28 Алгоритми та програми

Додано: 29 квітня 2020
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 156 разів
8 запитань
Запитання 1

Виберіть програмні об'єкти в середовищі Scratch.

варіанти відповідей

Скрипт

Сцена

Спрайт

Рудий кіт

Проект

Запитання 2

Над об'єктами у програмних середовищах можна виконувати дії:

варіанти відповідей

редагування

форматування

створення

видалення

Запитання 3

Базова алгоритмічна структура, призначена для організації багаторазового виконання набору команд

варіанти відповідей

повторення

розгалуження

слідування

Запитання 4

Яку умову описує дана команда?

варіанти відповідей

Об’єкт торкається вказаного кольору

На клавіатурі натиснуто вказану клавішу, назва якої обирається зі списку

Об’єкт першого кольору торкається другого кольору

Об’єкт торкається вказаного об’єкта, назва якого обирається зі списку

Запитання 5

Алгоритмічна структура, що дає змогу виконавцеві алгоритму вибрати сценарій подальших дій залежно від істинності певного висловлювання

варіанти відповідей

повторення

розгалуження

слідування

Запитання 6

На скільки кроків переміститься виконавець алгоритму в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

15

10

8

50

Запитання 7

Яким буде рузультат виконання даної програми якщо мишку натиснуто?

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься вперед на 9 кроків

Об'єкт переміститься вперед на 2 кроки

Об'єкт переміститься вперед на 3 кроки

Об'єкт переміститься вперед на 8 кроків

Запитання 8

Яким буде рузультат виконання даної програми якщо натиснуто клавішу Пропуск на клавіатурі?

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься вперед на 5 кроків

Об'єкт залишиться на місці

Об'єкт переміститься вперед на 7 кроків

Об'єкт переміститься вперед на 2 кроки

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест