24 червня о 18:00Вебінар: Практика створення матеріалів для оформлення та зонування класного приміщення в НУШ

Свято у 4 класі "Осінній іменинник"

Про матеріал

Мета: привітати осінніх іменинників з днем народження; створити в колективі сприятливий психологічний клімат; сприяти виховуванню творчих здібностей, умінь і навичок колективної творчої діяльності.

Перегляд файлу

Тема: «Осінній іменинник»
Мета: привітати осінніх іменинників з днем народження; створити в колективі сприятливий психологічний клімат; сприяти виховуванню творчих здібностей, умінь і навичок колективної творчої діяльності.

Форма проведення: свято.

Обладнання: чисті ватмани, фломастери, картки з написами подарунків, бантики (для іменинників), аудіо записи.

Місце проведення: актова зала.

Хід заходу

І. Організація класу.

  • Сьогодні у нас надзвичайне свято, яке ми з нетерпінням чекаємо і дуже полюбляємо. Кожен з нас жалкує, що день народження відзначається один раз на рік, і коли він закінчується, ми починаємо сумувати. Сьогодні, я сподіваюся, цього не станеться!

ІІ. Вступна частина.

  • Осінні місяці сьогодні поєднались, щоб вас теплом і радістю зігрітиі радо привітати! Дружніми оплесками вітаємо іменинників осені. А саме Білозора Вову, Кулаковського Федю, Магду Нікіту, Нижник Софію, Ковальову Аню, Загородню Сніжану, Захарченка Ваню, Чабан Настю.
  • Давай всі разом привітаємо наших іменинників піснею.

(Барбарики – С Днем Рождения)

Діти вітають іменинників. (Діти стають у коло і кожен висловлює свої побажання).

ІІІ. Основна частина.

  • А який же день народження проходить без веселощів, ігор та гарного настрою. Тож і наше свято ми проведемо весело.

Ми раді вас вітати,

Дітей веселих зустрічати!

Зі святом всіх ми вас вітаєм,

Давайте разом всі пограєм!

1. «Збери подарунки».

Діти діляться на 2 команди. На певній відстані розкидані картки із словами: книга, квіти, цукерки, настільна гра, лялька, прикраси, машина, конструктор, парфуми,  картина, іграшки, планшет, телефон, сережки.

 Учасники, по черзі, добігають до «подарунків», вибирають 1 предмет,  який можна подарувати, повертаються до своєї команди. Виграє команда, яка перша збере подарунки.

2.  «Букет квітів».

Діти поділені на 2 команди. На певній відстані лежать аркуш паперу (ватман) і фломастери. Кожен учасник повинен намалювати квітку, повернутися назад і передати право малювати іншому. Виграє команда, яка створить букет першою і букет буде кращим.

3. «Подвійне коло».

Діти діляться на пари, кожен запам’ятовую свою пару. Створюється подвійне коло (внутрішнє – перші номери пари, зовнішнє – другі номери пари). Вмикається музика діти  бігають по колу (внутрішнє – в ліву сторону, зовнішнє – в праву), як тільки вона вимикається кожен знаходить свою пару та виконую вказану дію. Хто останнім знайде свою пару та виконає дію, той виходить з гри, і так до останньої пари, яка і буде переможцем.

Вухо до коліна, лікоть до живота, плече до щоки, живіт до живота, ніс до спини, вухо до вуха, рука до коліна.

4. «Привітання».

Кожен учасник команди повинен написати по одному побажанню, яке починається словами: «Я бажаю … (щастя, радості, успіхів і т.д.). Побажання не повинні повторюватися. Виграє команда, яка першою створить святкове поздоровлення.

IV. Заключна частина.

Усі разом діти виконують рухи під музику «Фіксики»

Наше свято наближається до кінця, давайте міцно за руки візьмемося та ще раз привітаємо наших іменинників. Всі разом «З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ!».
         Вручення подарунків іменинникам.

книга     квіти цукерки настільна гра лялька прикраси машина конструктор парфуми  картина іграшки планшет телефон сережки

книга     квіти цукерки настільна гра лялька прикраси машина конструктор парфуми  картина іграшки планшет телефон сережки

 

 

docx
Додано
29 липня 2018
Переглядів
610
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку