04.03 6 кл. Створення програмних об’єктів

Додано: 13 березня
Предмет: Інформатика, 6 клас
12 запитань
Запитання 1

На скільки кроків переміститься виконавець алгоритму в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

5

10

15

0

Запитання 2

Який елемент середовища програмування позначено цифрою 5?

варіанти відповідей

Сцена

Меню

Групи

Контейнер

Запитання 3

Який елемент середовища програмування позначено цифрою 1?

варіанти відповідей

сцена

спрайт

групи команд

меню

Запитання 4

Для того щоб додати новий спрайт з бібліотеки Скретч, потрібно обрати пункт позначений цифрою ….

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

6

Запитання 5

Вкажіть до якого блоку відноситься команда зображена на малюнку?

варіанти відповідей

Рух

Керувати

Події

Вигляд

Запитання 6

Що буде результатом виконання даного циклу?

варіанти відповідей

Переміщення на 14 кроків

Переміщення на 4 кроки

Переміщення на 3 кроки

Переміщення на 7 кроків

Запитання 7

Виконавець у Scratch має назву:

варіанти відповідей

сцена

скрипт

спрайт

кіт Василь

Запитання 8

Чи можна редагувати сцену?

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 9

Файл, створений у скретч називають

варіанти відповідей

дія

скрипт

проєкт

гра

Запитання 10

Чи є можливість у Scratch намалювати скрипт самостійно?

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 11

Що буде рузультатом виконання даного циклу?

варіанти відповідей

Переміщення на 4 кроки;

Переміщення на 8 кроків;

 Переміщення на 2 кроки;

 Переміщення на 0 кроки;

Запитання 12

Як називають команди, об'єднані у групу в середовищі Scratch?

варіанти відповідей

Спрайти

Образи

Скрипти

Дії

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест