Укажіть дослідника Африки, який послідовно втілював один із лінгвістичних принципів, наносячи місцеві назви на карти, і лише один раз порушив його на річці Замбезі:
Укажіть, у столиці якої країни Сонце двічі на рік буває у зеніті:
Укажіть океан, у якому знаходиться космодром "Морський старт", побулований разом з США, Росією:
Зазначте, чому в Кримських горах відсутні льодовики?
Визначте витрату води в річці, якщо її ширина 20 м, середня глибина 1,5 м, а швидкість течії 2 м/с.
Розрахуйте, якою буде довжина шосе між двома містами на карті з масштабом 1:20 000 000, якщо на карті з масштабом 1:5 000 000 вона становить 9 см:
Укажіть правильне твердження про міжнародну організацію НАФТА:
Визначте найбільший морський порт Європи:
Укажіть країну, у якій 91% населення живе в містах:
Укажіть країну, яка видобуває найбільше нафти на європейському шельфі:
Виберіть три країни-сусіди України, які не входять в ЄС:
Буквою W (західна) на карті позначена крайня точка України, що знаходиться біля ....
Визначте азимут руху стежкою від школи до річки Андога:
Оберіть серед варіантів "три хліби людства":
Випуск на одному підприємстві однорідного виду продукції - це...
Що відносимо до первинного сектора економіки?(4 вірні відповіді)
Інтенсивне молочне і м’ясо-молочне скотарство поширене в...
Показник, що виражає сукупну вартість усього обсягу кінцевих
товарів і послуг, вироблених на території країни незалежно від національної належності підприємств -- це:
Виберіть три чинники розміщення виробництва, які відносяться до природних:
Вкажіть тип країни за наступними характеристиками зайнятості населення: первинний сектор - 54%, вторинний сектор - 16 %, третинний сектор - 30%.
Транснаціональна корпорація - це....
Оберіть правильну відповідь:
Упродовж декількох років лідерами як за кількістю міжнародних туристських прибуттів, так і за доходами від туризму в Європі є
Для економіко-географічного положення Європи характерні такі риси:
Вкажіть дві групи країн Європи, які мають рекреаційні морські ресурси:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома