Технологічна карта уроку

Про матеріал
Технологічна карта уроку з інформатики 5 клас. Тема уроку. Текстовий документ і його об’єкти. Програми для опрацювання текстових об’єктів. Середовище текстового процесора Microsoft Office Word. За модельною навчальною програмою «Інформатика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.)
Перегляд файлу

ПІБ_Кушніренко Наталя Петрівна__

Модельна навчальна  програма: Модельна навчальна програма «Інформатика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.)

Інші джерела: електронна версія підручника авторського колективу  Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.  «Інформатика, 5»,

 

Технологічна карта уроку

 

Тема уроку.  Текстовий документ і його об’єкти. Програми для опрацювання текстових об’єктів. Середовище текстового процесора Microsoft Office Word.

Цілі уроку: вивчення нового матеріалу

Навчальні – навчити учнів сформувати поняття про текстовий документ, текстовий редактор і текстовий процесор; нагадати учням основні правила уведення та редагування текстів; формувати вміння і навички роботи в середовищі текстового процесора

Розвивальні розвивати увагу, логічне мислення, навички роботи з клавіатурою, оцінювати ризики під час використання цифрових пристроїв.

 

Виховні -  виховувати свідоме ставлення до вибору майбутньої професії, інтерес до предмета, до навчання, культуру, спілкування і співпраці, самостійно оволодівати знаннями.

 

Обладнання уроку: програма Microsoft Office Word, Google документ, презентація

 

Сервіси: Zoom,  https://jamboard.google.com/d/1Ds0OPCe1Afcy9EcHYVMvO4BmExL7B5HqlzPJtCOZTn4/edit?usp=sharing , https://docs.google.com/document/d/1G6NqIqN3ce2oGo9RkFT90g6U7d5_YZ7AI5YrRMQzCnI/edit?usp=sharing , Без імені3 - Ігрова вікторина (wordwall.net)

 

Тип уроку: формування умінь і навичок

Компетенції учнів на уроці:

Основні поняття

Основні знання

Основні вміння

Середовище текстового процесора Microsoft Office Word

Пояснювати вибір та використовує цифрові пристрої і технології для розв’язання конкретних задач. Оцінювати власні можливості і доступні ресурси для створення інформаційних продуктів з метою розв’язання життєвих/навчальних проблем. Створювати, редагувати та форматувати об’єкти текстового документа.

Знати правила поведінки з пристроями за якими працюють; знати, які бувають об’єкти, їх властивості та значення властивостей об’єкта;

Створювати, редагувати і форматувати документ Microsoft Office Word.

 

 Хід уроку

Етапи уроку

 

Час/

хвилини

 

Зміст

 

Методи і прийоми

 

Ф

О

Н

Д*

 

Діяльність вчителя

 

Діяльність учнів

1

Організація класу

1

Вступне слово вчителя.

З яким настроєм ви приєдналися до уроку?

Галявинка настрою (вчитель і учні показують смайлик  настрою, налаштовуються на позитив уроку). 

Словесно-демонстраційний метод

Ф

Вітається з учнями, налаштовує на плідну роботу. 

 

Учні сприймають повідомлення від вчителя і однокласників та налаштовуються на роботу

2

Актуалізація опорних знань.

3

  1.           Учитель пропонує учням пригадати, що  можна робити з документом Microsoft Office Word.
  2.           Учитель пропонує актуалізацію відображати на jamboard: https://jamboard.google.com/d/1Ds0OPCe1Afcy9EcHYVMvO4BmExL7B5HqlzPJtCOZTn4/edit?usp=sharing

Словесно-демонстраційний метод

Ф

І

Організовує зворотній зв᾽язок

Учні приєднуються до мозкового штурму.

3

Мотивація навчальної діяльності та повідомлення теми і мети уроку.

2

  1.               Повідомлення теми і мети.
  2.                Бесіда «Пояснення ілюстрації»

                  Розгляньте малюнки та поясніть, які тексти використовують учні в школі та вдома. З якою метою вони це роблять?

 

 

 

 

 

 

Активні

Ф

Формулює мету та завдання уроку.

  1. Слухають запитання вчителя, дають відповіді на запитання.

 

4

Сприймання,осмислення та усвідомлення нових знань

9

  1.             Пояснення нового матеріалу
  2.             Дати учням достатньо інформації для того, щоб на її основі виконувати практичні завдання

Активні

Словесно-демонстраційний метод

 

Ф

Акцентує увагу, якими можуть бути текстові документи і за допомогою чого можуть створюватися. 

Організує бесіду з обговоренням та висловленням думки дітей.

  1. Слухають запитання вчителя, відповідають.

2. Аналізують свою роботу.

3. Озвучують послідовність. Узагальнюють та роблять висновки. Виконують завдання усно.

 

5

Фізкультхвилинка

1

Виконання фіхкультхвилинки.

Вправа для очей  https://drive.google.com/file/d/1eC_l3Aj0Bnmt4DU9qlP2O9xE3GZ58qtk/view?usp=sharing

Активні

І

Виконує вправи разом з учнями

Виконують вправи для очей

6

Сприймання,осмислення та усвідомлення нових знань

10

Спільна робота над Google документом 5- А клас - Google Документи

Активні. Практичне застосування знань та вмінь

Ф

 

Слідкує за виконанням завданням.

Виконують спільну робота над Google документом

7

Контроль над результатами навчальної діяльності, здійснений учителем і учнями, оцінка знань

5

Ігрову вікторина  для засвоєння матеріалу Без імені3 - Ігрова вікторина (wordwall.net)

Активні.

 Словесно-демонстраційний метод

І

Організовує ігрову вікторину

Учні приймають участь в  ігровій вікторині

8

Підсумок уроку та рефлексія

5

Вчитель задає запитання до тему уроку, коментує домашнє завдання:

1) Опрацювати с. 171-175 у підручнику.

2. Виконайте інструкційну картку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Словесно-демонстраційний метод

Ф

І

Організовує зворотній зв᾽язок

Учні приймають участь у підведенні підсумків уроку

  • ФОНД - форма організації навчальної діяльності (Ф - фронтальна, І - індивідуальна, П - парна, Г - групова).

 

 

 

docx
Додано
17 січня
Переглядів
124
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку