10.05 Контрольна робота для екстернів та сімейної форми 7 клас ІІ семестр,травень

Додано: 15 квітня 2023
Предмет: Українська мова, 7 клас
Тест виконано: 103 рази
24 запитання
Запитання 1

Прийменник в слід уживати в усіх словосполученнях

варіанти відповідей

була (у, в) Італії, плавати (у, в) озері, жила (у, в) Одесі, служити (у, в) ЗСУ


запитати (у, в) актриси, працювати (у, в) аптеці, жив (у, в) сестри, зайти (у, в) бібліотеку


читала (у, в) журналі, приніс (у, в) кишені, попросила (у, в) подруги, сидіти (у, в) автобусі


стати (у, в) пригоді, зайти (у, в) клас, погляд (у, в) майбутнє, жити (у, в) Києві

Запитання 2

Усі прийменники пишуться через дефіс у рядку

варіанти відповідей

(з)над, (по)над, (по)між, (по)серед

(з)поза, (з)посеред, (з)поміж, (з)за

 (з)під, (за)для, (уві)сні, (у)слід

 (по)друге, (по)одному, (до)мене, (тим)часом

Запитання 3

Усі прийменники непохідні в рядку

варіанти відповідей

 із, від, край, до


із-за, поміж, в, коло


про, через, у, на



вздовж, об, з, по

Запитання 4

Позначте рядок, у якому всі прийменники складні

варіанти відповідей

 край, коло, біля, без


під час, залежно від, з-над

 зате, задля, з-за, з-попід, з-під

 залежно від, на, під час

Запитання 5

У якому рядку подано правильне визначення прийменника?

варіанти відповідей

Прийменник — незмінна повнозначна частина мови, що вживається для зв’язку однорідних членів речення.


Прийменник — незмінна службова частина мови, що виражає залежність іменника та займенника від інших слів.


Прийменник — незмінна службова частина мови, що вживається для зв’язку частин складного речення

Запитання 6

Укажіть рядок, у якому допущено помилку в написанні прийменників.

варіанти відповідей

Не зважаючи на, з метою, задля, посеред, з-поміж.

Внаслідок, з-перед, з-поза, з-поміж, заради.

З-посеред, з-над, незалежно від, за винятком, в супереч.

Запитання 7

За будовою прийменники поділяються на

варіанти відповідей


первинні та вторинні

прості, складні й складені

 багатоскладні й односкладні

похідні й непохідні

Запитання 8

Виділене слово є прийменником у рядку

варіанти відповідей

Мій рідний край, тобі відомі всі мої бажання. 

 Україна – край калини в полі, верби при річках та лелек у високості. 

 Вони боронилися і перемагали, падали і вставали, обороняючи свій край.

 Перші орачі порушать ниву, поки напівсонну тополю збудить трактор край 

села. 

Не край мого серця, воно й так болить. 

Запитання 9

Правильно вжито прийменник у словосполученні

варіанти відповідей

 говорити по українській мові 

засоби по очищенню повітря 

вишити на прохання

відповідно з постановою 

 їхати на автобусі 

Запитання 10

Визначте скільки сполучників у реченні

Пахло глиною, і крізь вікно лилося тьмяне світло; він роздивлявся навколо й дивувавсящо ніколи не помічав цього раніше.

варіанти відповідей

2

3

4

5

6

Запитання 11

Виділене слово є сполучником і його слід писати разом у рядку

варіанти відповідей

Я люблю тебе, друже, за(те), що в очах твоїх море синіє.

Як(би) там не було, комусь належало це перевірити...

Він говорить те(ж), що й інші свідки.

Як(би) не було ночі, то не знали б, що таке день.

 Вони боролися за(те), щоб ми сьогодні жили у вільній країні.

Запитання 12

Виділене слово є сполучником і його слід писати разом у реченні

варіанти відповідей

Оголошено, (що)б усі прийшли вчасно.

(Як)би краще виконати завдання?

Не думай (про)те, що сталося.

(Що)б ви не думали, а я буду працювати.

 (За)те її люблю, мою Україну убогу...

Запитання 13

Визначте речення, у якому сполучник та вжитий у значенні але .

варіанти відповідей

А. Поряд із бджілками голосно та діловито гули джмелі.

Б. Сонячні промені гріли, та не пекли.

В. Легкий вітерець змішував пахощі квітів та хвої.

Г. Осикові листочки нашіптували розповіді та казки.

Запитання 14

Визначте речення, у якому однорідні члени поєднані змішаним зв'язком (сполучниковим і безсполучниковим).

варіанти відповідей

А. Раптом і кущі, і дерева, і зарості розступилися.

Б. Перед нами опинилась тиха, спокійна й затишна гялявина.

В. На зеленому килимі виділялися білі ромашки, блакитні дзвіночки, рожеві смолки.

Г. Над ромашками, дзвіночками, смолками кружляли працьовиті бджілки.

Запитання 15

Усі сполучники правильно записані в рядку

варіанти відповідей

щоб, якби, якщо, отож

що б, як би, як що, отож

щоб, як би, тому що , о тож

щоб, якби, якщо, томущо

Запитання 16

Складені сполучники записано в рядку

варіанти відповідей

тому що, через те що, після того як

мовби, начеб, неначе, немовбито

мов би,наче б, неначе, немов би то

адже, адже ж, щоб, з тим щоб

Запитання 17

В якому реченні вжито сполучник?

варіанти відповідей

Було важко, проте ніхто не скаржився.

Дідусь розповів про те, як збирати лікарські трави.

Як би пес не вертівся, а хвіст ззаду.


Я люблю тебе, друже, за те, що в очах твоїх море синіє..

Запитання 18

Яка роль сполучника в реченні?

варіанти відповідей

Головний член речення

Другорядний член речення

Не є членом речення

Головний або другорядний член речення

Запитання 19

У якому рядку правильно вказано морфологічні ознаки сполучника?

варіанти відповідей

Рід, число, відмінок

Число, вид, група

Час, вид, особа

Групи, незмінність

Запитання 20

Частку не треба писати разом з наступним словом у реченні

варіанти відповідей

Блідий ранок (не)сміливо зазирнув у вікна.

(Не)знав сіромаха, що виросли крила.

На таких (не)треба, що ніс деруть до неба.

(Не)суворо на серці, (не)гнівно.

Запитання 21

Помилку при написанні допущено у варіанті

варіанти відповідей

нікого, ніяких, ніхто

ні кого, ні який, ні скільки

ні з кого, ні до чого

ніколи, ні з кого, ні до чого

Запитання 22

Помилку при написанні часток допущено в реченні

варіанти відповідей

Непорушно стоять дерева загорнені в сутінь.

На серці не було нінакого кривди.

Ніколи мені не забути красу цих гір.

Ніхто не міряв серця глибочінь.

Запитання 23

Частка НЕ з дієсловами пишеться …

варіанти відповідей

через дефіс.

разом.

окремо.

Запитання 24

Вибери варіант, в якому словосполучення вжито у прямому значенні.

варіанти відповідей

Золотий характер.

Золота каблучка.

Золоте серце.

Золоте проміння.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест