3-D графіка.Вершини ребра грані. графічні текстури

Додано: 18 жовтня 2023
Предмет: Інформатика, 9 клас
12 запитань
Запитання 1

Як перейти в редагування в середовищі Blender?

варіанти відповідей

Delete

Backspace

Enter

Tab

Запитання 2

На малюнку включений режим редагування:

варіанти відповідей

вершини

ребер

граней

Запитання 3

Зображення, яке "накладається" на поверхню 3D-моделі для створення ефекту певних властивостей матеріалу

варіанти відповідей

Рельєф

Текстура

Властивість 

Запитання 4

У Blender для додавання текстури об'єкту слід перейти до групи кнопок

варіанти відповідей

UV-сфера

Shift

Shading

Запитання 5

Перед нанесенням на об'єкт текстури спочатку потрібно створити

варіанти відповідей

Матеріал 

Сировину

Речовину

Запитання 6

 Колір текстури з'єднують з 

варіанти відповідей

Кольором поверхні

Основним кольором 

Допоміжним кольором

Запитання 7

Яким за структурою є об’єкт типу Тext?

варіанти відповідей

Векторний 

Растровий

Запитання 8

Текстовий 3D-об'єкт під назвою Текст можна додати скориставшись пунктом меню

варіанти відповідей

Вибір

Додати

Об'єкт

Запитання 9

Чи можна вводити спеціальні символи (не присутні на клавіатурі) у текстовий 3D-об'єкт

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 10

 Чи можна завантажити готовий текст із зовнішнього текстового файлу?

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 11

Над текстовими об’єктами в Blender можна виконувати такі дії

варіанти відповідей

Переміщувати 

Обертати

Масштабувати 

Видаляти

Запитання 12

Характерною особливістю режиму правки для текстів є

варіанти відповідей

немає ніяких керуючих точок або вершин 

недоступні засоби трансформування і деформування 

тільки символи та їх форматування 

є керуючі точки, вершини

доступні засоби трансформування і деформування 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест