Авторська розробка заходу для 1 класу
Тема: "Піжамна вечірка: Час для пригод та веселощів!"
Мета заходу:
-
Сприяти розвитку командної роботи, взаємопідтримки та взаємодії серед учнів.
-
Розвивати у дітей креативність, уяву та творчі здібності.
-
Ознайомити з важливістю здорового сну та відпочинку.
-
Створити атмосферу дружньої, теплій та безпечній для кожної дитини, щоб вона могла відчути себе комфортно та весело.
Тривалість: 40 хвилин
Місце проведення: клас (оформлений у стилі вечірки, з подушками, пледами та м’якими іграшками).
Необхідні матеріали:
-
Піжами або піжамні аксесуари (можна заохотити учнів одягнути піжами).
-
М’які іграшки, подушки, пледи для створення затишної атмосфери.
-
Листи паперу, кольорові олівці чи фломастери.
-
Картки з завданнями для гри.
-
Плейлист із спокійною музикою або звуками для релаксації (можна використовувати звуки природи або легку музику).
Структура заходу:
1. Вступна частина (5 хв)
Інструкція для вчителя:
-
Привітати дітей і запитати, хто готовий до піжамної вечірки. Розповісти, що сьогодні буде дуже весела і незвична подія, тому що ми будемо влаштовувати справжню піжамну вечірку!
-
Створити атмосферу затишку, попросити дітей сісти на подушки або пледи, розказати, що сьогодні ми будемо грати, співати, малювати і навіть трохи відпочивати.
-
Наголосити, що на піжамній вечірці всі разом повинні бути дружніми та підтримувати один одного, як справжні друзі.
2. Гра «Модний показ у піжамах» (10 хв)
Інструкція для вчителя:
-
Пояснити дітям, що зараз ми будемо влаштовувати модний показ, але не простий, а в піжамах!
-
Кожен учень по черзі виходить на «подіум» (можна поставити стілець або килимок, щоб створити атмосферу модного подіуму), демонструючи свою піжаму. При цьому кожен учень може продемонструвати свою піжаму і сказати пару слів про неї.
-
Запитати дітей: «Чому ця піжама найкраща для вечірки?». Заохочувати дітей бути творчими у відповіді та жартувати.
-
Можна роздати невеликі «нагороди» за найкраще уявлення піжами, за найяскравіший образ і т.д.
Мета: розвивати впевненість у собі, творчість, уміння презентувати себе.
3. Творче завдання «Малюємо нічну подорож» (10 хв)
Інструкція для вчителя:
-
Пояснити учням завдання: «Уявіть, що ми з вами вирушили в нічну подорож. У вас є можливість побачити чудовий нічний світ, де все магічне! Які пригоди чекають на нас вночі? Які звірята можуть з’явитися в лісі або на небі?»
-
Дати дітям листи паперу та фломастери. Попросити їх намалювати свою нічну подорож. Це можуть бути зорі, нічні звірі, місяць, ліс чи навіть казкові персонажі.
-
Після того, як малюнки будуть готові, кожен учень має можливість поділитися своєю історією про нічну подорож з усіма.
Матеріали:
-
Листи паперу, кольорові олівці чи фломастери.
Мета: розвивати фантазію, креативність, уміння висловлювати свої думки через малюнок.
4. Гра «Вгадай, хто я» (10 хв)
Інструкція для вчителя:
-
Розповісти дітям, що зараз ми будемо грати у веселе розпізнавання. Один учень загадує персонажа (це може бути казкова тварина, герої піжамної вечірки, наприклад, ведмедик, зайчик, лисичка), а інші повинні вгадати, хто це, ставлячи питання, на які можна відповісти «так» чи «ні».
-
Наприклад: «Я люблю спати в лісі?», «Я маю хвіст?» або «Я великий і пухнастий?».
-
Гра триває, поки всі учні не згадають персонажа або не дадуть достатньо запитань.
Мета: розвиток критичного мислення, уваги, вміння ставити запитання та слухати відповіді.
5. Релаксаційна частина «Медитація та розслаблення» (5 хв)
Інструкція для вчителя:
-
Попросіть учнів знову сісти зручно на подушки або пледи, закрити очі та дихати спокійно.
-
Можна включити легку музику або звуки природи (шум дощу, спів птахів, звуки лісу). Попросіть дітей уявити, що вони мандрують спокійним лісом або полем вночі. Це допоможе їм розслабитися.
-
Провести коротку медитацію, наголошуючи на важливості здорового сну: «Уявіть, як ви засинаєте в красивому лісі, де тихо, спокійно, і ви відчуваєте себе в безпеці».
Мета: заспокоїти дітей, розвивати навички релаксації та саморегуляції.
6. Заключна частина (5 хв)
Інструкція для вчителя:
-
Підсумувати захід: «Ми чудово провели час на піжамній вечірці! Ми подорожували вночі, малювали казкові світи і навіть вгадували персонажів. Це був дуже веселий і цікавий день!»
-
Попросіть дітей поділитися, що їм сподобалося найбільше, і подякуйте за активну участь.
-
Заохочуйте дітей висловлювати свої враження та бажання на наступні заходи.
Домашнє завдання:
-
Намалювати свою піжаму або казкову тваринку, яка може бути на вечірці.
-
Придумати казку про нічну пригоду.
Примітки для вчителя:
-
Інклюзивність: Звертайте увагу на учнів, які можуть бути більш сором’язливими або не дуже активними в групових іграх, підтримуйте їх заохоченнями.
-
Безпека: Переконайтеся, що у класі є достатньо місця для рухливих ігор і що діти не травмуються під час фізичних активностей.
-
Творчість: Заохочуйте дітей до фантазії і креативу в усіх завданнях, особливо під час малювання і гри.
Цей захід створить атмосферу веселощів та безтурботності, дозволяючи дітям проявити свою творчість, одночасно навчаючи важливості відпочинку і гарного настрою.
Початок форми