3-D графіка Blender

Додано: 1 листопада 2023
Предмет: Інформатика, 9 клас
12 запитань
Запитання 1

Особливостями 3D-зображень є

варіанти відповідей

забезпечена просторова перспектива, тіні, відблиски та інші світлові ефекти

відтворено особливості поверхонь (шорсткість,нерівність, пухнастість тощо)

різноманітність кольорів

Запитання 2

З послідовності тривимірних зображень може бути створено

анімоване 3D-зображення ?

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 3

Blender- це

варіанти відповідей

Графічний редактор

Текстовий редактор

Програмний пакет для створення тривимірної комп'ютерної графіки

Запитання 4

Оберіть об'єти сцени

варіанти відповідей

куб, шар, циліндр

квадрат, лупа, курсор

куб, лампа, камера

вікно , лампа ,камера 3D

Запитання 5

Об'єкти або вони ж ....

варіанти відповідей

Графічні

Геометричні

Програмні

Меші

Запитання 6

Поверхня 3D-моделі будь-якого об’єкта розділяється на невеликі плоскі ділянки - 

варіанти відповідей

вершини

сторони

грані

поверхні

ребра

Запитання 7

Грань обмежена відрізками –

варіанти відповідей

сторонами

вершинами

ребрами

поверхнями

Запитання 8

Імена об’єктів відображаються в області.....

варіанти відповідей

Структуратор.

Властивості.

Сцена.

Запитання 9

Значення властивостей вибраного об’єкта відображаються та можуть бути змінені в області

варіанти відповідей

Структуратор.

Властивості.

Сцена.

Запитання 10

Якщо дивитися уздовж осі ОХ перпендикулярно до площини YOZ

варіанти відповідей

то буде отримано вид сцени справа/зліва

то буде отримано вид зверху/знизу

то буде отримано вид спереду/ззаду

Запитання 11

Якщо дивитися уздовж осі ОZ перпендикулярно до

площини XOY

варіанти відповідей

то буде отримано вид сцени справа/зліва

то буде отримано вид зверху/знизу

то буде отримано вид спереду/ззаду

Запитання 12

Якщо дивитися уздовж осі ОY перпендикулярно до

площини XOZ

варіанти відповідей

то буде отримано вид сцени справа/зліва

то буде отримано вид зверху/знизу

то буде отримано вид спереду/ззаду

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест