11 клас. Урок від 21.03.2022. Надання домедичної допомоги при переломах, опіках, відмороженнях, проникаючому пораненні ока. Накладання шин. Застосування жорсткого щитка при травмі ока.

Додано: 29 березня 2021
Предмет: Захист України, 11 клас
Тест виконано: 211 разів
17 запитань
Запитання 1

Часткове або повне порушення цілісності кістки, спричинене впливом на неї механічної сили або внаслідок патологічного процесу - це

варіанти відповідей

вивих

перелом

Запитання 2

За пошкодженням зовнішніх покривів тіла розрізняють ...

варіанти відповідей

Одиничні переломи

Відкриті переломи

Зміщені переломи

Закриті переломи

Запитання 3

Встановіть відповідність видів переломів.

варіанти відповідей

1-поперечний; 2-поздовжній; 3-гвинтоподібний; 4-косий; 5-осколковий.

1-поперечний; 2-поздовжній;3-косий;4-гвинтоподібний; 5-осколковий.

1-поперечний; 2-косий;3-поздовжній;4-гвинтоподібний; 5-осколковий.

Запитання 4

Встановіть симптоми відкритого перелому

варіанти відповідей
Запитання 5

Що з переліченого можна використати в якості шини

варіанти відповідей

Дошка

Парасолька

Лижа

Лопата

Все перераховане

Запитання 6

Яка головні ознаки опіку ІІ ступеню

варіанти відповідей

це ураження епідермісу (до основи шару) з утворенням на поверхні шкіри пухирів, наповнених жовтуватою рідиною, які блідніють при натисканні.

це ураження епідермісу з утворенням некрозу.

на ушкодженій ділянці є почервоніння, припухлість, відчувається печії та біль

Запитання 7

Скільки відсотків тіла становить площа голови, шиї, та нижніх кінцівок за «правилом дев’ятки»

варіанти відповідей

18

9

45

36

Запитання 8

Назвіть причини виникнення термічних опіків в побутових умовах

варіанти відповідей

порушенням правил безпеки під час експлуатації

порушення умов зберігання вогненебезпечних предметів та речовин

недогляд за дітьми

вплив радіації

Запитання 9

Опіки є наслідком дії на тканини:

варіанти відповідей

Високої температури, електроструму.

Хімічних речовин, променевої енергії.

Механічних чинників.

Низьких температур.

Запитання 10

Опік — це ..

варіанти відповідей

Ушкодження тканин, що утворилося від місцевого термічного (теплового) , хімічного впливу.

Ушкодження тканин, що утворилося від місцевого термічного (теплового), електричного або радіаційного впливу.



Ушкодження тканин, що утворилося від місцевого термічного (теплового) , хімічного, електричного або радіаційного впливу.


Запитання 11

Ушкодження тканин організму з розвитком місцевих та системних змін під дією холоду, вітру, підвищеної вологості та за умови носіння тісного або мокрого взуття - це

варіанти відповідей

обмороження

відмороження

термічний опік

обмороження або відмороження

Запитання 12

Відмороження є наслідком дії на тканини:

варіанти відповідей

високої температури, електроструму

механічних чинників

променевої енергії, електроструму

низьких температур

Запитання 13

Це ознаки якого ступеня відмороження?

 шкіра постраждалого блідого кольору, трохи набрякла, чутливість знижена або повністю відсутня .

варіанти відповідей

І ступеня

ІІ ступеня

ІІІ ступеня

ІV ступеня

Запитання 14

Це ознаки якого ступеня відмороження?

 у ділянці відмороження утворюються пухирі, наповнені прозорою або білою рідиною; характерне зростання температури тіла.

варіанти відповідей

І ступеня

ІІ ступеня

ІІІ ступеня

ІV ступеня

Запитання 15

Що включає надання домедичної допомоги при відмороженні?

варіанти відповідей

Інтенсивно розтирати та масажувати відморожені ділянки.

Занурювати відморожені кінцівки у теплу воду (37-38 градусів).

Зняти мокрий одяг та взуття.

Перемістити в тепле приміщення, накрити ковдрою.

Прикладати до уражених ділянок теплу грілку.

 Розтирати ушкоджене місце снігом.

Занурювати відморожені кінцівки у гарячу воду.

Дати тепле пиття (чай, молоко, узвар).

Запитання 16

Обмороження чи опік ока відносять до:

варіанти відповідей

механічних травм

хімічних травм

термічних травм 

променевих травм

Запитання 17

Переломи поділяються на:

варіанти відповідей

зі зміщенням

без зміщення

повні

неповні

сплющені

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест