Забезпечення життєдіяльності військовослужбовців під час бойового завдання.

Вузли та зв’язки. Види, призначення багаття та способи його розведення в різних погодних умовах. Забезпечення маскування багаття. Основні способи приготування та добування їжі військовослужбовцями при виконанні бойового завдання. Раціон українського військового під час польових (бойових) виходів, повсякденний набір сухих продуктів. Водозабезпечення військовослужбовців при виконанні бойових завдань.

12 запитань
Запитання 1

Який вузол використовують для скріплення мотузок різної товщини?

варіанти відповідей
Запитання 2

Вісімка (“вісімка на петлі”) – вузол який застосовується для з’єднання мотузка із системою (страхувальним поясом). Вузол легкий для зав’язування, надійний для страхування, підходить для обв’язування вантажу і самостраховки, легко розв’язується після навантаження, забезпечує міцність. де зображено вузол вісімка?

варіанти відповідей
Запитання 3

Прямий (морський) вузол застосовується для зв’язування мотузок однакової товщини. Вузол повинен бути симетричним і подібним на дві петлі, що утримують одна одну. Недолік цього вузла в тому, що він сильно затягується, особливо у разі намокання мотузок. Щоб запобігти затягуванню, у вузол вставляють суху дерев’яну паличку (діаметром 1,5 см). Після застосування вузла суху паличку розламують і вузол вивільняють. де зображено прямий вузол?

варіанти відповідей
Запитання 4

Що необхідно врахувати при виборі місця для розведення вогнища?

варіанти відповідей

місцевість і клімат, на якому ви дієте

запас часу, який ви маєте

доступні матеріали і інструменти

близькість супротивника

Запитання 5

Яке з перерахованих багать при горінні не видно, дає багато вуглю і золи?

варіанти відповідей

 Багаття “тайгове” з двох покладених одне на інше колод

«Зірочка» Великі сухі поліна будь-якої довжини викладають віялом від центру, що нагадує зірочку.

Вогнище «Колодязь» добре підходить для приготування їжі.

«Мисливський» На товсту колоду викладають віялом 5-8 дровенят різної довжини, які посувають поступово – з їхнім згорянням.

Запитання 6

У разі неможливості приготування гарячої їжі, особовому складу

варіанти відповідей

видається індивідуальний раціон харчування (польовий набір сухих продуктів)

видається запас тушонки та печива

у кожного солдата є енергетичні батончики якими вони можуть живитись певний час

відбувається фінансова компенсація солдату

Запитання 7

Якщо немає звичних джерел вогню, то, маючи терпіння та певні навички, можна розкласти ватру і без них. Наприклад:

варіанти відповідей

тертям дерева об дерево

батарейки об шерсть

ударами каменя об камінь

фокусуванням променя сонця з допомогою лупи, окулярів чи об’єктива фотоапарата

боєприпаси і порох

Запитання 8

Кілька маленьких багать, розведених в холодну погоду навколо вас, дадуть більше тепла, ніж велике багаття.

варіанти відповідей

погоджуюсь

не погоджуюсь

Запитання 9

Для приготування їжі у зонах радіоактивного зараження використовуються

варіанти відповідей

тільки консервовані і концентровані продукти

раціони харчування у герметичній бар’єрній тарі й упаковці

раціони із вмістом йоду

печиво та сухарі (харчові продукти без вмісту вологи)

Запитання 10

Якою є норма вживання води одним військовослужбовцем у звичайних умовах, при температурі повітря ≥ 25°С?

варіанти відповідей

2,5 л на людину

3,5 л на людину

5,8 л на людину

6,8 л на людину

Запитання 11

На кого покладвється виконання обладнання пункту водопостачання, добування і очищення води в умовах виконання бойового завдання?

варіанти відповідей

На командира взводу (відділення, танка)

На старшину роти

На відділення польового водопостачання інженерно-технічного взводу

На заступника командира батальйону з тилу

Запитання 12

Чим досягається забезпечення прихованості діяльності підрозділів під час підготовки до виконання бойових завдань

варіанти відповідей

Використанням табельних засобів маскування і місцевих матеріалів

Встановленням додаткових систем захисту на бойову техніку

Своєчасним виявленням і усуненням демаскуючих ознак

Маскувальним фарбуванням під фон навколишньої місцевості

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест