Климко, герой однойменної повісті Г. Тютюнника жив
А із матір’ю
Б із батьком
В із дядьком
Г зі старшим братом
Климко узяв на себе відповідальність
А за друга Зульфата
Б за безногого шевця
В за вчительку і її доньку
Г за тітку Марину
Павло з оповідання «Скарб» усе дитинство та юність не працював, тому що
А був хворий
Б мати його оберігала
В так порадила ворожка
Г навчався, читав книжки
Дія казки Б. Лепкого «Мишка» відбувається
А у мирний час
Б за часів війни
В під час турецької навали
Г за часів язичництва
До Павла, героя оповідання «Скарб», люди в селі ставилися
А з насмішкою
Б з любов’ю
В із заздрістю
Г байдуже
. У рядках з оповідання «Скарб» «Були вони люди заможненькі, усього в їх домі доволі: і поля, і скотинки, і хата проста із садочком і левадою» основними художніми засобами є
А порівняння, анафора
Б рефрен, порівняння
В зменшувально-пестливі слова, інверсія
Г епітети, метафори
Климко здійснив героїчний учинок, коли
А захистив дівчину від поліції
Б заступився за безногого шевця
В урятував тітку Марину
Г покарав кривдника вчительки
До хлопчика Климка прості люди на базарі поставилися
А з осторогою
Б байдуже
В з осудом
Г зі співчуттям
Вислови з оповідання «Скарб»: «і пари з рота не пустить», «аж за ушами лящить», «як горох з мішка», «нудився світом» - є
А прислівями
Б гіперболами
В фразеологізмами
Г порівняннями
Мишка вирішила з’їсти гроші господарів, бо
А була голодною
Б була жадібною
В вирішила покарати їх
Г захотіла похвастатися перед подругами
Мишка раділа, що діти сплять і не чують розмов людей, тому що
А боялася, що вони навчаться поганого
Б діти уві сні добре ростуть
В так вони не боятимуться війни
Г так вони не викажуть таємниць
Парубки з оповідання «Скарб» запросили Павлуся із собою до лісу, щоб
А посміятися з нього
Б допомогти йому розпочати нове життя
В їм поталанило
Г дізнатися його секрети
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома