Технологічна карта дистанційного уроку інформатики для 7 класу "Алгоритми розгалуження""

Про матеріал
Технологічна карта уроку з інформатики для 7 класу на тему "Алгоритми розгалуження". Тема "Алгоритми та програми" вивчається із використанням мікромодуля Arduino та різних комлектуючих для нього. Для складвння схем і перевірки коду на дистанційному уроці використовується online сервіс Tinkercad.
Перегляд файлу

Технологічна карта уроку з інформатики

Тема шкільного курсу: Алгоритми та програми

Урок № 20

ПІБ учителя: Ткаченко Юрій Віталійович

Клас: 7

Тема уроку: Алгоритми розгалуження

Цілі уроку:

Навчальні – закріпити знання учнів про алгоритми розгалуження, навчити створювати схеми на базі мікроконтролера та створювати програми із повним і складеним розгалуженням;

Розвивальні - розвивати  навички  самостійної  роботи,  уяву,  творче та логічне мислення;

Виховні – виховувати самостійність, наполегливість, бажання творчо працювати.

Обладнання уроку та електронні освітні ресурси: ПК, смартфон, Zoom, онлайн сервіси Google, Tinkercad
Тип уроку: урок формування нових знань
Компетенції учнів на уроці:

Основні поняття

Основні знання

Основні вміння

Алгоритм розгалуження

 

Мікроконтролер, світлодіод, резистор, тактова кнопка, фоторезистор

Команди та функції:

void setup(){}

pinMode();

digitalWrite();

delay(10);

void loop(){};

if (){};

else if (){}.

else {}

Неповне, повне і складене розгалуження

Особливості та базові характеристики компонентів схеми для уроку

 

Способи використання команд та функцій, їх синтаксис та особливості застосування

Розуміти різницю між різними видами розгалуження

Вміти підключати комплектуючі в одну схему враховуючи їх особливості

 

Вміти створювати програми з використанням команд та функцій, ідентифікувати помилки та робити виправлення у коді

 


Хід уроку
Етап уроку

Час

Завдання етапу

Зміст

Методи і прийоми

ФОНД*

Діяльність
учителя

Діяльність
учня
 

Етап цілепокладання **

2 хв

Формування мети і цілей уроку; прогнозування змісту та результатів роботи

Бесіда

Розповідь

Ф

Розповідає

Слухають, задають запитання

Актуалізація опорних знань учнів **

3 хв

Повторити поняття алгоритму розгалуження та блок-схеми, активізація уваги та мислення

Складання блок-схеми за допомогою презентації Google

Пошукова діяльність учнів

Г

Запитує, доповнює, уточнює відповіді учнів

Розміщують блоки у презентації Google, відповідають на запитання

Етап цілереалізації

35 хв

Вивчення нового матеріалу, закріплення знань умінь і навичок

 

 

 

 

 

1. Робота із сервісом Tinkercad: проєкт «Кнопка» **

5 хв

Вивчення структури повного розгалуження

Вивчення повного розгалуження за допомогою сервісу Tinkercad

Розповідь-пояснення, демонстрація

Ф

Складає схему, створює програму, пояснює призначення компонентів та змість частин програми

Переглядають демонстрацію, записують матеріал у зошит

2. Робота із сервісом Tinkercad: проєкт «фоторезистор» **

5 хв

Вивчення структури складеного розгалуження

Вивчення складеного розгалуження за допомогою сервісу Tinkercad

Розповідь-пояснення, демонстрація

Ф

Складає схему, створює програму, пояснює призначення компонентів та змість частин програми

Переглядають демонстрацію, записують матеріал у зошит

3.Фізкультхвилинка

5 хв

Зменшення фізичної втоми та втоми очей

Виконання розвантажувальних вправ

Робота за зразком

І

Надає матеріал для виконання вправ

Виконання рухів за зразком

4. Перегляд навчального відео

5 хв

Закріплення знань умінь і навичок

Повторити вивчений матеріал за

Демонстрація наочних посібників

І

Надає відеоматеріал для перегляду

Переглядають відео, записують матеріал у зошит

5. Самостійна робота з сервісом Tinkercad проєкт:  «Кнопка та два світлодіоди»

10 хв

Закріплення знань умінь і навичок

Самостійне виконання практичного завдання

Робота за зразком

І

Надає рекомендації для виконання вправи, відповідає на запитання в месенжерах чи по електронній пошті

Складають схему, створюють програму

Рефлексія

5 хв

Закріплення знань, умінь і навичок, підсумок роботи, аналіз очікувань.

Відповісти на питання за допомогою Google форми

Тестування

Г

Надає форму для заповнення, аналізує отримані відповіді

Відповідати на питання, аналіз сподівання учнів

*ФОНД - форма організації навчальної діяльності (Ф - фронтальна, І - індивідуальна, П - парна, Г - групова).
** Синхронний режим


Інформаційні джерела:
 

Для вчителя

Для учнів

ІНФОРМАТИКА 5–9 класи: програма для загальноосвітніх навчальних закладів

Google презентація “Пригадаємо блок-схему розгалуження”

План самостійних уроків Arduino UNO R3.

2019-2020 “BROBOTS”

Google документи “Основні поняття  Arduino”

https://www.arduino.cc/

Відеоурок проєкти “кнопка” та “фоторезистор”

https://www.tinkercad.com

Google форма “Рефлексія”

 

doc
Додав(-ла)
Ткаченко Юрій
Додано
6 лютого 2022
Переглядів
337
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку