тільки сонечко засяє –
Вона заплаче і розтає.
(Бурулька)

5. Рано-вранці увесь світ
Вбрався в білий оксамит.
А як вітер нападе
Оксамит цей пропаде.
(Іній)

6. Прозорий, мов скло,
Не вставиш у вікно.
(Лід)

7. Цей святий вночі прийде,

Подарунки покладе.

В грудні зустрічі чекай.

Звуть святого… (Миколай).

( Діти виходять и стають біля Шерлока)

  Ш: Готові?(відповідь дітей) Тоді беріть трафарет під номером 1 і прикладайте до закодованого запису, щоб дізнатися наше перше завдання. (діти прикладають, а Шерлок читає) Розкажіть вірші про св. Миколая.

(Діти виходять и читають вірші)

1в: Які молодці!

2в: Гарно вивчили віршики!

Ш: Дякуємо вам за виконання першого завдання. Тепер прикладаємо другий трафарет. (діти прикладають, а Шерлок читає) Складіть пазли. В цьому конверті лежать пазли. Складіть їх та приклейте на цей аркуш.(помічники починають складати).

1в: А поки наші детективи працюють, нам можна трошечки розважитися.

2в: Пропоную всім підвестися та повторити рухи нашого флешмобу.

(Виходять дівчатка, які показують рухи. Танцюють під музику)

Ш: Які веселі рухи! А мої помічники впоралися. Хто це?(відповіді дітей)

1в: Так! Це св. Миколай!

(Звучить пісенька про св. Миколая, всі підспівують).

Ш: Який веселий дружній спів! Настрій такий веселий, хоч на скрипці грай! А (повертається до помічників) , в нас справи.(дістає 3 трафарет). Прикладайте! (діти прикладають, а Шерлок читає) Намалюйте св. Миколая серцем.

1в: Як це серцем?

2в: Я теж не розумію!

Ш: Звісно ж, не детективи! Серцем, це з закритими очима. Мої любі підходьте, допомагайте нам.

 (Діти підходять, стають в чергу, під музику малюють з закритими очима, кожен свою частину).

1в: Веселий в нас вийшов св. Миколай!

2в: Але ж ми малювали серцем! А тоді виходять найтепліші малюнки у світі! Наші матусі багато таких малюнків приймали від нас у подарунок!

Виходить добра лісова фея

Ф: Доброго дня! Бачу ви вже намалювали св. Миколая! Дуже символічно! Авангард?.. Я погано знаюся на сучасних видах художнього мистецтва.

Ш: Допоможи нам знайти дитячі подаруночки, люба фея (говорить це, цілуючи їй ручку)!

Ф: Добре! Але нам треба вирушати в зимовий ліс! А чи всі знають правила поводження взимку в лісі та  на дорозі?

1в: Всі знають!

2в: Авжеж!

Ф: Зараз перевіримо. (дістає плакати ) Які правила тут зображені?

 (Виходять діти і розповідають по кожному плакату).

Ф: Тепер я бачу, що можна вирушати у подорож! Ставайте паровозиком і поїхали!

(Звучить музика і всі хотять, виконуючи рухи за феєю).

1в: Ось! Бачу!

2в: Ось і подаруночки! Дякуємо тобі, добра фея!

(Грає музика і наші актори роздають подаруночки всім дітям)

1в: Наше свято підходить до кінця.

2в: Щиро дякуємо всім учасникам та гостям нашого свята! Веселих свят! До побачення!

(І знову звучить музика флешмобу та виходять дівчатка, які показують рухи)

 

 

 

  

docx
Додав(-ла)
Колоскова Юлия
Пов’язані теми
Класному керівникові, Сценарії
НУШ
Додано
15 березня 2021
Переглядів
288
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку