Календарно-тематичне планування складене відповідно до:
- чинної програми, яка затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804;
- листа МОН України від 03.07.2018 р. № 1/9-415
- листа МОН України від 17.07.2013 № 1/9-497
________________________________________
(назва навчального закладу)
«ПОГОДЖЕНО» Заступник директора з НВР ______________________________ ______________________________
|
«ЗАТВЕРДЖЕНО» Директор ____________________________ ____________________________
|
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
З ІНФОРМАТИКИ
для класу
на 2018 – 2019 н.р.
______________________________________
Розглянуто на засіданні МО
вчителів природничо-математичного циклу
Протокол № ____ від «____» ____________201__р.
Голова МО __________________
Складено до підручника :
Інформатика : підруч. для 7-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / Й. Я. Ривкінд [та ін.]. — Київ : Генеза, 2015. — 240 с. : іл.
Календарно-тематичне планування
складене відповідно до:
- чинної програми, яка затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804;
- листа МОН України від 03.07.2018 р. № 1/9-415
- листа МОН України від 17.07.2013 № 1/9-497
ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З ОСНОВ ІНФОРМАТИКИ
1-2 – СЕМЕСТР 7-А КЛАС
№ |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
Домашнє завдання |
||
1 гр |
2 гр |
|||||
ТЕМА 1. СЛУЖБИ ІНТЕРНЕТУ |
||||||
|
|
|
Безпека життєдіяльності при роботі з комп'ютером. Поштові служби Інтернету. Створення електронної скриньки. |
|
|
|
|
|
|
Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Пересилання файлів. |
|
|
|
|
|
|
Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою. Основні ознаки спаму й фішингу. Використання адресної книги та списків розсилки. Практична робота 1. |
|
|
|
|
|
|
Хмарні сервіси. Онлайнові перекладачі. |
|
|
|
|
|
|
Використання інтернет-ресурсів для спільної роботи. Рівні та способи доступу до ресурсів. Зберігання даних та колективна робота з документами в Інтернеті; керування спільним доступом до них. |
|
|
|
|
|
|
Інтернет речей. Тематичне оцінювання |
|
|
|
ТЕМА 2. ОПРАЦЮВАННЯ ТАБЛИЧНИХ ДАНИХ |
||||||
|
|
|
Поняття електронної таблиці. Табличні процесори, їх призначення. Середовище табличного процесора. |
|
|
|
|
|
|
Об’єкти електронних таблиць – аркуш, клітинка, діапазон клітинок. |
|
|
|
|
|
|
Типи даних: числові, грошові, дати, текст, відсотки. Введення, редагування й форматування даних основних типів. |
|
|
|
|
|
|
Адресація. Формули. |
|
|
|
|
|
|
Редагування та форматування електронних таблиць. Практична робота 2. |
|
|
|
|
|
|
Копіювання та переміщення клітинок і діапазонів, зокрема тих, що містять формули. Автозаповнення та автозавершення. |
|
|
|
|
|
|
Виконання обчислень за даними електронної таблиці. Використання вбудованих функцій. Практична робота 3. |
|
|
|
|
|
|
Розв’язування задач засобами табличного процесора. |
|
|
|
|
|
|
Моделі. Етапи побудови моделей. Реалізація математичних моделей. |
|
|
|
|
|
|
Хмарні сервіси для колективної взаємодії у проекті. Тематичне оцінювання |
|
|
|
ТЕМА 3. АЛГОРИТМИ ТА ПРОГРАМИ |
||||||
|
|
|
Поняття моделі. Поняття предметної галузі. Типи моделей. |
|
|
|
|
|
|
Етапи побудови інформаційної моделі. Побудова інформаційних моделей. Практична робота 4. |
|
|
|
|
|
|
Поняття змінної та її значення. |
|
|
|
|
|
|
Арифметичні операції та вирази. Практична робота 5. |
|
|
|
|
|
|
Розробка діалогових програм. |
|
|
|
|
|
|
Розробка проектів з повторенням зі змінними. Практична робота 6. |
|
|
|
|
|
|
Створення моделей для розв’язування задач. |
|
|
|
|
|
|
Створення комп’ютерної моделі рівномірного прямолінійного руху об’єкта. |
|
|
|
|
|
|
Створення комп’ютерної моделі процесу взаємопов’язаного функціонування об’єктів. |
|
|
|
|
|
|
Створення комп’ютерної моделі руху об’єкта на площині з перешкодами. |
|
|
|
|
|
|
Програмування випадкових процесів. |
|
|
|
|
|
|
Створення ігрового проекту. Практична робота 7. |
|
|
|
|
|
|
Розробка сценарію та інформаційної моделі для гри. |
|
|
|
|
|
|
Підготовка презентаційних матеріалів проекту та звіту. |
|
|
|
|
|
|
Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію. |
|
|
|
|
|
|
Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію. |
|
|
|
|
|
|
Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію. |
|
|
|
|
|
|
Презентація та оцінювання проектів. |
|
|
|
|
|
|
Тематичне оцінювання Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. |
|
|
|