Академічна доброчесність

Додано: 2 квітня 2023
Предмет:
Тест виконано: 74 рази
12 запитань
Запитання 1

Відповідно до статті 42 Закону України «Про освіту» правил та принципів академічної доброчесності повинні дотримуватися…

варіанти відповідей

здобувачі освіти

надавачі освіти

адміністрація закладу освіти

усі учасники освітнього процесу

Запитання 2

Відповідно до Закону «Про освіту» та законопроєкту «Про повну загальну середню освіту», порушеннями академічної доброчесності у системі загальної освіти НЕ вважають:

варіанти відповідей

академічний плагіат

неналежний зовнішній вигляд здобувачів освіти

списування

необ’єктивне оцінювання

Запитання 3

Академічна доброчесність відрізняється від поняття доброчесності тим, що…

варіанти відповідей

стосується освітнього, науково-дослідного та спортивно-виховного процесів

стосується науково-дослідного процесу

стосується спортивно-виховного процесу

стосується освітнього процесу

Запитання 4

Непередбачена правилами допомога здобувачам освіти під час підсумкового оцінювання, контрольної, складання ДПА чи проходження ЗНО є порушенням академічної доброчесності – це закріплено в законодавстві.

варіанти відповідей

так

ні

не завжди

інколи

Запитання 5

Батьки можуть мимоволі підштовхувати своїх дітей до порушення правил академічної доброчесності у закладі освіти тим, що...

варіанти відповідей

відвідують батьківські збори

змушують їх ходити до школи

вимагають від них лише високих оцінок

перевіряють виконане домашнє завдання

Запитання 6

Дотримання академічної доброчесності корисне і потенційно вигідне. Важливо, щоб педагоги пояснювали це не тільки здобувачам освіти, а й …

варіанти відповідей

своїм сусідам 

депутатам різних рівнів 

технічному персоналу закладу освіти 

батькам та опікунам здобувачів освіти

Запитання 7

Якщо викладач/ка вирішив/ла розробити разом із студентами Кодекс честі академічної групи або закладу освіти, хто має визначити і сформулювати основні правила документу?

варіанти відповідей

директор та адміністрація закладу за ініціативи викладачів 

самі студенти, роль викладача/ки – організувати і модерувати дискусію

 викладач/ка

 їх повинні прислати з Міністерства освіти і науки у відповідь на запит від освітнього закладу

Запитання 8

У сучасному світі плагіат розглядають як…

варіанти відповідей

 інтелектуальну крадіжку, незаконне використання результатів праці інших 

річ неприємну, але не заборонену 

життєву необхідність, спричинену певними обставинами 

мимовільне позичання чужих ідей та праці, спричинене необізнаністю

Запитання 9

Оберіть правильні твердження

варіанти відповідей

Велика кількість письмових робіт, які задають здобувачам освіти, може бути чинником, що підштовхує їх до недоброчесності та плагіату 

Чим більше письмових робіт виконуватимуть здобувачі освіти – тим з меншою ймовірністю вони вдаватимуться до порушень академічної доброчесності і до плагіату

Зараз світ глобалізований: щоби навчатися за кордоном, потрібно дотримуватися принципів академічної доброчесності

Мужність полягає у вмінні сказати собі “ні”, коли є можливість списати чи піти легшим шляхом

Запитання 10

Письмові роботи в освітньому закладі допомагають розвинути у здобувачів освіти такі «наскрізні вміння»:

варіанти відповідей

вміння читати і розуміти прочитане 

вміння вести переговори і домовлятися 

критичне мислення 

вміння логічно обґрунтувати власну позицію

Запитання 11

Принцип «менше, але краще», яким повинні керуватися здобувачі освіти при написанні письмових робіт, а педагоги – при їх оцінюванні, означає що…

варіанти відповідей

чим більша кількість сторінок – тим вищою буде оцінка 

чим менша кількість слів і літер у виконаному завданні – тим нижчою буде оцінка 

написаний здобувачем освіти текст має бути якомога меншим за обсягом 

оцінювати будуть, насамперед, оригінальні думки та розкриття теми, а не обсяг написаного

Запитання 12

Якщо здобувачі освіти у своїх письмових роботах цитують автора або джерело не дослівно, а передають авторську ідею своїми словами, перефразовують, вони повинні…

варіанти відповідей

 подавати перефразування як повністю власну, оригінальну ідею, думку 

оформити увесь текст з перефразуванням у лапки – як авторську цитату 

лапок не використовувати, але обов’язково згадати автора та/або джерело, з якого ця ідея була взята, – як того вимагають правила перефразування 

спершу навести повністю цитату із зазначенням автора та джерела, а вже потім – власне перефразування

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест