10 клас blender анімації

Додано: 30 квітня
Предмет: Інформатика, 10 клас
17 запитань
Запитання 1

В якому режимі на екрані відображені дані кнопки?

варіанти відповідей

Об’єктний режим

Режим редагування

Режим ліплення

Запитання 2

Маркером часу, де зберігаються властивості об'єкта (їх значення), називавють

варіанти відповідей

стоп кадр

ключовий кадр

анімацію

шкалу часу

Запитання 3

Вкажіть початкову кількість кадрів на часовій шкалі

варіанти відповідей

120

220

250

350

Запитання 4

Виберіть правильну послідовність алгоритму створення анімації в Blender

варіанти відповідей

запланувати ключові кадри;

визначити загальну тривалість;

розробити сценарій;

змоделювати всі об’єкти;

виставити джерела світла;

виконати іншу підготовчу роботу.


виставити джерела світла;

змоделювати всі об’єкти;

запланувати ключові кадри;

визначити загальну тривалість;

розробити сценарій;

виконати іншу підготовчу роботу.

розробити сценарій;

визначити загальну тривалість;

запланувати ключові кадри;

змоделювати всі об’єкти;

виставити джерела світла;

виконати іншу підготовчу роботу.

визначити загальну тривалість;

виконати іншу підготовчу роботу;

виставити джерела світла;

змоделювати всі об’єкти;

запланувати ключові кадри;

розробити сценарій.

Запитання 5

Вкажіть, як називаються відкриті вікна

варіанти відповідей

1 — вікно вигляду з камери; 2 — редактор Timeline; 3 —вікно сцени.

1 — вікно сцени; 2 — редактор Timeline; 3 — вікно вигляду з камери.

1 — вікно вигляду з камери; 2 —вікно сцени; 3 —редактор Timeline.

Запитання 6

Чи можна записати анімацію у відеофайл у Blender?

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 7

Що таке "рендеринг" у Blender?

варіанти відповідей

Процес створення 3D-об'єктів

Збереження робочого проекту

Процес обчислення та створення зображення з тривимірної сцени

Створення анімації з використанням вбудованих шаблонів

Запитання 8

Створити ключовий кадр в режимі Animation:

варіанти відповідей

1.   Вибрати об’єкт у Вікні 3D-огляду.

2.   Вибрати на шкалі часу кадр, який потрібно зробити ключовим.

3.   Установити потрібні для даного кадру значення властивостей об’єкта.

4.   Натиснути клавішу D (англійська).

5.   Вибрати в меню, що відкрилося, ті властивості об’єкта, значення яких потрібно зафіксувати в ключовому кадрі. Для універсальності можна вибрати Локація, Обертання та Масштаб.

1.   Вибрати об’єкт у Вікні 3D-огляду.

2.   Вибрати на шкалі часу кадр, який потрібно зробити ключовим.

3.   Установити потрібні для даного кадру значення властивостей об’єкта.

4.   Натиснути клавішу І (англійська).

5.   Вибрати в меню, що відкрилося, ті властивості об’єкта, значення яких потрібно зафіксувати в ключовому кадрі. Для універсальності можна вибрати Локація, Обертання та Масштаб.

1.   Вибрати об’єкт у Вікні 3D-огляду.

2.   Вибрати на шкалі часу кадр, який потрібно зробити ключовим.

3.   Установити потрібні для даного кадру значення властивостей об’єкта.

4.   Натиснути клавішу L (англійська).

5.   Вибрати в меню, що відкрилося, ті властивості об’єкта, значення яких потрібно зафіксувати в ключовому кадрі. Для універсальності можна вибрати Локація, Обертання та Масштаб.

Запитання 9

Що таке ключова кадрова анімація в Blender?

варіанти відповідей

Перехід між різними камерами у сцені

Визначення основних позицій або станів об'єктів на певних кадрах

Використання ключових слідів для руху камери

Запитання 10

Яка особливість модифікатора "Bevel"?

варіанти відповідей

Додає фаску до граней об'єкта

Перевертає об'єкт вздовж осі

Робить об'єкт прозорим

Запитання 11

Які типи кривих підтримуються в Blender?

варіанти відповідей

Тільки прямі лінії

Безьєрівські, Вузлові, Катмул-Кларки

Тільки кругові криві

Запитання 12

Яка функція кривих "Bezier" у Blender?

варіанти відповідей

З'єднує дві точки лінії

Створює плавні криві, які можна легко редагувати за допомогою ручок керування

Збільшує густину точок на кривій

Запитання 13

Як ви можете конвертувати криву у меш (модель)?

варіанти відповідей

Виберіть криву та виберіть "Конвертувати у меш" у меню

Це неможливо, криві не можна конвертувати у меш

Запитання 14

Створювати скручену форму можна за допомогою модифікатора

варіанти відповідей

Screw

Mask

Skin

Smooth

Запитання 15

Анімація з деформацією об’єкта включає у себе

варіанти відповідей

зміну положення об’єкта

зміну його розмірів

поворот у просторі

зміну лише розмірів

видалення проміжного ключового кадру 

Запитання 16

Для додавання на сцену кривої в меню Add слід вибрати

варіанти відповідей

Curve

Grease Pensil

Empty

Запитання 17

Для виділення об’єкту, який має рухатися, і кривої для слідування шляхом слід натиснути

варіанти відповідей

Ctrl + B > Follow Path 

Ctrl + Р > Follow Path 

Ctrl + A > Follow Path 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест