Події. Програмне опрацювання подій в Scratch

Додано: 14 листопада
Предмет: Інформатика, 6 клас
10 запитань
Запитання 1

Яку з подій потрібно використати для того щоб запуск команд відбувався при натисненні клавіши пропуск?

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 2

Яку з подій потрібно використати для того щоб запуск команд відбувався при натисненні «прапорця»?

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

Запитання 3

На який час затримається переміщення об’єкта на сцені?

варіанти відповідей

на 1 секунду

на 10 хвилин

на 100 секунд

на 10 секунд

Запитання 4

Яку з команд потрібно використати для зупинки всіх запущених скриптів?

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 5

Яку з подій потрібно використати для того щоб запуск команд відбувався при натисненні певного об’єкта на сцені?

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

Запитання 6

Що буде результатом виконання даної команди?

варіанти відповідей

На екрані з’явиться текст «Привіт?»

Затримка виконання команди на 1 секунду

Переміщення об’єкта на 10 кроків

На екрані з’явиться текст «Привіт?» та поле для введення даних 

Запитання 7

Яка подія запустить виконання даної програми?

варіанти відповідей

Натиснення на об’єкт на сцені

Натиснення клавіши Пропуск

Натиснення цифри 3 на клавіатурі

При зміні гучності

Запитання 8

Позначте цифрою поле, в якому можна змінити назву об'єкта (спрайта)? 

варіанти відповідей

2

7

1

3

Запитання 9

Позначте цифрою поле, в якому можна змінити розмір об'єкта (спрайта)?

варіанти відповідей

4

6

5

3

Запитання 10

Позначте цифрою поле, в якому можна повернути об'єкт (спрайт)?

варіанти відповідей

1

3

5

6

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест