15 квітня о 18:00Вебінар: Інтегрований STEM-тиждень як ресурс формування цілісності сприйняття світу

Театралізоване свято-зустріч з майбутніми першокласниками «Відчиняє двері школа для маляток - дошкільнят»

Про матеріал

Кожен вчитель з великим нетерпінням і тривогою завжди чекає на своїх майбутніх вихованців. Хто прийде до нього знову у клас, як сприйматимуть його, як вчитимуться, чи стане для дітей школа другим домом? Цікаво, які вони - майбутні першокласники? А ще більше нетерпіння у тих, хто за дверима. З приходом дитини до школи розпочинається новий етап у її житті. З малюка, якого всі опікують, вона повинна стати самостійним школярем з новими обов'язками в новому оточенні.

У дитини треба формувати позитивне ставлення до школи. Тому дуже корисно провести знайомство з майбутніми першокласниками ще задовго до початку навчального року ( лютий-березень). Це дасть змогу не тільки познайомитися з дітьми, а і малюкам відчути, що вони вже мають йти в школу. Провести цю зустріч можна не як перевірку знань дітей, а як веселе свято.

Перегляд файлу

Театралізоване свято-зустріч

з майбутніми першокласниками

«Відчиняє двері школа

              для маляток - дошкільнят»

                 D:\Pictures\нові\першачки\IMG_1706.JPG

Кожен вчитель з великим нетерпінням і тривогою завжди чекає на своїх майбутніх вихованців. Хто прийде до нього знову у клас, як сприйматимуть його, як вчитимуться, чи стане для дітей школа другим домом? Цікаво, які вони - майбутні першокласники? А ще більше нетерпіння у тих, хто за дверима. З приходом дитини до школи розпочинається новий етап у її житті. З малюка, якого всі опікують, вона повинна  стати самостійним школярем з новими обов’язками  в новому оточенні.

     У дитини треба формувати позитивне ставлення до школи. Тому дуже корисно провести знайомство з майбутніми першокласниками ще задовго до початку навчального року ( лютий-березень). Це дасть змогу не тільки познайомитися з дітьми, а і малюкам відчути, що вони вже мають йти в школу. Провести цю зустріч можна не як перевірку знань дітей, а як веселе свято.

                                                      ПЕРШЕ ЗНАЙОМСТВО

         Свято-зустріч з майбутніми першокласниками

Мета. Допомогти дитині ознайомитися з новою  роллю учня, яким незабаром вона стане; пристосуватися до нової ситуації, познайомитися з людьми та предметами оточуючого їх шкільного світу, задовільнити  дитячу природну цікавість.

ХІД СВЯТА

         Під пісню « Світ казковий» до зали заходять майбутні першокласники

  1. Привітання вчителя. Знайомство

- Познайомтеся, друзі. До нас сьогодні завітали майбутні першокласики і наша дружня шкільна родина поповниться ще на 8 маленьких школяриків.

2. Вступне слово вчителя.

- Дорогі малята, сьогодні ви вперше переступили поріг нашої школи не просто, як гості, а як майбутні школярі. Прихід до школи – це один з найщасливіших днів для дитини. Діти приходять сюди, щоб пізнати нове, навчитися читати, писати, рахувати, також бути хорошими людьми.

Зараз ви просто малята-дошкільнята, а 1 вересня станете справжніми учнями і на 9 років повяжете своє життя зі школою.

         З кожним роком будете дізнаватися все більше про природу, науку, мистецтво. Кожна людина, ким би вона у житті не стала, розпочинала свій шлях зі школи. Багато з ваших батьків теж закінчили нашу школу.

  Навчання – не легка праця, яка потребує від дитини  старання, відповідальності, наполегливості.

Дорослі потурбувалися, щоб у школі вам було

затишно, щоб ви не тільки навчалися, а могли  й гратися, відпочивати.

                                        Вірш «Наша школа»

Юля М.: В світі є багато шкіл - гарних, старих, нових,

                 та найкраща – це моя в краю світанковім,

                 гарні класи, коридори, картини, таблиці,

                 море зелені, вазонів, меблі і полиці.

 

Настя:Тут і будні, тут і свято, виставки, уроки,

            Тут ми робимо нові до науки кроки.

             Поруч наша вчителька – у  всьому допоможе,

             Нас помирить, нам розкаже про щось добре, гоже.

 

Діанка:  Є за що любити школу: за веселий, дружний клас,

                За уроки, та перерви, що завжди чекають нас.

 

Вчитель: Чи знаєте ви, для чого йдете до школи?

                                                      Гра «Так - ні»

                                         (оплески на вірну відповідь)

Чого вчать у школі: читати, писати, битися, малювати, співати, їсти цукерки, рахувати, грати у футбол, поважати старших, літати, пустувати, майструвати, танцювати, читати вірші, спати на уроці, розв’язувати задачі, ліпити з пластиліну, квакати, допомагати молодшим…

 

-Молодці, ви добре знаєте чого вчать у школі. А от героїня нашої невеличкої казочки, яку підготували для вас четвертокласники, не хотіла вчитися…Погляньте, що з цього вийшло.

                        Інсценізація «Неграмотна Свинка»

Свинка:  Привіт усім! Усіх вітаю!

                 (Дивиться на напис)

                 Що тут написано не знаю! Нічого тут не розумію!

                 А, так я ж читати  не умію!

                 Та й і навіщо це мені – розумній  й без наук свині?!

                 І не свиня ще – тільки свинка,

                 рожева і м’яка шкуринка.

                 Я ще маленька, звуть Хавронька.

                 Рожева й симпатична цьонька.

                 І в школу йти не хочу я – пропаде ж молодість моя!

 

Мишка:  Добридень, Свинко! Як діла?

                 Чого до школи ти прийшла?

                 Ти хочеш просто подивитись,

                 чи будеш грамоти учитись?

 

Свинка:  Не хочу я учитись, а хочу веселитись!(Танцює під

                 музику «Танець маленьких каченят»)

 

Мишка:  То ти, непевно, вже і цифри, й букви знаєш,

                 А що ось тут написано, можливо прочитаєш?

 

Свинка:  Чого ти причепилась, га? Якісь букви, якісь слова!

                 А! Краще  відчепися…або зі мною веселися.

                                          (співає)

                       Мені все-одно, мені все-одно,

                       Не боюся я всіх вовків страшних!

                       А боюся я, та боюся я,

                       Лиш боюся я тих наук шкільних.

 

Вовк:  О! Мені сьогодні пощастило,

             І свинка буде на обід!

             Аж сонце краще засвітило

             І не такий поганий світ!

             (Дивиться на дошку, на якій написано:

                                            «Обережно, злий Вовк»)

             О! Тут щось пише! (читає) Треба витирати!

 

Свинка: Ой! Вовк страшний! Кінець мені настав!

                Чому ніхто мені про Вовка не сказав?

 

Вовк: Ох, Свинко, ти маленька, чом ти така дурненька?

           Бач тут є напис отакий,

           що десь на волі Вовк страшний!

 

Свинка: А я іще маленька, я в школі не була,

                Читати я не вмію, цих букв не розумію.(Плаче)

 

Мишка: Попала ти таки в біду! Підмогу зараз приведу.

 

Мисливець: Ану, розбійнику, стривай!

                       І лапи вгору підіймай!

                       Не смій нікого ти чіпати,

                       Бо посаджу тебе за грати!

 

Вовк: Не буду я її чіпати, та хай навчиться хоч читати!

 

Мисливець: А й справді, Свинко, це не діло!

                       Якби читати ти уміла! –

                       Цю засторогу б прочитала

                       І в лапи Вовку не попала!

 

Свинка: А що ж мені тепер робити?

 

Мисливець: Як, що? - Абетку треба вчити!

                       Знайомся, Свинко, це – Буквар,

                       Знайомий з ним кожен школяр.

                       Якщо з ним схочеш подружитись,

                       То зможеш грамоти навчитись!

 

Буквар: Запрошую в країну Знань,

                В країну мрій, у світ бажань…

                Я зможу двері відчинити у дивний світ,

                Лиш треба вчитись!

 

                Пісня « Чого вчать у школі»

І про цифри й алфавіт, про увесь великий світ,

Вчать у школі, (3р.)

Про цікаве на Землі вам розкажуть вчителі,

Вчать у школі, (3р.)

Про іменник і дефіс, про зміїний довгий хвіст,

Вчать у школі, (3р.)

Лиш бажання проявляй і науку пам’ятай.

 

Вчитель: То ви, діточки зрозуміли, чому свинка потрапила в халепу?

 

  • Хто з вас запам’ятав, як звуть маленьку Свинку?

 

  • А хто запрошував Хавроньку у Країну Знань?

 

 

  • Чи знаєте ви, що це за книжечка така – «Буквар»?

 

  • Для чого він потрібен?

 

 

-   Коли ви у вересні прийдете до школи ви познайомитесь не тільки з    «Букварем». Чарівний світ знань вам відкриють і «Математика», і підручник з «Природознавства», і «Іноземна мова»…

 

-   А ще вам стануть у пригоді шкільні приладдя.

-   Які шкільні приладдя ви знаєте?

 

                          Відгадування загадок про шкільне приладдя.

 

 

Невелика хатка,

Там живуть малятка.

Ми їх, гостроносих,

У портфелі носим. (олівці)

                                  Рівно риску провести

                                  Чи квадратик спробуй.

                              Та візьми спочатку ти

                               Цю пряму особу.

                               Натиск витримає стійко

                               Впевнена, струнка... (лінійка)

Чи в лінійку, чи в клітинку

Чистим був, а за хвилинку

Мерехтить від цифр і літер.

Здогадались, що це, діти?

Ручці він говорить: «Прошу!».

Це шкільний учнівський... (зошит).

 

Я беру в свою правицю                                                                                                                                                                                  Із пеналу помічницю.                                                                                                                                            Крапка... рисочка... карлючка...                                                                                                                                 Разом пишем я і... (ручка).

 

Школяре, школярику, я твоя подруга,                                                                                                                                                                                      Кращого ніколи ти не знайдеш друга.                                                                                                                                                   Ти мене пильнуєш, я тебе навчаю.                                                                                                                                                             Все розповідаю, та ще й забавляю. (книжка)

 

Чистенькі віконця Сміються до сонця.                                                                                                       Діточки довкола, це наша люба... (школа)

 

Ви познайомилися з навчальним приладдям і, ду­маю, вже не будете збиратися до школи так, як хлопчик Миколка.

                            Вірш «Як Миколка до школи збирався»

Надя: Перший раз малий Микола

             Став збиратися до школи.

             Олівця поклав у сумку,

             Книги, ручку, зошит, гумку,

             М'яч, перо, граблі, подушку,

             На обід м'яку пампушку,

             Два ведмедики, лопату,

             Білочку руду, хвостату,

             Лук і стріли, і рушницю,

             Ще й пухкеньку паляницю,

             Ще стільця, стола і парту,

             Ще й географічну карту,

             Трактора, машинку й мило.

             Вже й надворі звечоріло.

 

Вчитель: Чи все, що склав Миколка до портфелика йому знадобиться у 

                  школі? Що зайве взяв хлопчик?

 

                  Ваше перше знайомство зі школою підходить до завершення.

 

  • Відгадайте ще одну загадку, і ми з вами будемо прощатися:

 

               Є чарівник у класі в нас,

               Ану впізнайте, хто він?

               Озветься ще раз гомін.

               Щоб не спізнились на урок,

               Нам голос подає... (дзвінок).

Дзвенить дзвінок на перерву.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Камінська Алла Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Габер Марія Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
20 липня 2018
Переглядів
4004
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку