´Учитель забезпечує здобуття учнями освіти державною мовою.
´ Забезпечує навчання учнів іноземній мові та спілкується іноземною мовою у професійному колі (для вчителів іноземної мови).
´Формує і розвиває мовно-комунікатині уміння та навички.
´Учитель моделює зміст навчання відповідно до обов'язкових результатів навчання учнів.
´ Формує та розвиває в учнів ключові компетентності та уміння, спільні для всіх компетентностей.
´ Здійснює інтегроване навчання учнів.
´ Добирає і використовує сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів.
´ Розвиває в учнів критичне мислення.
´ Здійснює оцінювання та моніторинг результатів навчання учнів на засадах компетентнісного підходу.
´Формує ціннісні ставлення в учнів.
´Учитель орієнтується в інформаційному просторі, шукає і критично оцінює інформацію, оперує нею у професійній діяльності.
´Ефективно використовує наявні та за потреби створює нові електронні (цифрові) освітні ресурси.
´Використовує цифрові технології в освітньому процесі.
´Учитель визначає і враховує в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості учнів.
´Використовує стратегії роботи з учнями, які сприяють розвитку їхньої позитивної самооцінки, я-ідентичності.
´Мотивує учнів та організовує їхню пізнавальну діяльність.
Формує спільноту учнів, у якій кожен відчуває себе її частиною
´Учитель усвідомлює особливості відчуття, почуття та емоції, потреби, керує власними емоційними станами.
´ Конструктивно та безпечно взаємодіє з учасниками освітнього процесу.
´Усвідомлює та цінує взаємозалежність людей і систем у глобальному світі.
´Учитель здатний до рівноправної та особистісно зорієнтованої – взаємодії з учнями в освітньому процесі.
´Здатний до педагогічної підтримки учнів з особливими освітніми потребами.
´Забезпечує в освітньому середовищу сприятливі умови для кожного учня, з огляду на його індивідуальні потреби, можливості, здібності та інтереси.
´Учитель організовує безпечне освітнє середовище, використовує здоровязбережувальні технології під час освітнього процесу.
´Здійснює профілактично - просвітницьку роботу з учнями та іншими учасниками освітнього процесу щодо безпеки життєдіяльності, санітарії та гігієни.
´Формує в учнів культуру здорового та безпечного життя
´Зберігає особисте фізичне та психічне здоров’я.
´Надає домедичну допомогу учасникам освітнього процесу.
Учитель проектує осередки навчання, виховання в розвитку учнів.
Попередня розробка вчителем основних деталей майбутньої навчально-виховної діяльності учнів і педагогів (календарне планування, плани життєдіяльності класного колективу, плани самоосвіти, робота з батьками).
Вчитель створює приблизні варіанти майбутньої діяльності і прогнозує її результати. Проєктує педагогічні ситуації, які можуть виникнути в процесі проведення уроку, іспиту, екскурсії та варіанти їх вирішення.
´Учитель планує освітній процес.
´Прогнозує результати освітнього процесу.
´Учитель організовує процес навчання, виховання і розвитку учнів.
´Організовує різні види і форми навчальної та пізнавальної діяльності учнів.
´Учитель оцінює результати навчання учнів.
´Аналізує результати навчання учнів.
´Забезпечує само оцінювання та взаємооцінювання результатів навчання учнів.
´Учитель застосовує наукові методи пізнання в освітньому процесі.
´Використовує інновації у професійній діяльності.
´Застосовує різні підходи, щоб розв'язати проблеми у педагогічній діяльності.
´Учитель визначає умови та ресурси професійного розвитку впродовж життя.
´Взаємодіє з іншими вчителями на засадах партнерства та підтримки- у межах наставництва, супервізії тощо.
'Вчитель проходить онлайн курси, дивиться навчальні відео на ютубі , читає професійну літературу, знайомиться з досвідом колег.
• Учитель здійснює моніторинг власної педагогічної діяльності.
• Визначає індивідуальні професійні потреби.
• Проаналізуємо констатуючі запитання, наприклад, "Що я знаю про себе?", "На що я здатний?" і причинні запитання, наприклад, "Чому я вчинив саме так?", "Чому я задоволений/незадоволений уроком/заняттям?" через призму рефлексії;
• Відпрацюємо вміння бачити не просто себе і свою діяльність, але й проводити самодіагностику з метою самовдосконалення;
• Апробуємо інструментарій, який забезпечує розвиток рефлексивної компетентності педагога.
´Учитель створює умови, що забезпечують функціонування інклюзивного освітнього середовища.
´Здатний до педагогічної підтримки учнів з особливими освітніми потребами.
´Забезпечує в освітньому середовиші сприятливі умови для кожного учня, з огляду на його індивідуальні потреби, можливості, здібності та інтереси.
В основній частині уроку учні працюють в парах, виконують технічні елементи з волейболу.Перед завданням вчитель чітко пояснює критерії оцінювання технічних елементів ,які виконують учні.В кінці уроку ,при виставленні оцінок, кожна пара виконує взаємооцінювання або самооцінювання.
Якщо у вашому класі є діти з дислексією та різними типами інвалідності, привчіть себе використовувати спеціальні шрифти, більшість з них безкоштовна і адаптована до використання в кириличному письмі: Comic Sans, Ariel, Trebuchet MS, Myriad Pro, Geneva.
Також не використовуйте занадто яскравий білий фон, віддайте перевагу кремовому чи подібним. Це суттєво полегшить життя дітям, адже вони зможуть читати та сприймати текст.
Дотримуйтесь певних правил від початку до кінця року.
І мова не про дисципліну в класі. Працюючи з особливими дітьми, використовуйте озвучені раніше правила, адже передбачуваний клас для них – безпечний прихисток, картина, що вписується в їх уявлення про життя, місце, де вони знають, як поводитись, та що може спричинити порушення. Зрештою, це стане вашим стилем викладання.
Учні працюють в групі. Вчитель призначає учня середнього рівня з заниженою самооцінкою лідером групи. Завдання учня представити результати роботи його групи.
Вчитель використовує нові онлайн сервіси. Бере участь у створенні електронного контенту для інтерактивної дошки .Розробляє авторські програми.
Перед кожним уроком вчитель робить поточний огляд спортивних снарядів та інвентаря.На початку уроку вчитель вимірює ЧСС та слідкує за ним на протязі уроку. Проводить інструктаж з БЖД.
Вчитель аналізує та оцінює кращі педагогічні досягнення в галузі методики викладання,удосконалює вміння викладання свого предмету,застосовує новітні засоби і тех нології під час викладання конкретного предмету,здійснює рефлексію формування власної методики викладання,здійснює моніторинг досягнення учнів з предмету,розповсюджує власний досвід викладання предмету.
• Вчитель застосовує можливостей пакету Microsoft Office для розробки дидактичних матеріалів з предметної області та робочих документів.
• Протягом навчального року цікавиться матеріалами, розміщеними на сайтах вчителів, які діляться передовим педагогічним досвідом.
• При підготовці до уроків використовує освітні ресурси LearningApps, Cross, Canva Pro, Worldwall, Online Test Pad та ін.
• Рекомендує дітям виконувати індивідуальні завдання, користуючись онлайновими бібліотеками та освітніми веббраузерами.
• Разом з учнями створює мультимедійні засоби навчання в середовищі програми PowerPoint.
• Співпраця педагогічного колективу і батьківської ради школи у вирішенні основних питань навчально-виховного процесу.
• Класний керівник проводить тематичні батьківські збори, з метою активної участі батьків у життєдіяльності класу і школи .
• Співпраця вчителя та учнів на уроці і в позакласний час (індивідуальні творчі завдання, підготовка до виховних заходів, робота з учнівським самоврядуванням) задля розвитку різноманітних можливостей та потреб вихованців.
• Надання необхідної психологічної підтримки всім учасникам навчально-виховного процесу.
• Попередня розробка вчителем основних деталей майбутньої навчально-виховної діяльності учнів і педагогів (календарне планування, плани життєдіяльності класного колективу, плани самоосвіти, робота з батьками)
• Вчитель створює приблизні варіанти майбутньої діяльності і прогнозує її результати. Проєктує педагогічні ситуації, які можуть виникнути в процесі проведення уроку, іспиту, екскурсії та варіанти їх вирішення.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома