3D-графіка . 9-ий клас.

Додано: 7 листопада 2022
Предмет: Інформатика, 9 клас
Тест виконано: 325 разів
9 запитань
Запитання 1

3D-графіка - це

варіанти відповідей

розділ комп'ютерної графіки, сукупність прийомів та інструментів, призначених для зображення об'ємних об'єктів. 

графіка, де базовим елементом є лінія, яка описується математичною формулою

галузь інформатики, що вивчає методи та прийоми обробки графічних зображень за допомогою комп'ютерної техніки

модель експерименту з екранною візуалізацією на комп'ютері 

Запитання 2

Процес побудови тривимірної моделі називається ...

варіанти відповідей

 Рендеринг

 

3D-моделювання

 

 Проектування


 Виведення

Запитання 3

Накладення на поверхню створеної тривимірної моделі реєстрового або векторного зображення, що дає змогу відобразити властивості й матеріал об’єкта.

варіанти відповідей

Згладжування.

Текстурування

Налаштування освітлення

Створення анімації

Запитання 4

Змінювання геометрії об’єктів у режимі редагування за рахунок створення копій ребер і граней шляхом свого роду видавлювання – переміщення та зміни розмірів.

варіанти відповідей

Екструдування

Текстурування

Рендеринг

Запитання 5

Автоматичне створення плоскої моделі із 3D-об’єкта

варіанти відповідей

Екструдування

Рендеринг

Текстурування

Запитання 6

Скільки осей координат використовується при побудові 3D-об'єкта?

варіанти відповідей

одна

дві

три

безліч

Запитання 7

Створення єдиного об'єкту з багатьох здійснюється за допомогою...

варіанти відповідей

дублювання


 копіювання

 

групування

 

клонування

Запитання 8

Для одержання тривимірного зображення на площині потрібні такі кроки:

варіанти відповідей

 Моделювання, виведення, рендеринг

 Моделювання, рендеринг, виведення

 Введення, моделювання, виведення

 Рендеринг, моделювання, виведення.

Запитання 9

Завдання тривимірного моделювання — ...

варіанти відповідей


описати геометричні фігури і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення

 описати предмети і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення

описати об'єкти і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення

 описати моделі і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест