Тест " КИШКОВОПОРОЖНИННІ"

Про матеріал
Завдання для тематичного оцінювання навчальних досягнень учнів об’єднують декілька тем одного розділу і представленні у двох варіантах. Мета тестів – виявити рівень підготовки учнів по даному матеріалу та вміння застосовувати набуті знання. Тести включають питання чотирьох рівнів складності.
Перегляд файлу

ТЕМА 1: ТИП КИШКОВОПОРОЖНИННІ.

КІЛЬЧАСТІ ЧЕРВИ.

Варіант І

І рівень

1. Тіло кишковопорожнинних має  форму мішка з ротовим отвором:

а) відсутній;

б) двома;

в) одним;

2. Яка порожнина тіла розвивається у кільчастих червів:

а) первинна;

б) вторинна;

в) відсутня;

3 . Найбільше значення з малощетинкових мають:

  а) земляний черв’як

https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSUTxrH3frBNYwYhAa8m02c4h1cwSPhruoxORoA43sc2XQdpYcD9g  б) гідра;

  в) дощовий черв’як.

4. Який спосіб життя у медуз:

а) вільно плаваючий;

б) нерухомий;

в) малорухомий

5. Які представники належать до кишковопорожнинних:

а) багатощетинкові;

б) малощетинкові;

в) корали.

6.Невелика група кільчастих , яка не має щетинок але має присоски?

а) дощовий черв’як;

б) піскожил;

в) п’явка;

II рівень

Напиши « так», якщо ви згодні із наведеним твердженням, або «ні», якщо не згодні:

7.

Твердження

«Так» або «Ні»

А

Медузи ведуть поодинокий спосіб життя

 

Б

Багатощетинкові черви поширені у ставках

 

В

Жалкі клітини слугують для захисту

 

III рівень

8. Виберіть, які з цих тварин належать до  багатощетинкових:             

 А. дощовий черв’як;

 Б. трубочник ;

 Г.піскожил;

 Д.п’явка;

 Е. нереїс;

IV рівень

9. Дайте  відповідь на запитання.

 Яке значення для  людини мають малощетинкові черви?

 

 

 

 

ТЕМА 1: ТИП КИШКОВОПОРОЖНИННІ.

КІЛЬЧАСТІ ЧЕРВИ.

Варіант ІІ

І рівень

1.  У яких кільчастих червів з'являються органи руху параподії:

а) класу п'явки;

б) класу малощетинкові;

в) класу багатощетинкові;

2 . Визначте, у яких з цих тварин є жалкі клітини

 а) амеби;

https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTdi4dcbVIr07pibq0uTh8zaTcyGvSohxDGRbUJQDGFZc7dWpl6-g б) гідра;

  в) губки.

3. Який спосіб життя у поліпів:

а) вільно плаваючий;

б) нерухомий;

в) малорухомий

4. Які представники належать до кільчастих червів:

а) багатощетинкові;

 б) медузи;

 в) корали.

5. Кишковопорожнинні є організми?

а) одноклітинні;

б) багатоклітинні;

в) колоніальні;

6. Яка порожнина тіла розвивається у кільчастих червів:

а) первинна;    б) вторинна;    в) відсутня;

II рівень

Напиши « так», якщо ви згодні із наведеним твердженням, або «ні», якщо не згодні:

7.

Твердження

«Так» або «Ні»

А

Тіло кільчастих червів поділене на окремі сегменти-кільця

 

Б

Кишковопорожнинні поділяються на три групи

 

В

Коралові поліпи утворюють колонії

 

III рівень

8. Виберіть, які з цих тварин належать до  кільчастих:             

 А. дощовий черв’як;

 Б. Гідра;

 В. трубочник ;

 Г.Актинія;

 Д.п’явка;

 Є. Аурелія;

IV рівень

9. Дайте відповідь на запитання.

 Яке значення для п'явки має речовина гірудин, який вона виробляє після прокусування шкіри?

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Стасюк Юлія
Пов’язані теми
Біологія, 7 клас, Контрольні роботи
Інкл
До підручника
Біологія 7 клас (Довгаль І.В., Ягенська Г. В., Жолос О. В., Ходосовцев О. Є., Костіков І. Ю., Волгін С. О., Додь В. В., Сиволоб А. В., Скрипник Н.В., Толстанова Г. М.)
Додано
20 січня 2021
Переглядів
2204
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку