§ 27 (І частина). Основні способи для захисту населення. Повідомлення про загрозу й виникнення надзвичайних ситуацій та інформування населення про наявну обстановку. (за підруч. Гудими А.)

Додано: 12 січня 2022
Предмет: Захист України, 11 клас
Тест виконано: 1506 разів
13 запитань
Запитання 1

Основнми заходами забезпечення захисту населення в надзвичайних ситуаціях є.

варіанти відповідей

повідомлення про загрозу і виникнення надзвичайної ситуації та постійне інформування про обстановку

навчання населення вмінню застосовувати засоби індивідуального захисту і діяти в надзвичайних ситуаціях

укриття людей у сховищах, медичний, радіаційний та хімічний захист, евакуація з небезпечних районів

спостереження та контроль за ураженістю навколишнього середовища, продуктів харчування та води радіоактивними, отруйними, сильнодіючими отруйними речовинами та біологічними препаратами

організація і проведення рятувальних та інших робіт у районах лиха й осередках ураження

Запитання 2

Як розшифровується абревіатура ДСНС України?

варіанти відповідей

Допомога спеціальної навігаційної служби

Надзвичайні служба порятунку

Державне слідство нерозкритих справ

Державна служба з надзвичайних ситуацій

Запитання 3

Доведення сигналів і повідомлень органів управління ЦЗ про загрозу та виникнення НС, аварій, катастроф, епідемій*, пожеж тощо до центральних і місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ, організацій та населення - це ...

варіанти відповідей

повідомлення

оповіщення

караул

евакуація

Запитання 4

Органи управління цивільного захисту зобов'язані надавати населенню через засоби масової інформації оперативну й достовірну інформацію, а також про свою діяльність з питань цивільного захисту, у тому числі в доступній для осіб з вадами зору та слуху формі. 

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 5

Приховувати інформацію про небезпеку можна.

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 6

Завивання сирен, переривчасті гудки підприємств, транспортних засобів означають попереджувальний сигнал оповіщення цивільного захисту «ТІКАЙТЕ ВСІ!».

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 7

Основний спосіб оповіщення населення — передача повідомлення ...

(Оберіть варіант, який зайвий, не є основним способом оповіщення)

варіанти відповідей

по радіо

через мобільний та стаціонарний зв'язок

по телебаченню

через завивання сирен

Запитання 8

 У місті прозвучали сирени, мешканці отримують повідомлення на мобільні телефони, увімкнули радіоприймачі, телевізори, Інтернет і можуть почути повідомлення штабу ЦЗ

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 9

«Увага! Говорить штаб цивільного захисту. Громадяни! Повітряна тривога! Повітряна тривога! Вимкніть газ, перекрийте воду. Візьміть засоби індивідуального захисту, документи, запас води і продуктів харчування, вимкніть світло. Попередьте сусідів, допоможіть хворим і літнім людям вийти на вулицю. Якомога швидше займіть місце в сховищі або укритті поблизу вашого будинку. Дотримуйте порядку і спокою. Будьте уважні до наших повідомлень» - таким може бути зміст

варіанти відповідей

у випадку аварії на хімічно небезпечному об'єкті

після перших поштовхів землетрусу

у разі повітряної тривоги

під час повені

у разі хімічної небезпеки

Запитання 10

Усе населення зобов'язане укритися в захисних спорудах під час ПТ! 

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 11

Якщо сигнал застав вас удома — негайно вимкніть нагрівальні прилади, газ, воду, одягніть дітей, візьміть засоби індивідуального захисту, медичну аптечку, документи, необхідні речі, запас продуктів і води, вимкніть освітлення і швидко йдіть у сховище (укриття); за можливості, попередьте сусідів.

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 12

Якщо сигнал застав вас на роботі — ужийте заходів для безаварійної зупинки виробництва (відповідно до інструкції) та йдіть в укриття.

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 13

Якщо сигнал застав вас в автобусі, тролейбусі, трамваї — вистрибуйте з транспорта на ходу, через вибиті вінка й біжіть у сховище.

варіанти відповідей

так

ні

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест