Технологічна карта уроку "Різноманітність Ссавців"

Про матеріал
Технологічна карта уроку - орієнтир для вчителя. Проведення дистанційного уроку також потребує чітко визначених цілей, мають бути доцільно обрані прийоми для засвоєння учнями необхідних знань.
Перегляд файлу

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА

ДИСТАНЦІЙНОГО УРОКУ

БІОЛОГІЇ

 

Тема шкільного курсу:  Різноманітність тварин

Урок    27

Дата: 14.12.21 (фрагмент уроку о 10.30)
ПІБ учителя:  Синякова Тетяна Володимирівна
Клас: 7
Тема:  Різноманітність Ссавців

Мета:

формування предметних компетентностей:

-         поглибити знання учнів про різноманітність ссавців,  з’ясувати їх значення в екосистемах та в житті людини; розвивати вміння пояснювати їх різноманітність умовами існування; називати види ссавців, поширених у різних куточках світу та в  Україні.

 

формування ключових компетентностей:

-         вміння вчитися самоорганізовуватися до навчальної діяльності у взаємодії;

-         розвивати образне й логічне мислення, пам'ять, увагу, вміння зв’язно висловлювати думки;

-         розвивати допитливість, пізнавальний інтерес, удосконалювати навички роботи з підручником та додатковими джерелами інформації;

 

формування загальнокультурних компетентностей:

-         дотримуватися норм мовленнєвої культури;

-         виховувати доброзичливого, ввічливого, комунікабельного, тактовного учня;

 

формування здоров’язбережувальних компетентностей:

-         виховувати життєві навички, що сприяють соціальному здоров’ю;

-         виховувати дбайливе ставлення до природи;

 

Тип уроку: комбінований

Основні терміни та поняття: яйцекладні, сумчасті, плацентарні Ссавці, електролокація, ендеміки, ехолокація.

Міжпредметні зв’язки: географія, екологія.

Обладнання: презентація, підручники, відеоматеріали, онлайн-тест, засоби ІКТ.

 

Хід уроку

Етап уроку

Час(хв)

Зміст роботи

Методи і прийоми

Діяльність
учителя

Діяльність
учня
 

І. Організаційний момент 

 

3

 

 

 

 

 

Організація класу

Емоційне налаштування

 

Бесіда,

прийом «Психологічний настрій»

 

 

Вітається з учнями, обговорює правила роботи на онлайн уроці, проводить прийом «Психологічний настрій»- пропонує вибрати учням смайлики, які відображають їх настрій на початку уроку(слайд презентації Power Point)

 

Вітаються з учителем, приймають правила роботи на онлайн уроці, виконують завдання прийому ( виставляють смайлики в чаті) 

ІІ. Актуалізація опорних знань

5

Визначення рівня знань з теми «Загальна характеристика класу Ссавці»

 

Біологічний диктант «Факт чи міф» 

 

Пропонує учням визначити, які з тверджень є правильними, а які ні (слайд презентації Power Point)

 

Визначають правильні і неправильні твердження (записують в робочий зошит або прописують в чаті)

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

 

4

Обгрунтування мотивів діяльності

Гра «Класифікація»

Пропонує учням об’єднати в групи зображення на екрані за різними ознаками (слайд презентації Power Point)

 

Учні відповідають усно, дотримуючись правил роботи онлайн (піднята рука).

ІV. Повідомлення теми й мети уроку

 

1

Визначення тематики та мети роботи

Бесіда

Усне повідомлення (запис на слайді презентації)

 

Записи в зошитах

V.Засвоєння нових знань

 

10

Формування нових знань:

  1. Систематика (яйцекладні, сумчасті, плацентарні) в залежності від ступеню розвиненості і досконалості статевої системи органів та особливостей середовища існування

 

 

 

  1. Ендеміки

 

  1. Плацентарні України (початок ознайомлення – Рукокрилі, Комахоїдні)

 

Розповідь учителя з елементами бесіди

 

Гра-подорож 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розповідь учителя

Усне повідомлення (запис на слайді презентації)

 

Пропонує учням уявити, що вони вирушають у віртуальну подорож до Австралії, під час якої зможуть ознайомитися з різними Ссавцями (слайд презентації Power Point)

 

Усне повідомлення (слайд презентації Power Point)

Усне повідомлення (слайд презентації Power Point)

Сприйняття інформації, усні відповіді

 

 

Називають тварин по фото

 

Записи в зошитах видів тварин та поняття

 

 

 

 

 

 

Запис в зошиті поняття

 

 

Запис в зошиті видів тварин

VІ. Фізкультхвилин-ка

 

1

Відпочинок, відновлення сил

Вправи

Пропонує учням піднятися та виконати вправу для очей (https://www.youtube.com/watch?v=6VUds60cYGM)

 

Виконують гімнастику для очей

VІІ. Узагальнення і систематизація знань

15

Перевірка та осмислення рівня засвоєння нових  знань

Гра «Перший мільйон»

 

 

 

 

Тестові завдання в Google формах

Пропонує учням відповісти на запитання

 (робота в додатку LearningApps.org)

 

Для перевірки знань пропонує виконати тестові завдання за певний період часу (фіксується час виконання завдань)

Оперуючи отриманими новими знаннями, учні виконують вправу

 

 

 

Учні дають відповіді на запитання

VІІ. Рефлексія

3

 

 

 

 

 

 

 

 

Оцінити ступінь активності класу

 

Прийом «Незакінчене речення»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прийом «Психологічний настрій»

 

Пропонує учням здійснити коментування ремейків на віртуальній стіні Padlet: «Я навчився…», «Я дізнався….», «Я відкрив для себе…», «На наступному уроці я хочу….»

 

Пропонує вибрати учням смайлики, які відображають їх настрій по завершенню уроку (слайд презентації)

 

Учні виконують завдання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконують завдання прийому ( виставляють смайлики в чаті) 

 

VІІІ. Підведення підсумків

2

Оцінювання діяльності учнів

Бесіда

 

 

 

 

Вербальне оцінювання учнів

Сприйняття інформації

Відповіді на запитання

 

VІІІ. Домашнє завдання:

1.Обовязково: опрацювати матеріал §23, вивчити нові терміни, усно відповідати на запитання с.90,

2.Відповідь на запитання в Google class

3. За бажанням:

Підібрати матеріал для рубрики «Це цікаво…». 

 

2

Забезпечення безперервності опанування навчального матеріалу

Усне повідомлення

Повідомляє домашнє завдання, пояснює методику його виконання (перехід на курс на платформі Google class)

 

Сприйняття інформації. Ознайомлюються із особливостями виконання роботи.

 

 

docx
Додано
20 листопада 2023
Переглядів
145
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку