Тема уроку. Шкідливе програмне забезпечення та боротьба з ним. Комп’ютерні віруси.
Цілі уроку:
Тип уроку: комбінований.
Основні поняття |
Основні знання |
Основні вміння |
Інформаційна безпека |
Конфіденційність, порушення цілісності, загроза відмови служб (доступність) |
Розуміти поняття конфіденційності, цілісності, доступності та загроз для них |
Дії, які завдають шкоди інформаційній безпеці |
Дії авторизованих користувачів, хакери, комп’ютерні віруси, спам, фішинг |
Розуміти загрози для інформаційної безпеки, уміти розрізнити ту чи іншу дію |
Комп’ютерні вірус |
Поняття, властивості та види комп’ютерних вірусів |
Вміти виявити загрозу зараження комп’ютерним вірусом, розуміти, яку загрозу несуть різні види вірусів, знати ознаки зараження ПК вірусом |
Етап уроку |
Час, хв |
Завдання етапу |
Зміст |
Методи і прийоми |
ФОНД |
Діяльність учителя |
Діяльність учнів |
Організація початку уроку, вхідна рефлексія настрою |
3 хв |
Налаштування учнів на урок, перевірка присутності учнів на уроці, виявлення емоційного налаштування учнів |
Вступне слово, відмітка про відсутність |
Бесіда |
Ф |
Розповідає |
Беруть участь у бесіді |
Актуалізація опорних знань учнів |
5 хв |
Повторити основні запитання |
Відповісти на поставлені запитання |
Тестування за допомогою https://learningapps.org/4549443 |
І |
Надати доступ до тесту |
Відповідають на запитання за допомогою гаджетів |
Етап цілепокладання |
5 хв |
Формування мети і цілей уроку; прогнозування змісту та результатів роботи |
Сформулювати тему, мету та ціль уроку, пов’язані їх |
Повторення техніки безпеки в кабінеті інформатики та при роботі з комп’ютером. Тестування https://learningapps.org/5677917 |
І |
|
|
Етап цілереалізації |
25 хв |
Вивчення нового матеріалу, закріплення знань, умінь і навичок, реалізація їх у життєвих ситуаціях |
|
|
|
|
|
Рефлексія |
5хв |
Закріплення знань, умінь і навичок, підсумок роботи, аналіз очікувань |
Дати відповіді на запитання |
Інтернет опитування https://learningapps.org/4526039 |
Г |
Надати доступ до тесту |
Відповідають на запитання за допомогою гаджетів |
Домашнє завдання |
1 хв |
Записати домашню завдання |
Домашнє |
Завдання та вправи відповідно до рівня |
Ф |
Дати завдання |
Записати в щоденник |
Оцінювання |
1 хв |
Оцінка роботи учнів на уроці. Підбиття підсумків |
Оцінити роботу кожного учні |
Самооцінювання |
Ф І |
Виставлення оцінок, пояснення |
Отримання оцінок |