Свято-вікторина "Найкращий орнітолог"

Про матеріал
Свято-вікторина "Найкращий орнітолог" розраховано для учнів 7-х класів. МЕТА: - продовжити формування поняття «птахи»; - ознайомлення з видовим різноманіттям перелітних птахів рідного краю; - поширення знань про сезонні явища у природі і в житті птахів; - розвиток гуманного ставлення до птахів, мотивація інтересу до їх охорони; - сприяння вихованню активної життєвої позиції; - розвивати пам'ять, мислення, зв’язне мовлення; - виховувати естетичне сприймання природи, прагнення берегти природу, охороняти її; - розширити і поглибити знання про весняні явища ( зустріч весни, зустріч птахів) за допомогою художнього слова та народних традицій; - виховати любов до природи, до птахів.
Перегляд файлу

Обласний етап Всеукраїнської акції «День зустрічі птахів»

 

Номінація «Найкращий організатор біологічних свят»

 

 

Свято-вікторина

"Найкращий орнітолог"

 

Для учнів 7 класу

 

 

 

 

 

 

Підготувала вчитель біології

                                                      Гімназія  №29 ДМР

                                                                 Босенко Аліна Едуардівна

 

 

 

МЕТА:                                                                                                                                            - продовжити формування поняття «птахи»;                                                                                                        - ознайомлення з видовим різноманіттям перелітних птахів рідного краю;                       - поширення знань про сезонні явища у природі і в житті птахів;                                - розвиток гуманного ставлення до птахів, мотивація інтересу до їх охорони;                  - сприяння вихованню активної життєвої позиції;                                                                                          - розвивати пам'ять, мислення, зв’язне мовлення;                                                                             - виховувати естетичне сприймання природи, прагнення берегти природу, охороняти її;
- розширити і поглибити знання про весняні явища ( зустріч весни, зустріч птахів) за допомогою художнього слова та народних традицій;                                             -  виховати любов до природи, до птахів.      

             ХІД ЗАХОДУ:

Вчитель: девіз нашого заходу : Ми друзі і вірні, і щирі , бо ми бережем повсякчас пташок , що літають у вирій, і тих що зимують у нас.

Сьогодні ми проведемо вікторину головними героями якої , стануть звичайно птахи. За кожну правильну відповідь ви отримаєте сюрприз , щоб визначити переможця вікторини.

              1 конкурс. Розпочнемо з розгадування загадок.

                      Довгі ноги, довгий ніс ,

                      Прилетів обід приніс :

Малих жабеняток                   

Для своїх маляток

           ( журавель, лелека)

Швидко скрізь цей птах літає

Безліч мушок поїдає

За вікном гніздо будує

Тільки в нас він не зимує

(ластівка)

                В мене є великий хист

Я співаю як артист

Спів мій радісний усюди

Дуже люблять слухать люди.

                Ось хатинка в ній співак             

Як цю пташку звати

(шпак)

    

 2 конкурс. А зараз ми перевіремо ваші знання про птахів.

  1. Яких птахів часто називають пірнаті кішки ? ( сов)
  2. Лікарями лісу називають ( дятлів)
  3. Великий маестро називають ( солов’я)
  4. Які птахи прилітають до нас першими,(граки)
  5. Яка пташка вигодовує своїх пташенят навіть взимку? ( шишкар)
  6. Пташенята якого птаха не знають своєї матері?(зозуля)
  7. Який найбільший птах в Україні?(страус)
  8. У назві якого птаха заховалось число 40?(сорока)
  9. Назвіть перелітних і зимуючих птахів України.

 

3 конкурс. Наступний конкурс ерудитів

  1. На грядці сиділо 6 горобців. До них прилетіло ще 5. Кіт підкрався і зловив 2 горобці. Скільки горобців залишилося на грядці?(жодного)
  2. Чи може страус назвати себе птахом?(ні бо він не вміє говорити)
  3. На дереві сиділо два птахи 2 горобці а інші ворони. Скільки ворон сиділо на дереві?(жодної)

 

4 конкурс. Конкурс «хто швидше»

Вчитель: показує малюнки птахів, діти називають птахів.

5 конкурс. Пісенний

Навесні, здається , саме повітря співає, радіючи весні. Зяблик встигає за день заспівати 2500 пісень. Кожна пташка співає по своєму.  Ось і перше завдання «впізнай пташку за співом» ( звукозапис із голосом птахів)

А друге завдання заспівай пісню птахів.

 

5 конкурс. Конкурс творчий.

Складаємо чистомовки

Лі-лі-лі-це звичайно ( журавлі)

Ки-ки-ки- це сірі(шпаки)

Працьовиті теж на ки – ну звичайно ( лелеки)              

Ще одні пташки на ки прицьовиті ( ластівки)

Ко-ко-ко це маленький( соловейко)                       

 

Продовж прислів’я

Де багато пташок , там ( не має комашок)

Зруйнуй гніздо пташине, не буде в тебе ( родини)

Зозуля стала кувати ( морозу не бувати)

Скільки пташок – стільки й ( пісеньок)

 

6 конкурс. Конкурс малюнковий.

Природа рідна – наша втіха , тож хай вона не знає лиха .

Плакат на захист птаха створити можеш ти ( намалювати чи створити плакат).

4Б Олександр Чечель     4Б Дар'я Семенова

 

Чечель Олександр                           Семенова Дар’я

 

3А Ярослав Левченко

 

Левченко Олександр

Вчитель: Діти , ми провели вікторину про птахів рідного краю. Давайте підрахуємо всі сюрпризи і визначимо найкращого знавця птахів рідного краю. Я бажаю вам діти і всім присутнім добра і злагоди читайте багато і поповнюйте свої знання про природу рідного краю.

Бережіть її!

Все на землі нам треба берегти

І птаха і звіра і оту тваринку

Не чванься тим що цар природи ти

Бо врешті ти його частинка .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Вікторина була проведена онлайн з учнями 7- А класу. Переможцем “Найкращим орнітологом” став Курилов Ілля.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Біологія, 7 клас, Сценарії
До підручника
Біологія 7 клас (Довгаль І.В., Ягенська Г. В., Жолос О. В., Ходосовцев О. Є., Костіков І. Ю., Волгін С. О., Додь В. В., Сиволоб А. В., Скрипник Н.В., Толстанова Г. М.)
Додано
18 березня
Переглядів
55
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку