Свято "Валентинів день"

Про матеріал
Мета розробки : закріпити знання про історію виникнення і святкування Дня Святого Валентина у різних країнах; вчити бачити прекрасне, формувати почуття прекрасного. Сценарій містить окрім інформації про історію виникнення свята ще багато цікавих конкурсів для учнів початкових класів.
Перегляд файлу

Валентинів день

Свято на День святого Валентина (День закоханих) в початковій школі

 

1-й ведучий

Лютий ще. Холодна днина.
У снігу стоїть сосна.
Нині свято Валентина,
І у серденьку — весна.
Хоч і лютий ще лютує
Дме хурделиця весь час.
Та весну серденько чує,
Бо вона прийде до нас.

 

2-й ведучий
І сміятись буде з нами
І радітиме без меж.
З сонячними промінцями
І з теплом чарівним теж.
Принесе усім багато
Світла, радості й пісень.
А сьогодні в школі свято —
Гарний і веселий день.


1-й ведучий

День цей швидко пролітає.
Настрій гарний, всюди сміх.
Ось і дзвоник вже лунає,
Що додому кличе всіх.
Але ми не поспішаєм,
Бо на свято всі ідем.
Наших друзів привітаєм,
Валентиночки візьмем.
Друзів маємо багато —
Валентинки ці для них.
І в чудове, гарне свято —
Привітаємо усіх!

 


2-й ведучий

 А ти,  Артеме  , знаєш звідки взялося це свято? Та ще й ці гарні валентинки? Звідки воно прийшло до нас, це свято? Я давно колись щось таке читала, але призабула. То ти знаєш?

1-й ведучий.

Звичайно, знаю, та й усі, мабуть, знають про це свято. Це ж дуже цікаво, бо воно прийшло до нас із сивої давнини. Ще аж у ІІІ столітті нашої ери почали його святкувати! І от дійшло воно і до нас. Та тільки у нашій країні його раніше не святкували, лише недавно почали, але воно всі серця заполонило, бо ж таке хороше це свято. В ньому стільки любові, щирості, щедрості, радості і, знаєш, мабуть, всього найкращого, що є в людському серці. Я дуже люблю це свято. А ти?

 2-й ведучий. І я його люблю, бо так багато добрих і приємних слів звучить у цей день, люди всі веселіші і добріші стають... А ще відчуваєш, що тебе дуже люблять... А це так приємно, правда?

1-й ведучий. Звичайно, жити і знати, що тебе всі люблять — це прекрасно!

2-й ведучий. Звичайно, це чудово. Мені в такі хвилини — літати хочеться.

1-й ведучий. Ну, то й літай, літай, якщо в тебе крила є.

2-й ведучий. А я і літаю, хоч у мене і крил нема, але душа моя уміє літати, бо душа у кожної людини крилата, хіба не так?

1-й ведучий. Так, мабуть, ти маєш рацію, душа — це щось таке, що й справді може літати, я також це знаю. Тоді настрій такий крилатий, веселий, хочеться співати і... і літати.

 2-й ведучий. Ну, от і сама кажеш, що хочеться співати і літати, а з мене сміявся.

 1-й ведучий. Та я не сміявся, просто дуже шкода, що в людини крил немає, а було б так здорово злетіти в синє небо, як пташка. Але крил — немає.

2-й ведучий.  Ну, й що, як немає крил, а душа летить під небеса, мов на дужих крилах, а все це від великої любові, яку ми відчуваємо. Ми щасливі, бо нас люблять...

 1-й ведучий.  Ану-но признавайся, хто тебе любить! Га?

2-й ведучий.. А що тут признаватися! Люблять мама і тато, бабусі і дідусі, вся родина, вчителі, мої друзі — дівчатка і хлопчики, так само, як і тебе, хіба не так?

 1-й ведучий. Та так. Нас люблять і ми любимо. А коли любиш, то хочеться для людей зробити щось добре, приємне, правда, друзі?

1 учень

Світ кольоровий від любові.
Такий чарівний світ,
Коли є щирість в кожнім слові,
І радість, і привіт!

2 учень

Світ від любові кольоровий,
Від щирих й теплих слів.
Від радості такий чудовий
І від чарівних снів.

3 учень

Світ кольоровий від любові,
Любов... саме життя.
Любов, сказати ми готові, —
Найкраще почуття.

4 учень

Любов — найвище в світі почуття.
Вона нам щиро серце зігріває.
Й народжує саме земне життя
І краще від любові — не буває!

 

2-й ведучий. Любов — це почуття безмежне. Я дуже люблю свою маму, свого братика, бабусю, дідуся. От закрию очі і здається всіх їх зараз можу обняти міцно-міцно, і захистити хочу, щоб з ними нічого не сталося, щоб вони завжди були здорові, щасливі, веселі... Це для мене так багато значить, що й словами не передати цього великого почуття. Я думаю, що це і є — любов. Але ми відхилились від теми, друзі, чи не так? ___________ питав, звідки пішло це свято, на яке ми всі прийшли, а от відповіді він так і не одержав. Тому зараз слід розказати історію виникнення свята Валентина. Тому і почнемо саме з цього моменту.

Вчитель. Це було давним-давно, ще у ІІІ столітті нашої єри. У Римі правив рішучий і суворий імператор Клавдій. Понад усе він любив воювати, ходити в походи, завойовувати чужі землі. А тому хотів, щоб його воїни не відволікались від походів і війн, а служили довго. Та любовні стріли Амура влучали частенько в серця його воїнів і вони закохувались, одружувались і залишали військову службу.

   Через те Клавдій видав указ, що забороняв одружуватись. І тоді на допомогу закоханим людям прийшов молодий лікар і священник Валентин. Всупереч імператорському указові, він таємно вінчав молоді пари. І коли про це дізнався імператор, то Валентина кинули до в’язниці. Але й самого Валентина велика любов знайшла в тюремних сірих мурах. Він закохався в дуже гарну дівчину — доньку тюремного наглядача. Він її дуже любив і посилав коханій листи, сповнені ніжного і великого почуття. Та, на жаль, дівчина не могла їх прочитати сама, бо своїми чудовими великими очима вона зовсім нічого не бачила, була сліпа.

   Валентин знав про це і, будучи хорошим лікарем, всіма можливими ліками прагнув вилікувати кохану дівчину, але все було марно, ніякі мазі не допомагали. Вона не могла прочитати теплих і лагідних слів, але теж безмежно полюбила Валентина. Батько дівчини кожен раз приносив їй листи і ліки, сподіваючись, що його донька прозріє, та ніщо не допомагало. Час нестримно спливав, а Валентина повинні вже були ось-ось стратити. Батько дівчини дуже переживав за свою доньку, за Валентина і навіть хотів позбавити себе життя із-за того, що все так погано складалося. Але Валентин тримався мужньо. І навіть у свій останній день, у день страти, попросив у тюремника папір і написав прощального листа своїй коханій і вклав в середину листа жовтий шафран, (крокус) на прощання.

   Коли тюремник повернувся додому, на порозі стояла його донька і з нетерпінням чекала на батька. Він простягнув їй листа. Дівчина розгорнула його і знайшла там — жовтий шафран. У записці було написано: «Від твого Валентина». Дівчина взяла пальчиками шафран і раптом ... раптом вона побачила його прекрасні кольори. Сталося диво — зір дівчини відновився...

   А Валентина стратили 14 лютого 270 року. Він так і не дізнався про чарівне зцілення своєї коханої, так і не зазнав щастя. Але люди про нього пам’ятали і всім серцем полюбили цього мудрого лікаря, доброго священника. Згодом церква причислила Валентина до святих за ті чудеса, які сталися з людьми після його лікування, і за доброту його люблячого серця. А закохані всього світу обрали його своїм покровителем. У цей день вони дарують своїм обранцям подарунки, квіти, листівки, картини-валентинки. Це справжні витвори мистецтва, тому що в них люди вкладають усю свою душу, любов і ласку.

  1-й ведучий. В кожній країні по-своєму відзначають свято Валентина, але всюди люди дарують подарунки своїм любим. Це свято веселе і радісне, воно згодом перебралося в навчальні заклади і в школи, де й діти з радістю дарують один одному подарунки і валентинки, щоб висловити свою любов до друзів — хлопчиків і дівчаток.

 

2-й ведучий. Бо тепле слово завжди краще, ніж жорстоке слово; лагідний погляд — завжди кращий від злого погляду; добрі стосунки між однокласниками — завжди кращі, ніж погані; щира дружба — завжди краща, ніж злоба і недовіра; а любов завжди гріє серце кожному з нас. І хай живе любов у кожному серці!

2-й ведучий.  Це свято дуже гарне, лагідне, щире і світле, бо любов — це найсвітліше почуття. А сьогодні ми всі оспівуємо саму любов.

Бо без любові — пташка не співає
І без любові квітка не цвіте.
І без любові сонечко не грає.
То ж пам’ятайте завжди всі про те.

А тепер і поспівати можна, бо любов народжує найкращі пісні про все на світі.

Діти виконують пісню «Найкращі друзі»

 

1-й ведучий.  . А тепер прийшла пора і нам повеселитися і посміятися.

Вчитель. В нашому святі візьмуть участь 4 пари – по одній парі з кожного класу .  Представляєм учасників :

1 пара –

2 пара-

3 пара –

4 пара-

  Судитимуть наші конкурси журі у складі :

1.

2.

 Також в кінці свята ми дізнаємось результати вашого голосування за Валентина і Валентину.

Конкурси.

1 конкурс «Зріж бал»

На мотузці прив'язані сердечка з написаними на них балами. Кожна пара повинна зрізати одне сердечко із зав'язаними очима. Одна половинка пари зрізає, а інша спрямовує і підказує.

2 конкурс «Дружна пара»

Кожній парі дають повітряну кульку, яку вони затискають між головами. За сигналом ведучого вони оббігають перешкоду і повертаються назад. Змагаються по дві пари.

3 конкурс «Найкращий танець»

 Кожна пара танцює з повітряною кулькою, яка затиснута між грудей, руки за спиною. Звучить різна музика: повільна, швидка, ритмічна. Пара, у якої кулька довше протримається – виграє.

 

4 конкурс «Розбите серце»

Кожній парі дається розрізане на 4-5 частин серце. За 1 хвилину їм необхідно зібрати всі шматочки. Хто швидше це зробить, той і отримує заслужену перемогу.

5 конкурс «Лабіринт»

У заліі натягнуті скакалки на різному рівні. По команді кожна пара повинна пройти перешкоди з зав'язаними очима, не зачепивши ні одне з них (хлопчики проходять з зав'язаними очима, а дівчатка їм підказують).

5 конкурс «Валентинка»

Кожній парі даються заготовки, з яких вони  виготовляють «валентинки». Журі визначає найкращу «валентинку».

Гра «Запитання-відповідь»

(2 конверта. В одному 10 питань, в іншому 10 відповідей. Кожна пара тягне питання і відповідь.)

Питання:

- Ти слухаєшся батьків?

- Коли ти будеш вчитися на одні п'ятірки?

- Ти любиш їсти в шкільній їдальні?

- Ти прогулюєш уроки?

- Вмієш ти читати?

- Чи ти вважаєш себе розумним?

- Ти хотів би перейти в інший клас?

- Ти ображаєш дівчаток? (хлопчиків)

- Тобі подобаються діти вашого класу?

- Хотів (а) би ти, щоб скоріше почалися канікули?

Відповіді:

- Коли сплю.

- Тільки цим і займаюся.

- Про це краще скаже вчитель.

- Не їм, не сплю, тільки про це і думаю.

- Часом буває.

- Природно.

- Тільки тоді, коли дуже сердитий.

- Я роблю це по понеділках.

- Мені це не до чого.

- Мені і так дуже весело живеться.

Гра для глядачів «Комплімент»

Діти витягають з корзини сердечка з різними завданнями :

-         привітати однокласника(однокласницю) з Днем Святого Валентина

-         відгадати загадку (кілька загадок)

-         привітати вчителя

-         назвати 10 лагідних слів

-         сказати 3 компліменти однокласниці(однокласнику)

-         назвати 3 лагідних слова, якими Ви звертаєтесь до мами

-         сказати 7 «чарівних» слів.

А тепер прошу наше журі обрати кращу пару.

Звучить музика.  Діти виконують пісню «Дружба – это не работа».

Журі оголошує переможців на звання Валентин і Валентина початкової школи і нагороджує кожну пару ( номінації  «НАЙДРУЖНІША ПАРА»

«НАЙВЕСЕЛІША ПАРА»

«НАЙЧАРІВНІША ПАРА»

«НАЙБІЛЬШ ВВІЧЛИВА ПАРА»

 «НАЙСКРОМНІША ПАРА»)

 

Вчитель. Красиве, веселкове це почуття — любов, кохання. Воно приходить до людини непередбачувано, в будь-яку пору її життя несподівано і робить її світлою і красивою, радісною і щасливою. І хай велика і світла любов нікого з вас не обмине в житті. Бо хто не любив, той не жив. А хто кохає, той двічі живе. Любов і справді — це палаюче багаття, яке освітлює і зігріває людину. Любіть, кохайте і будьте щасливі.

А наостанок всі разом складемо вірша про любов, бо вона того варта, щоб люди писали вірші, пісні, романи про це прекрасне почуття — любов!

У кого в серденьку любов палає,
Він двічі жив, бо він КОХАЄ.
Любов прекрасним робить все життя,
Любов — найвище в світі ПОЧУТТЯ.
І світ увесь стає такий чудовий
Чарівний, світлий, ВЕСЕЛКОВИЙ.
Любов великі творить чудеса,
Народжується диво і КРАСА.
Якщо коханням серденько палає,
Над світом враз веселка РОЗЦВІТАЄ.
З любові починається життя
Любов — найкраще в світі ПОЧУТТЯ.
Кохання, ніби сонечка привіт,
А без любові — чорно-білий СВІТ.
А без любові квітка не розквітне
Й краса земна поблідне раптом, ЗНИКНЕ.
Любов — це справжнє диво на Землі,
То ж люблять всі: великі і МАЛІ.
Любов, мов квітка, в серці розцвітає,
Мов зірка ясна, душі ЗІГРІВАЄ.
Нам без любові в світі не прожити,
Прийшли усі ми в світ ЛЮБИТИ!
Любов найкраще в світі почуття,
З любові починається ЖИТТЯ.
І хай любов у вас в серцях палає,
Нехай ніколи в світі НЕ ЗНИКАЄ.
Нехай любов в серця до вас пливе,
Бо хто кохає — двічі той ЖИВЕ.

docx
Додано
5 листопада 2023
Переглядів
127
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку