Міжнародний фармацевтичний маркетинг – це:
Основна відмінність між внутрішнім та міжнародним фармацевтичним маркетингом полягає в:
Проактивін мотиви початку діяльності на зовнішніх ринках-це:
Реактивні мотиви початку діяльності на зовнішніх ринках – це:
Фактори, які характеризують політико-правове середовище окремих держав:
Квота як торгове нетарифне обмеження – це:
Система сертифікації якості лікарських засобів для міжнародної торгівлі охоплює:
Група міжнародних правил інтерпретації комерційних термінів «Інкотермс» означає,що:
Укладання угоди з фармацевтичним підприємством на зовнішньому ринку на використання технології виробництва за відповідну винагороду є:
Концепція розширення внутрішнього фармацевтичного ринку при здійсненні маркетингової діяльності за кордоном відповідає такому стилю поведінки на міжнародному ринку:
Які структурні підрозділи здебільшого відсутні на внутрішньому ринку у представництв вітчизняних фармацевтичних фірм:
В основі спеціалізації роботи представництва за окремими лікувально-профілактичними закладами певного профілю і відповідними лікарськими засобами лежить принцип роботи:
Традиційні методи у роботі представництв фармацевтичних фірм включають:
Медичний представник, демонструючи лікарям властивості лікарського засобу своєї фірми, здійснює продуктову пропаганду, оскільки вона являє собою діяльність, спрямовану на популяризацію певного виду лікарського засобу чи виробу медичного призначення, який з різних причин ринок недостатньо визнає, незважаючи на його позитивні властивості(без вказівок на конкретні товарні марки):
Складовою частиною кінесики як форми невербальних міжособистісних комунікацій, які застосовують медичні представники у своїй роботі, є:
До якого типу запитань належить задане медичним представником лікарю таке питання: «Чи призначаєте ви наш лікарський засіб?»
Орієнтація на споживача як технологія просування в роботі представництв фармацевтичних фірм включає такі принципи:
При виборі лікарів для тісної співпраці медичні представники класифікують їх за ставленням до нових лікарських засобів на:
Стратегії прямого просування лікарських засобів на міжнародному фармацевтичному ринку – це:
Фальсифікований препарат-замінник – це:
Причини появи фальсифікованих ліків на світовому рину є:
Щоб знизити ризик втрат внаслідок зміни валютних курсів, експортер лікарських засобів використовує такі прийоми:
Установлення максимальних цін на ліки при державному їх регулюванні на зовнішніх ринках може здійснюватися:
«Сірий» фармацевтичний ринок формується внаслідок:
Державне регулювання цін ліків на зовнішніх ринках:
Вертикальна інтеграція на міжнародному фармацевтичному ринку являє собою:
Процес організації розділення ліків на зовнішньому ринку охоплює такі етапи:
При стандартизації реклами міжнародні фірми використовують:
До групи зовнішніх факторів , що впливають на ціноутворення на лікарські засоби, належать:
Вкажіть, які фактори впливають на цінову еластичність попиту:
Вкажіть, за яких умов попит на лікарські засоби стає нееластичним:
Що формує верхню межу «можливої ціни» на лікарські засоби:
Вкажіть, які фактори зумовлюють використання в ціноутворенні на лікарські засоби стратегії «зняття вершків»:
Групу стратегій цінового лідера формують:
Коефіцієнт ліквідності ціни – це:
Вкажіть основні фактори, які впливають на величину попиту на лікарський засіб:
Які з тверджень підходять для пояснення стратегії проникнення:
Який з перелічених елементів є найбільш впливовим на цінову політику :
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома