Тема:«Здоровя- найбільший скарб людини»

Про матеріал
Мета: розширити знання про правила здорового способу життя; виховувати у дітей ціннісне ставлення до власного здоров’я та стимулювати бажання дбати про нього; сприяти усвідомленню учнями необхідності ведення здорового способу життя; нагадати корисні звички, які допоможуть зміцнити здоров’я; прищеплювати інтерес до занять фізичною культурою і спортом.
Перегляд файлу

Тема:«Здоровя- найбільший скарб людини»

Мета: розширити знання про правила здорового способу життя; виховувати у дітей ціннісне ставлення до власного здоров’я та стимулювати бажання дбати про нього; сприяти усвідомленню учнями необхідності ведення здорового способу життя; нагадати корисні звички, які допоможуть зміцнити здоров’я; прищеплювати інтерес до занять фізичною культурою і спортом.

Обладнання: «чарівна» скринька здоров’я , вислови про здоров’я,  пелюстки

« квітки щастя», кольорові кружечки, картки « Асоціативний кущ», цеглинки лего,картки з прислів’ями, запис на дошці для опитування, куб Блума.

Хід заняття

I.Організаційний момент

Вступне слово вчителя

Хто здоровий, той сміється

Все йому в житті вдається.

Він долає всі вершини  -

Це х чудово для людини

Хто здоровий, той не плаче,

Жде його в житті удача,

Він уміє працювати,

Вчитись   і відпочивати

Бо  здоров’я  -це прекрасно,

Здорово , чудово , ясно.

І доступні для дитини

Всі дороги і стежини.

-       Дійсно, здоров’я найбільша цінність для кожного. Ніякі досягнуті цілі в житті не приносять повного щастя, якщо немає здоров’я. Тому дуже важливо вести здоровий спосіб життя, не дивлячись на вік. Сьогодні під час нашої бесіди ми поговоримо про  здоров’я, здоровий  спосіб життя, що потрібно для того , щоб бути здоровим.

   Вправа-руханка «Здорово танцюю»

ІІ. Основна частина

1. «Мозковий штурм».

    - Діти, уявіть собі, що ви маленька бджілка-трудівниця. І  перед вами з’являється три чудових квітки , кожна з них має чарівні властивості.

      На першу сядеш — багатство знайдеш, а здоров’я втратиш.

      На другу сядеш — половину багатства знайдеш, а половину здоров’я втратиш.

       На третю сядеш — багатства не знайдеш, проте здоров’я збережеш.

 

 

 - Оберіть кожен свою квітку? Обґрунтуйте свою думку.

Висновок. Найкраще сісти на третю квітку, оскільки здоров’я — головне багатство людини.

Отже, тема нашої виховної години «Здоровя- найбільший скарб людини»

2.  Інтерактивна вправа «Асоціативний кущ»

 

 

 

 

 

 

( стан, настрій, розвиток, радість, життя, і т.д.)

Вчитель. Здоров’я – це стан людини, при якому вона почувається добре,  не хворіє, та нічого в неї не болить.

3.2. Проблемне запитання

        Діти, що означає бути здоровим? Яку людину можна назвати здоровою?

        Бути здоровим - значить бути веселим, життєрадісним, зустрічати новий день, відчувати себе по-справжньому щасливим.

        А чи є в нашому класі такі діти, які ні разу не хворіли?

        Нажаль таких учнів  немає, та і людини такої не знайдеш, яка б за життя хоча б раз не хворіла.

        Але ми можемо самі покращити собі умови, щоб не хворіти.

        ­Що потрібно для того, щоб бути здоровим і сильним? (Відповіді учнів).

 

 

Вчитель.З кожним роком все більше людей обирає здоровий спосіб життя, спрямовує свої зусилля на збереження і зміцнення свого здоров’я. Адже здоров’я – безцінний скарб, його не можна купити ні за які кошти. Його потрібно берегти щохвилини. Здорова людина може жити щасливо, працювати, радіти життю, творити добро, дбати про родину, свій рід, неньку Україну.

        А тепер давайте подумаємо як можна покращити своє здоров’я?  (Відповіді учнів).

        ­Що потрібно для того, щоб бути здоровим і сильним? (Відповіді учнів).

        Для здоров’я потрібне і правильне харчування. Не можна весь час їсти чіпси, сухарики, солодощі, булочки, тістечка. Потрібна якісна варена їжа. Від правильного харчування залежить здоров’я системи травлення, а від травлення й усе інше.

Вчитель.  Не можна переїдати і голодувати. Їжу треба приймати в невеликій кількості і повільно. Обов’язково треба вживати супи, борщі, каші, м’ясо, рибу, овочі і фрукти. Крім того треба щодня вживати часник, цибулю, зелень, щоб не тільки поповнити організм вітамінами, але захистити себе від різних хвороб та бактерій. Булочок і солодощів треба вживати менше, щоб потім наше тіло не набуло форми булочки. Їсти треба за столом, сидячи, повільно, ретельно пережовуючи їжу, не поспішаючи.  То ж не треба намагатися уминати все в такій кількості — це до добра не приведе. В усьому треба мати міру, тоді й здоров’я буде.

    Вчитель. Як ви вважаєте чи має значення для здоров’я  чистота?

 Саме пряме значення для здоров’я людини має чистота, зокрема чистота рук, бо на них найбільше накопичується всіляких бактерій, мікробів, вірусів. І якщо не мити рук, то ціла армія цих паразитів потрапить до вашого шлунку і буде жити там, підриваючи ваше здоров’я, руйнуючи ваш організм. А ще треба слідкувати за чистотою посуду, з якого ви їсте, за чистотою столу, треба обов’язково мити овочі і фрукти перед їх вживанням. Треба дотримуватись правил особистої гігієни, користуватися індивідуальним рушником, гребінцем, ножицями, обрізати і чистити нігті. Про це треба весь час пам’ятати.

3.3. Вправа «Опитування»

        А зараз діти проведемо опитування класу, використовуючи «лего 6 цеглинок»

        1 питання – це цеглинка блакитного кольору;

        2 питання – це цеглинка оранжевого кольору;

        3 питання – це цеглинка червоного кольору.

(Заздалегідь на дошці підготовлений запис (питання) з обраними кольорами цеглинок,  вчитель називає по черзі записи, учні піднімають цеглинки, учитель рахує кількість, що підняли, та фіксує її записом навпроти кожного питання).

1 питання: Хто з учнів нашого класу займається спортом?  Якщо такі є, то підніміть цеглинку блакитного кольору;  (вчитель рахує, та фіксує запис).

2 питання: Хто з учнів нашого класу щодня вживає фрукти та кисломолочні

продукти? Якщо такі є, то підніміть цеглинку оранжевого кольору;  (вчитель рахує, та фіксує запис).

3 питання: Хто з учнів нашого класу щодня здійснює прогулянку на свіжому

повітрі? Якщо такі є, то підніміть цеглинку червоного кольору;  (вчитель рахує, та фіксує запис).

                                16  учнів

 

9 учнів

 

 16 учнів

 

        Давайте підсумуємо кількість. Скільки учнів нашого класу займається

спортом? (16).

        А скільки щодня вживає фрукти та кисломолочні продукти?  (9).

        А скільки ж учнів щодня здійснює прогулянку на свіжому повітрі? (16).

3.4. Математичний прийом

        Діти, давайте порахуємо яких  учнів найбільше? ( Відповіді дітей)

        На скільки більше учнів займається спортом, ніж вживає фруктів? (Відповіді дітей)

        Скільки учнів разом займається спортом та гуляє на свіжому повітрі?

( Відповіді дітей)

 

 3.5 Фізкультхвилинка

Руханка « В здоровому тілі – здоровий дух»(https://youtu.be/Okc6DM3oL7M)

IV.Закріплення вивченого матеріалу

4.1. Гра «Склади прислів’я»

(скласти прислів’я та пояснити його значення)

В  здоровому тілі — здоровий дух.

Бережи одежу знова, а здоров'я змолоду.

Доки здоров'я служить, то людина не тужить. 

Здоров'я більше варте, як багатство. 

Здоров'я за гроші не купиш. 

4.2 Гра - кричалка «Корисно - шкідливо»

( Діти відповідають хором словами «корисно», « шкідливо» на запропонований вчителем варіант)

- Читати лежачи ...(шкідливо).
-Дивитися на яскраве світло ... (шкідливо).
-Промивати очі вранці ... (корисно).
-Дивитися близько телевізор ... (шкідливо).
-Оберігати очі від ударів ... (корисно).
-Вживати в їжу моркву, петрушку ...(корисно).
-Терти очі брудними руками ... (шкідливо).
-Займатися фізкультурою ... (корисно).

        4.3. Вправа «Коло ідей»

Робота в групах (використовуючи лего, скласти та презентувати ідеї для покращення та збереження здоров’я).

      4.4. Презентація робіт кожної групи.

V. Підсумок уроку.

   5.1Конкурс Ха-ха-ха»

«Здоровому все здорово»

- Вчені з'ясували, коли людина сміється, в її легені надходить майже в два рази більше повітря. Крім того сміх чудово тренує голосові зв'язки. І нарешті хвилина сміху дорівнює 45 хвилинам відпочинку. Так що смійтеся на здоров'я.

(Встають у коло, перший каже - ХА, другий-ХА-ХА і т. д.)

 

    5.2. Вправа «куб Блума»

– Діти, попрацюймо за кубом Блума, і перше питання звучить так:

  1.         питання «Назви»

        Що таке здоров’я?

2  питання «Запропонуй»

        Запропонуйте своє визначення «здоров’я».

  1.         питання «Чому?»

        Чому здоров’я потрібно берегти з молоду?

Пам’ятайте діти:

        Щоб мати гарне здоров’я, потрібно займатись спортом, правильно харчуватись,  дотримуватись правил гігієни, якщо є необхідність,

не дозволяти мати собі шкідливих звичок.

Вправа «Рефлексія»

Продовжити речення.

«На уроці…»

«Я навчився(лася)…»

 «Я запам’ятав(ла)…»

«Мені було цікаво…»

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Шпак Анастасія
Додано
30 січня
Переглядів
90
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку