10 клас. №2,3 Основні ненавмисні й навмисні штучні загрози

Додано: 6 квітня 2020
Предмет: Інформатика, 10 клас
6 запитань
Запитання 1

Залежно від результату шкідливих дій, загрози інформаційній безпеці поділяються на такі види

варіанти відповідей

отримання доступу до секретних або конфіденційних даних

отримання спам-повідомлень

порушення або повне припинення роботи комп'ютерної інформаційної

системи

надання доступу до роботи в хмарному сховищі

отримання доступу до керування роботою комп'ютерної інформаційної системи

Запитання 2

До навмисних штучних загроз належать:

варіанти відповідей

вербування (підкуп, шантаж тощо) персоналу або окремих користувачів, що мають певні повноваження

зчитування залишкової інформації з оперативної пам’яті і з зовнішніх запам’ятовуючих пристроїв


відключення або виведення з ладу важливих підсистем (електроживлення, охолодження та вентиляції, ліній зв’язку тощо)

необережні дії, що призводять до розголошення конфіденційної інформації або роблять її загальнодоступною

фізичне руйнування системи (вибух, підпал тощо) або виведення з ладу найбільш важливих компонентів системи (пристроїв, носіїв важливої інформації, осіб з персоналу і т.д.)


Запитання 3

зараження комп'ютера вірусом належить до

варіанти відповідей

ненавмисны штучны загрози

навмисны штучны загрози

Запитання 4

розголошення, передача або втрата атрибутів розмежування доступу (паролів, ключів шифрування, ідентифікаційних карток, перепусток тощо)належить до

варіанти відповідей

навмисні штучні загрози

ненавмисні штучні загрози

Запитання 5

Відповідно до властивостей інформації, виділяють такі загрози її безпеки

варіанти відповідей

загрози правильності формуваня

загрози доступності

загрози цілісності

загрози конфіденційності

загрози зручності

Запитання 6

до загроз доступності належить

варіанти відповідей

Заперечення дійсної інформації

Блокування інформації

Несанкціонований доступ (НСД)

Викрадення інформації, її розголошення

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест