24 червня о 18:00Вебінар: Практика створення матеріалів для оформлення та зонування класного приміщення в НУШ

6 кл Дії з раціональними числами

Додано: 21 травня 2020
Предмет: Математика, 6 клас
14 запитань
Запитання 1

Між якими сусідніми цілими числами знаходиться число -7,89?


варіанти відповідей

 -8 і -9

  -6 і -7

 -7 і -8

-9 і -7

Запитання 2

Яка з наведених нерівностей правильна?


варіанти відповідей

6,5< -10

 -1> 0

  -37< -36

 -14> -11

Запитання 3

Знайдіть суму чисел -6,8 та 11

варіанти відповідей

 -17,8

  -4,2

  4,8

 4,2

Запитання 4

Виконайте віднімання -9,2 -(-5,6)

варіанти відповідей

-14,8

-4,6

-3,6

 3,6

Запитання 5

Знайдіть значення виразу IxI - IyI + IzI , якщо х=-10, у=-16, z=17

варіанти відповідей

 9

 1

 -9

 11

Запитання 6

 З двох чисел -5,87 та -7,82, оберіть те число, в якого більший модуль

  

варіанти відповідей

-7,82;

5,87 ;

7,82;

 -5,87

Запитання 7

Чи правильно виконано ділення?

0,9 : (-1) = 0,9; 


варіанти відповідей

так

ні

незнаю

можливо

Запитання 8

Розкрити дужки та спростити вираз:

(m+9)-(m+5)

варіанти відповідей

14

2m+14

 4

 2m +4

Запитання 9

Знайти коефіцієнт виразу 7,2⋅х⋅(-3)⋅у

варіанти відповідей

 7,2

 -3

 ху

  -21,6

Запитання 10

Звести подібні доданки -2х+3у-3х+5у

варіанти відповідей

 6х+15у

-5х+8у

 3ху

 -2х+5у

Запитання 11

Розкрити дужки та звести подібні доданки -2(3х-5)+8(2-4х)


варіанти відповідей

26-38х

6-32х

26-26х

  -6-х

Запитання 12

Знайти значення виразу

-280:(-4)+7⋅(-3)


варіанти відповідей

 -49

 91

-91

 49

Запитання 13

Значення якого з наведених виразів дорівнює 0 ?


варіанти відповідей

 (-0,7)2 +4,9

 (-0,9)2 +0,81

 (-0,3)3 +0,9

(-0,3)+0,027

Запитання 14

Розв'яжіть рівняння : -2(5 – 2х) = -14; 


варіанти відповідей

-2

  -1

  6

  2

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест