3-вимірна графіка. Програми для роботи з 3-вимірною графікою

Додано: 13 жовтня 2020
Предмет: Інформатика, 9 клас
10 запитань
Запитання 1

Сукупність методів, пристроїв і засобів створення та опрацювання графічних зображень за комп'ютера - це...

варіанти відповідей

Комп'ютерна графіка

Комп'ютерна мультиплікація

Мультимедійна програма

Графічний редактор

Запитання 2

Комп'ютерна графіка використовується у:

варіанти відповідей

Тільки у техніці

У рекламному бізнесі

У науці

У техніці

У освіті

У спорті

Запитання 3

Для отримання тривимірного зображення на площині потрібні такі кроки:

варіанти відповідей

Сцена

Геометрія

Матеріали

Фізика

Джерела світла

Запитання 4

Області застосування 3D графіки:

варіанти відповідей

Реклама і маркетинг

Створення фотографій

Міське планування

Промисловість

Комп'ютерні ігри

Малювання на папері

Кінематограф

Архітектура та дизайн інтер'єру

Запитання 5

Програми для 3D моделювання:

варіанти відповідей

Easy Paint Tool Sai

Paint 3D

Blender

Photoshop

AutoCAD

Запитання 6

Скільки версій програми Google SketchUp є

варіанти відповідей

1 безкоштовна та повна

1 платна та повна

1 безкоштовна неповна та 1 платна повна

1 демоверсія (через 1 місяць користування потрібно платити)

Запитання 7

3D-графіка  - це

варіанти відповідей

розділ комп'ютерної графіки, сукупність прийомів та інструментів, призначених для зображення об'ємних об'єктів. 

галузь інформатики, що вивчає методи та прийоми обробки графічних зображень за допомогою комп'ютерної техніки

графіка, де базовим елементом є лінія, яка описується математичною формулою

модель експерименту з екранною візуалізацією на комп'ютері 

Запитання 8

Для одержання тривимірного зображення на площині потрібні такі кроки:

варіанти відповідей

Моделювання, виведення, рендеринг

Моделювання, рендеринг, виведення

Введення, моделювання, виведення

Рендеринг, моделювання, виведення.

Запитання 9

Завдання тривимірного моделювання —


варіанти відповідей

описати геометричні фігури і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення

описати предмети і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення

описати об'єкти і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення

описати моделі і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення

Запитання 10

Серед піктограм оберіть такі, що відповідають програмам для створення 3D-графіки

варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест