Свято всіх жінок - 8 Березня.

Про матеріал
Розширити уявлення учнів про свято. Розвивати вміння вітати близьких людей, робити їм приємні сюрпризи, з повагою ставитись до жінок і дівчаток. Зміцнювати колектив класної родини.
Перегляд файлу

Свято 8 Березня

Учитель.    Березень. Наступила весна. Подобрiшали обличчя людей, бiльше з’явилось усмiшок, радостi й турбот у чоловiкiв, дiтей, які в цей день, 8 Березня, прославляють щедрi серця i золотi руки рідних мам, сестер, бабусь, подруг. І чи не в цей день дiти вигукують: «Хай завжди будуть мами!». Дозвольте ж менi, шановнi мами, бабусi, юнi мої подружки-дiвчатка, привiтати вас зi святом.

Хай наперекiр усьому весна несе вам усмiхлену долю, добро i здоров’я.

Радiстю й щастям хай квiтує ваш дiм!

 

1-й учень.  

Восьме березня настало,

З ним весни приходить час.

Вся країна зустрiчає

8 Березня у нас.

 

2-й учень.

Це у мам сьогоднi свято,

Ми готовi всi як слiд.

І шлемо ми нашим рiдним

Всi. Привiтання i привiт.

 

3-й учень.

Якось я спитала у весни —

Ти чому приходиш, поясни?

І весна менi сказала прямо:

— Поспiшаю я на свято мами!

 

4-й учень.

Поспiшають квiти проростати,

Поспiшають журавлi вертати,

Поспішає сонечко теплiшать,

Поспiшають дiтки розумнiшать.

Звучить пiсня « МАМА»   (Пташенята у гнізді….).

5-й учень. 

Як добре нам жити i знати,

І вiрити, друзi, весь час,

Що кращого слова, як МАТИ,

Немає у свiтi для нас.

 

6-й учень.

Пам’ятаймо, любi дiти,

Пам’ятаймо завжди з вами,

Що для нас в усьому світi

Найдорожчi — нашi мами.

 

7-й учень. 

Нам, маленьким i дорослим,

Все дають вони з любов’ю:

Нiжне серце, свiтлий розум,

Силу нашому здоров’ю.

 

8-й учень   

Як ставали ми на ноги,

Перший крок наш був до мами!

Радiсть маєм чи тривогу —

Серце мами завжди з нами.

 

9-й учень.

Де сини її та дочки —

Завжди там вона думками.

Пишем в класi ми на дошцi

Наше перше слово — мама!

Звучить  пісня  «Мама і я»

 

13-й учень.

Ми старались, ми спiшили,

І пiснi, i танцi вчили,

Вiршi ще ми почитаєм,

Потанцюєм, заспiваєм.

 

ТАНЦЮВАЛЬНА  КОМПОЗИЦІЯ  «ЧУДАРИКИ»

 

12-й учень.

Маму дуже я люблю,

Їй палкий привiт я шлю,

Та не тiльки їй одній,

А й бабусеньцi своїй.

Ведучий: Сьогодні на святі присутні наші бабусі, яких ми всі так любимо і шануємо.


Рідні бабусі,  ми ваші внучата,

Радісно з вами нам свято стрічпти.

 Добрі бабусі! Вас люблять всі діти.

 Мудрим бабусям, шлемо ми привіт!

 

Учень: Дорога бабусю,
В день цей урочистий
Ти прийми від мене
Вірш мій голосистий.

Учень: Хай тобі розкаже 
Він про весну милу
І про землю рідну,
Що всіх нас зростила.

Учень: Хай він заспіває  
Пісню соловейка
Про красу весняну
Тобі, дорогенька.

Учень: Ще тобі, бабусю, 
Розкажу я казку,
Подарую квіти
Й найніжнішу ласку.

Звучить  пісня  «БАБУСЯ МОЯ ЧАРІВНИЦЯ»

 

Конкурси для мам на 8 Березня   (Будь-які на вибір)

Ведучий: Ось і прийшла пора конкурсів для мам, час нашим ненькам позмагатися у спритності та винахідливості.

А зараз ми пограємо,
   Позабавим наших мам,
Щоб від їх посмішок
Стало радісніше нам.

Справжня господиня

В цьому конкурсі приймають участь тільки дівчата. В якості необхідного інструментарію заздалегідь готується дошка і крейда. Участь можуть приймати 2 або 3 дівчинки. Кожній з учасниць необхідно написати найбільшу кількість страв на певну букву алфавіту всього за 60 секунд. Після закінчення відведеного часу вибирається сама майстерна господиня, яка знає більша кількість рецептів.

Гра «Чи знаємо ми один одного?».

Мама і дитина стають спиною один до одного, задає запитання. Спочатку відповідає дитина кивком голови «так» чи «ні». Після цього на запитання відповідає мама.

1. Чи любить ваша дитина манну кашу?

2. Чи миє посуд ваша дитина?

3. Чи любить ваша дитина чистити зуби?

4. Чи лягає ваша дитина спати о 9-00 вечора?

5. Чи застеляє вранці ліжко ваша дитина?

6. Чи любить вмиватися ваша дитина?

7. Чи любить ваша дитина читати книжки?

8. Чи подобається вашій дитині навчатися в школі?

 

Гра «Чи добре ви знаєте своїх матусь?».

1. Коли день народження у мами?

2. Які очі у мами?

3. Якого кольору волосся?

4. Що найсмачніше готує мама?

5. Куди мріє поїхати мама?

6. Яка улюблена пісня у мами?

 

 

 Гра-конкурс «Попелюшка»
Обладнання: горох, квасоля, цукерки, сушена шипшина, два столики.
Хід гри. Для гри обирають двох дівчаток. Горох, квасолю, цукерки, сушену шипшину потрібно перемішати. Виконується конкурс із заплющеними очима: необхідно розібрати все на купки однорідних предметів – горох, квасолю тощо. Перемагає та дівчинка, яка за зазначений час (його визначають раніше) збере більшу кількість зерна, ягід, цукерок. Якщо щось із предметів потрапить не до тієї купи, із неї забирають два предмета (як штраф).

«Смачний»
Обладнання: шматочки різних фруктів (яблуко, груша, банан, ківі, апельсин), пов’язки на очі.
Хід гри. Під веселу музику дівчаткам зав'язують очі і кладуть в рот по шматочку різних фруктів, а вони відгадують, що скуштували.

«Мама поспішає на роботу»
Обладнання: два столики, різні прикраси, два дзеркала, косметика.
Хід гри. Перед дівчатками на столиках розкладені різноманітні прикраси, косметика, дзеркало. Під веселу музику дівчатка повинні спародіювати своїх мам, які збираються на роботу.


«Допоможи мамі перенести покупки»
Обладнання: два столи, дрібні продукти: цукерки, печиво, яблука, кар*топля, пакетики з приправами тощо, дві великі сумки різних кольорів, пакунки.
Хід гри: До гри запрошують дві мами з дітьми. В одному кінці зали стоять два столи, на яких розкладена од*накова кількість дрібних продуктів. В іншому кінці зали лежать дві великі сумки однакового розміру, але різних кольорів. До кожного столу запрошують маму та дитину. Мамам видають пакунки дуже маленького розміру. Завдання: мама потрібно компактно скласти в пакунок продукти, а дитина швидко переносити їх у сумку. Перемагає та команда, яка, не розсипавши продукти, першою пе*ренесла продукти зі столу до сумки.

«Намисто для донечки»
Обладнання: нитки, голки і намистинки.
Хід гри. До участі у грі запрошуємо двох мам. Їх завдан*ня — за одну хвилину нанизати якомога більше намистинок на нит*ку. Переможе та мама, чиє намисто буде довшим.

«Впізнай себе»
Обладнання: розповіді і малюнки дітей.
Хід гри. Вихователь розповідає гостям: «Наші діти напередодні розповіли про вас невеличкі розповіді і намалювали ваші портрети. Я буду читати Вам розповіді, а мамам (чи бабусям) потрібно впізнати себе у роз*повіді та відшукати свій портрет».

«Наймузичніша»
Обладнання: фонограма.
Хід гри. До гри запрошуються мами. Їм пропонують проспівати під фонограму дитячу пісню, звук якої періодично виключають. Завдання полягає в тому, щоб мами не збилися з ритму і продовжували співати. Мами можуть виконувати пісню за бажанням разом або соло.

 «Художній»

 Завдання: Із закритими очима намалювати сонечко і написати своє ім’я.
 

 

Можна на свiтi чимало зробити:

Перетворити зиму на лiто.

Можна моря й океани здолати,

Гору найвищу штурмом узяти.

Можна пройти крiзь пустелi і хащi,

Тiльки без мами не можна нізащо.

Бо найдорожче стоїть за словами:

В свiтi усе починається з мами!

 

 

Учитель.

Хай стелиться вам доля рушниками,

Хай береже від злого майбуття,

Із всiх дорiг вертайтеся до мами,

Тодi щасливим буде все ваше життя.

 

Учитель. Чи є краще, бiльш кохане слово в усiх мовах свiту, нiж Мама!

Слово «мама» росте з нами тихо, як ростуть дерева, сходить сонце, розквiтає квiтка, як тихо свiтить вечірня зоря i гладить по голiвцi рiдна рука.

Мама, мати, матуся... Скiльки спогадiв i тепла таїть це магiчне слово, бо ним звертаємося до найближчої, найдорожчої, найкращої, наймилiшої для нас людини.

Мама... У всi часи всi народи величали її, як найбiльшу святиню. Вона — корінь життя, берегиня роду людського.

Ми складаємо шану i дяку всiм матерям. Бо як вiчне життя на землi, так вiчна мати — символ Добра, Миру, Щастя.

 

doc
Пов’язані теми
Класному керівникові, Сценарії
Інкл
Додано
25 жовтня 2020
Переглядів
463
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку