3D-графіка

Додано: 30 квітня 2020
Предмет: Інформатика, 10 клас
Тест виконано: 1102 рази
8 запитань
Запитання 1

Розділ комп’ютерної графіки, сукупність прийомів та інструментів призначених для зображення об’ємних об’єктів це

варіанти відповідей

растова 

змішана

векторна

тривимірна

Запитання 2

Побудова проекції відповідно до обраної фізичної моделі це

варіанти відповідей

моделювання 

проектування

рендеринг

візуалізація

Запитання 3

Для роботи з тривимірною графікою застосовують такі програми

варіанти відповідей

Word

paint   

maya 

3ds max

Запитання 4

Створення тривимірної моделі сцени і об’єктів в ній називається

варіанти відповідей

проектування 

моделювання 

візуалізація

рендеринг

Запитання 5

Найпопулярнішою ділянкою використання тривимірної графіки є

варіанти відповідей

Кіно 

ігри 

машинобудування 

проектування

Запитання 6

Алгоритм побудови зображення в тривимірній графіці включає в себе

варіанти відповідей

попередню підготовку

створення геометричної моделі 


візуалізацію

роботу над композицією

Запитання 7

— розрахунок кольору кожної точки картинки побудовою променя з точки зору спостерігача через уявний отвір в екрані на місці цього пікселя «в сцену» до перетину з першою поверхнею

варіанти відповідей

Z-буфер

Cканлайн

Трасування променів

Глобальне освітлення

Запитання 8

Розрахунок взаємодії поверхонь і середовищ у видимому спектрі випромінювання за допомогою інтегральних рівнянь - це

варіанти відповідей

Z-буфер

Cканлайн

Трасування променів

Глобальне освітлення

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест