§ 12. Порядок дій у складі бойових груп (за підручником Гудими А.)

Додано: 14 грудня 2021
Предмет: Захист України, 11 клас
Тест виконано: 434 рази
13 запитань
Запитання 1

Стверджують, що оборона має більшу кількість явних переваг, порівняно з наступом.

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 2

Вид загальновійськового бою, який ведуть з метою відбиття наступу противника, завдання йому максимальних втрат, утримання важливих рубежів, об'єктів місцевості та створення сприятливих умов для переходу в наступ або ведення інших дій.

варіанти відповідей

наступальний бій

оборонний бій

Запитання 3

В обороні, як правило, зв'язок підтримується наземними телефонними лініями, що є безпечнішими, ніж радіо.

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 4

Отримавши завдання на перехід до оборони за умови відсутності зіткнення з противником, командир відділення повинен.

Оберіть правильні відповіді.

варіанти відповідей

вивести відділення на вказану позицію, організувати безпосередню охорону

організувати підготовку відділення до виконання завдання

провести бойовий розрахунок

вказати основну і запасну вогневі позиції для БМП (БТР), кулеметника, гранатометника і місця для стрільби стрільцям, визначити порядок дій відділення і завдання підлеглим

віддати бойовий наказ

Запитання 5

За умови безпосереднього зіткнення з противником командир відділення організовує інженерне обладнання і маскування позиції, готує дані для ведення вогню вдень і вночі, складає картку вогню відділення, керує підготовкою відділення до дій та у встановлений час доповідає командиру взводу про готовність до бою.

варіанти відповідей

так

ні в якому разі

Запитання 6

Командир відділення визначає основні та запасні (тимчасові) вогневі позиції для бойової машини, основний і додатковий сектори обстрілу з кожної з них; укриття; завдання щодо відбиття атаки противника і знищення його броньованих цілей; порядок обладнання позиції; механіку-водію (водію), крім того, — порядок зміни і маршрут виходу на запасну (тимчасову) вогневу позицію, порядок спостереження і коректування вогню.

варіанти відповідей

бойовим групам

екіпажу БМП (БТР)

Запитання 7

Командир відділення визначає склад кожної групи; старшого групи; місце (основне і запасне) на позиції відділення; смугу вогню і додатковий сектор обстрілу; порядок їх обладнання і зміни в ході бою.

варіанти відповідей

бойовим групам

екіпажу БМП (БТР)

Запитання 8

До переходу противника в наступ на позиції відділення постійно несе службу ...

варіанти відповідей

снайпер

спостерігач

Запитання 9

Великі групи противника, що наближаються до позиції відділення, знищують вогнем кулемета або БМП (БТР), а за потреби — вогнем усього відділення. Вогонь відкривають за командою командира відділення?

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 10

Вогонь по противнику відкривають з наближенням його на дальність ефективного вогню зброї відділення: спочатку з ПТКР, БМП (БТР), потім з кулеметів, а з дистанції — з усієї зброї відділення — і вогонь сягає найвищої напруги.

варіанти відповідей

400-600 м

100-200 м

50-100 м

Запитання 11

Біля найімовірнішого місця проходу противника через загородження можуть обладнати окоп і хід сполучення до нього, тобто влаштовують наступ

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 12

На малюнку зображено

варіанти відповідей

вогневу засідку

мінний шлагбаум

Запитання 13

Почути снаряд, який летить з надзвуковою швидкістю, неможливо. Організуйте постійне спостереження за полем бою.

Постійно тримайте в полі зору будівлі, що поблизу, споруди, місцеві предмети, які можна швидко використовувати як укриття. З часом це увійде у звичку.

Окопи, вирви, щілини захищають від осколків досить надійно. Якщо обстріл застав вас на відкритій місцевості, лягайте на землю.

У будівлі ховайтеся в підвалі чи на першому поверсі в кутку, недалеко від вікна (дверей).

Після закінчення залпу не поспішайте виходити з укриття. Зачекайте хоча б хвилин десять: цілком імовірно, що обстріл продовжиться.

Це описано порядк дій ...


варіанти відповідей

під час мінометного обстрілу

під час обстрілу РСЗВ

під час повітряного нальоту

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест