1.1 ІТР. - 1.2 Сучасна характеристика товарного ринку та її інфраструктура

Додано: 5 квітня 2021
Предмет:
Тест виконано: 101 раз
15 запитань
Запитання 1

До інфраструктури товарного ринку НЕ належить

варіанти відповідей

біржа реального товару

біржа номінального товару

опціонна біржа

ф’ючерсна біржа

Запитання 2

До якого виду інфраструктури відносяться охорона здоровя, фізична культура, освіта, житлове-комунальне господарство, побутове обслуговування, культура, мистецтво?


варіанти відповідей

нематеріальної інфраструктури

виробничої інфраструктури;

соціальної інфраструктури;

економічної інфраструктури;

Запитання 3

З переліченого вибрати основні функції інфраструктури товарного ринку:

варіанти відповідей

вивчення кон’юнктури ринку, товарів, конкурентів, посередників, споживачів

сприяння суб’єктам товарного ринку і реалізація їх економічних інтересів

всі відповіді вірні

Запитання 4

Основними елементами інфраструктури товарного ринку виступають?:

варіанти відповідей

підприємства оптової та роздрібної торгівлі

фінансові організації

комерційно-посередницькі організації, організації з надання послуг

Запитання 5

В процесі своєї праці, людина охоплює три основні елементи:

варіанти відповідей

працю людини 

предмет та засоби праці

всі відповіді вірні

Запитання 6

Маркетингові та інформаційно-комерційні центри, виставки, рекламні організації, це складові наступного елементу інфраструктури товарного ринку:

варіанти відповідей

комерційно-посередницькі організації;

організації з надання послуг;

інформаційні організації;

фінансові організації.

Запитання 7

Інфраструктура товарного ринку – це:

варіанти відповідей

сукупність інститутів, систем, служб підприємств, що обслуговують ринок і виконують певне призначення у забезпеченні нормального режиму його функціонування.

сукупність спеціалізованих організацій, що діють у межах особливого ринку.

сукупність галузей, що обслуговують нормальне функціонування матеріального виробництва.

усі наведені відповіді.

Запитання 8

Ринок - це:

варіанти відповідей

сукупність покупців та продавців.

сукупність економічних відносин, за допомогою яких здійснюється обіг суспільного продукту в товарно-грошовій формі.

тип господарських зв’язків між суб’єктами господарювання.

сфера обігу.

сукупність покупців або усякої групи людей, що вступають у тісні ділові відносини і укладають важливі угоди з приводу будь-якого товару.

Запитання 9

Які характерні риси товарного ринку?

варіанти відповідей

Взаємне погодження сторін, що здійснюють обмін.

Наявність конкуренції.

Еквівалентна відплатність.

Усі наведені приклади.

Вільний вибір партнерів.

Запитання 10

До інфраструктури товарного ринку не належить 

варіанти відповідей

торгівельні дома

брокерські компанії 

товарні біржі 

ломбарди

Запитання 11

Попит - це

варіанти відповідей

сукупність товарів (послуг) певного виду з певними цінами, що їх готові виготовити й продати виробники

платоспроможна потреба (або попит – це потреба, підкріплена платоспроможністю споживача)

продукт праці або певне благо, що здатні задовольняти певні потреби людини і призначені для обміну (купівлі та продажу)

відносини обміну між виробниками та споживачами, в процесі якого вироблені товари змінюють свого власника і стають сферою споживання

Запитання 12

Продавці - це

варіанти відповідей

торговельні посередники та виробничі споживачі

громадські установи й асоціації

населення

соціально-побутові установи й установи культури, громадські установи й асоціації, державні установи

Запитання 13

Функції товарного ринку:


варіанти відповідей

споживча

інформаційна

постачальницька 

посередницька

Запитання 14

Індивідуальні кінцеві споживачі –  це

варіанти відповідей

торговельні посередники та виробничі споживачі

соціально-побутові установи й установи культури, громадські установи й асоціації, державні установи

населення

громадські установи й асоціації

Запитання 15

Товар - це

варіанти відповідей

сукупність товарів (послуг) певного виду з певними цінами, що їх готові виготовити й продати виробники

платоспроможна потреба (або попит – це потреба, підкріплена платоспроможністю споживача)

продукт праці або певне благо, що здатні задовольняти певні потреби людини і призначені для обміну (купівлі та продажу)

відносини обміну між виробниками та споживачами, в процесі якого вироблені товари змінюють свого власника і стають сферою споживання

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест