07.02. Поняття про програмний об'єкт. 6 клас.

Додано: 6 лютого 2023
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 12 разів
10 запитань
Запитання 1

Істота, явище або предмет, на який звернули увагу або з яким виконують дії - це...

варіанти відповідей

суб'єкт

об'єкт

програма

Запитання 2

Значення об'єктів може бути

варіанти відповідей

текстовим, числовим

текстовим, графічним

графічним, змінним

Запитання 3

Місце у якому об'єкт може перебувати або де з ним можна виконувати деякі дії називають

варіанти відповідей

значенням

програмою

середовищем

Запитання 4

Спрайт у середовищі Скретч - це

варіанти відповідей

об'єкт - виконавець

програмний об'єкт

суб'єкт

Запитання 5

Щоб змінити значення властивостей сцени проекту у середовищі Скретч використовують такі інструменти

варіанти відповідей

намалювати тло

завантажити тло з файла

використати тло з бібліотеки

намалювати

отримати тло за допомогою камери

Запитання 6

У процесі виконання програми, складено в середовищі Скретч значення властивостей розташування і напрямку руху

варіанти відповідей

можна змінювати

не можна змінювати

Запитання 7

Обери властивість яку використовують для зміни розташування в середовищі Скретч

варіанти відповідей

малюнок виконавця

тип обертання

тло сцени

Запитання 8

Обери зайву властивість,яку не використовують для зміни властивостей виду об'єкта

варіанти відповідей

тло сцени

розташування по вертикалі

розмір об'єкта

малюнок виконавця

Запитання 9

Які властивості використовують для звукових ефектів

варіанти відповідей

тип обертання

гучність

темп

напрямок руху

Запитання 10

Результатом заданої команди "задати значення у 100" у середовищі Скретч є

варіанти відповідей

рух спрайта починатиметься зліва на право

надано значення 100 одиниць вгору від центра сцени

надано значення 100 одиниць праворуч від центра сцени

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест