Самостійна робота складена у вигляді тестів.що допоможе вчителю швидко перевірити рівень знань учнів з біології по темі "Вступ".Завдання складені відповідно до підручника В,І. Соболь "".Біологія і екологія"10 клас (рівень стандарту)
САМОСТІЙНА РОБОТА
І варіант
1.Зв’язок живих організмів з навколишнім середовищем вивчає:
а)географія
б) біологія
в)екологія
г)альгологія
2.На якому рівні організації відбувається збереження та реалізація спадкової інформації?
а)молекулярному
б)організмовому
в)клітинному
г)популяційно-видовому
3.який метод біологічного дослідження ґрунтується на спостереженні?
А)експериментальний
Б) описовий
В) порівняльний
Г) моделювання
4.Встановіть відповідність між структурою та рівнем організації життя.
1 листяний ліс А. молекулярний
2 вірус грипу Б.організмовий
3. жук-олень В. Органний
4.квітка Г екосистем ний
5. Охарактеризуй такі властивості живих органімів як ріст , розвиток та подразливість.
6. Доведи, що клітина є біосистемою.
7. Які завдання для вирішення стоять перед біологічними науками на сучасному етапі?
САМОСТІЙНА РОБОТА
ІІ варіант
а)гістологія
б) біологія
в)екологія
г)альгологія
2.Який рівень організації живої матерії забезпечує взаємодію різних органів, об’єднаних у системи органів?
а)молекулярному
б)організмовому
в)клітинному
г)популяційно-видовому
3. Метод дослідження певних процесів,.явищ або організмів за допомогою їх спрощеного зразка:
а)експериментальний
б) описовий
г) порівняльний
г) моделювання
4.Встановіть відповідність між структурою та рівнем організації життя.
1. рибоза А організмовий
2.зябра Б екосистем ний
3.плід В клітинний
4 вакуоля Г органний
5.Охарактеризуй такі властивості живих організмів як розмноження, адаптація та єдність хімічного складу.
6. Чим відрізняються поняття «вид» і “ популяція»?
7. В яких сферах життя широко використовують досягнення біологічних наук?