ТО_85-97_Хімічна завивка волосся(3)

Додано: 17 травня 2020
Предмет:
Тест виконано: 16 разів
11 запитань
Запитання 1

Для захисту шкіри від впливу хімрозчину потрібно …

варіанти відповідей

змазати шкіру жирним кремом навколо голови    

змазати шкіру спиртом навколо голови  

наносити хімрозчин з відступом від кореня       

наносити акуратно щоб не потрапити на шкіру

Запитання 2

Фіксаж на волосся наносять…

варіанти відповідей

1 раз

2 раз 

2-3 рази

залежить від довжини волосся

Запитання 3

Рекомендують проводити тест волосся на дію хімпрепарату для...

варіанти відповідей

жорсткого

жирного

блондованого  

довгого

Запитання 4

Величина (діаметр) локона …

варіанти відповідей

= ½ діаметра бігуді

= діаметру бігуді

залежить від товщини пасм 

залежить від схеми накрутки

Запитання 5

Якість завитка волосся, під час хімічної завивки, перевіряють …  

варіанти відповідей

за 5 хв. перед змиванням лосьйону    

за 5 хв. перед змиванням фіксажу

через 10-15 хв. після нанесення лосьйону

через 10-15 хв. після нанесення фіксажу

Запитання 6

Стандартна відтяжка пасм при горизонтальній накрутці… 

варіанти відповідей

перпендикулярно голові  

із невелики зміщенням вліво    

із невелики зміщенням вправо   

паралельно підлозі   

Запитання 7

Горизонтальна накрутка виконується на волосся...

варіанти відповідей

будь-якої довжини

середня довжина

коротке волосся

нижче лопаток 

Запитання 8

Горизонтальний метод дає змогу…

варіанти відповідей

створити спускні локони 

створити мінімальний об’єм біля кореня

підняти корені волосся

надати об'єм волоссю

Запитання 9

Вибрати схему розподілу голови на зони при горизонтальні накрутці 

варіанти відповідей
Запитання 10

Ширина пасм при накрутці дорівнює …

варіанти відповідей

ширині коклюшки

ширині  робочого полотна коклюшки

½ ширини коклюшки 

радіусу коклюшки 

Запитання 11

При горизонтальній накрутці не відділяють зону …  

варіанти відповідей

фронтально тім’яну

центральну потиличну

скроневі зони

нижню потиличну

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест