Метод SWOT – аналізу ґрунтується на:
При проведенні аналізу фармацевтичного " портфеля " фірми матриця " Бостон консалтинг груп "використовується для:
"Зірка" – це тип стратегічної господарської діяльності, яка:
Яку маркетингову можливість може мати фармацевтична фірма,яка планує запропонувати нові лікарські засоби на існуючому ринку:
Сегментація за соціально – демографічним принципом передбачає розподіл ринку на сегменти на основі:
Остаточна сегментація фармацевтичного ринку – це:
Масовий маркетинг – це стратегічне охоплення фармацевтичного ринку,яка:
Ринкове вікно - це
Стратегія захоплення ринкової ніші- це:
Бенчмаркінг – це дослідницька діяльність фірми, яка передбачає :
До економічної функції фармацевтичного ринку належать:
До елементів інфраструктури лише зовнішнього фармацевтичного ринку належить:
Зміст та послідовність видів діяльності на фармацевтичному підприємстві, яке орієнтується на маркетинг:
Орієнтуючись на концепцію збуту , фармацевтичне підприємство зосереджує свою увагу на:
Ремаркетинг має на меті:
Формування попиту як мети фармацевтичного маркетингу характерне для такого його стану як:
До функціонального забезпечення маркетингової діяльності фармацевтичних підприємств належать:
Фармацевтичний маркетинг починається з:
Комплексне дослідження фармацевтичного ринку передбачає:
Термін"комплекс фармацевтичного маркетингу" охоплює:
Якщо підприємство - виробник планує продавати новий лікарський засіб через оптові фармацевтичні фірми, то який вид каналу розподілу воно при цьому використовує?
При ексклюзивному розподілі фармацевтична фірма:
Дилером є фармацевтичний посередник, який:
Аптека - ліцензіат є однією зі сторін договірної вертикалі фармацевтичної маркетингової системи, оскільки вказана система координую свою діяльність не внаслідок належності до певного власника, а завдяки економічній могутності однієї зі сторін.
Які елементи каналу розподілу лікарських засобів дають можливість диференціації цін за регіонами, щодо широкого охоплення являють собою дбре джерело маркетингової інформації, але при тому потребують від фармацевтичної фірми високих складських і транспортних витрат.
До функціональних видів фармацевтичної логістики належать:
При об’єднанні двох фармацевтичних підприємств – посередників, які спрямовують свої зусилля на ефективне використання маркетингових можливостей, виникає:
Впровадження збутової логістики в фармацевтичному підприємстві:
Продаж лікарських засобів за допомогою та інтегрованої комп’ютерної програми є:
Запаси ліків, які призначені для усунення можливості появи їх дефіциту, являє:
Ширина як характеристика асортименту лікарських засобів означає:
Модифікація як шлях розширення асортименту лікарських засобів означає:
Вкажіть правильну послідовність етапів життєвого циклу лікарських засобів:
Для зрілості і насичення як етапу життєвого циклу препарату характерно:
До способів утримання життєвого циклу лікарських засобів на стадії зрілості та насичення відносять:
Розробка нових лікарських форм, зміна доз, переведення в групу препаратів, дозволених до відпуску без рецепта лікаря, поліпшення дизайну упаковки являє собою:
Конкурентоспроможність лікарського засобу – це :
Бренд – це:
Товарний знак призначений для того, щоб:
Якщо фармацевтична фірма поєднує назву фірми з індивідуальною маркою лікарського засобу, то це стратегія:
Які «кабінетні» методи дослідження ринку можуть використовуватися спеціалістами з маркетингу:
Фармацевтичному підприємству – виробнику необхідно оцінити у відсотках ту частину споживачів аптеки, які здійснили купівлю лікарських засобів. Який метод дослідження доцільно використати:
Характерною рисою спостереження як методу отримання маркетингової інформації є:
Цілями експерименту можуть бути:
В чому полягає різниця між панельним опитуванням і простим:
Споживчий фармацевтичний ринок формується з:
Фактори впливу на індивідуального покупця , які фармацевтичне підприємство може контролювати:
Раціональними мотивами можна вважати:
Фактори,які впливають на купівельну поведінку організації - споживача:
АВС – аналіз у процесі відбору лікарських засобів для закупівлі лікувально – профілактичним закладом здійснюється для:
Яка складова системи маркетингових комунікацій має найвищу вартість на один контакт?
Найвища вибірковість аудиторії перевагою:
Стимулювання збуту як складової комунікаційного комплексу спрямоване насамперед на:
До якого елемента системи маркетингових комунікацій належить встановлення і підтримання зв’язків із пресою:
Ефективність якої складової системи просування ліків найкраще піддається оцінюванню?
Які заходи стимулювання збуту спрямовують на фармацевтичних посередників?
Завданням"паблік рілейшнз" усередині фармацевтичної фірми є:
Яку функцію "паблік рілейшнз" найкраще відображає позов фармацевтичної фірми до господарського суду щодо використання основних елементів її товарного знаку іншою фірмою:
Власником карти постійного клієнта аптеки можна стати внаслідок:
Сильними місцями розташування ліків у залі обслуговування аптеки є:
До основних функцій управління фармацевтичним маркетингом належать:
Етапи процесу стратегічного планування маркетингу включають:
Основними цілями фармацевтичного підприємства є:
Можливість інтеграційного розвитку фармацевтичного підприємства передбачає використання стратегій:
Стратегія удосконалення лз ґрунтується на можливості фармацевтичного підприємства:
Які з вказаних термінів є назвою розділів бізнес-плану:
Яка організаційна структура управління маркетингом найоптимальніша для фармацевтичного підприємства, що орієнтується на різні ринкові сегменти, споживачі котрих суттєво відрізняються купівельною поведінкою:
Основними факторами макросередовища є:
Контактні аудиторії фармацевтичного підприємства – це:
До аналітичної системи фармацевтичного маркетингу належать:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома