3D-графіка

Додано: 18 листопада 2020
Предмет: Інформатика, 9 клас
Копія з тесту: 3D-графіка
Тест виконано: 16 разів
30 запитань
Запитання 1


Скільки осей координат використовується при побудові 3D-об'єкта?

варіанти відповідей

три

одна

дві

безліч

Запитання 2

3D-графіка - це

варіанти відповідей

розділ комп'ютерної графіки, сукупність прийомів та інструментів, призначених для зображення об'ємних об'єктів. 


галузь інформатики, що вивчає методи та прийоми обробки графічних зображень за допомогою комп'ютерної техніки

графіка, де базовим елементом є лінія, яка описується математичною формулою


модель експерименту з екранною візуалізацією на комп'ютері 

Запитання 3

Які дії можна виконувати з об'єктом в 3D-побудові ?

варіанти відповідей

обертання 

дублювання (клонування) 

переміщення

копіювання 

сканування

Запитання 4

Екструдування - це

варіанти відповідей

виштовхування, видавлювання

видалення вершин, ребер, граней

Запитання 5

Дублювання об'єкта - це

варіанти відповідей

операція створення граней елементів

операція зглажування стиків між елементами

операція створення ребер елементів

операція створення копій елементів 

Запитання 6

Оберіть сфери застосування 3D-графіки

варіанти відповідей

Реклама

Література

Медицина

Архітектура

Промисловість

Музика

Запитання 7

Програми для 3D-моделювання:

варіанти відповідей

Easy Paint Tool Sai

3DMonster

Blender

Photoshop

Excel

AutoCAD

Запитання 8

3D-моделювання це:

варіанти відповідей

Растрова графіка

Просторова графіка

Векторна графіка

Текстурування

Запитання 9

Растрове графічне зображення складається з окремих маленьких квадратів, які мають назву: 

варіанти відповідей

растр

комірка

піксель

Запитання 10

Яку клавішу слід натиснути, щоб перейти на вигляд спереду у програмі Blender ?

варіанти відповідей

клавіша 1 на цифровій клавіатурі

клавіша 2 на цифровій клавіатурі

клавіша 3 на цифровій клавіатурі

клавіша 4 на цифровій клавіатурі

Запитання 11

Об'єкти, які є частинами групи, при їх виділенні завжди позначаються у програмі Blender

варіанти відповідей

червоним контуром

синім контуром


зеленим контуром

жовтим контуром

Запитання 12

Які дії можна виконувати в режимі редагування?

варіанти відповідей

виділяти вершини, ребра, грані

переміщувати об'єкт

змінювати форму об'єкта

переміщувати окремі вершини об'єкта

Запитання 13

Сцена (віртуальний простір моделювання) у програмі Blender включає в себе такі категорії об'єктів

варіанти відповідей

матеріали

Джерела світла 

Віртуальні камери 

Геометрія

Палітра

Фотоапарати

Запитання 14

Побудова проекції відповідно до обраної фізичної моделі називається

варіанти відповідей

Рендеринг

Моделювання

Проектування

Виведення

Запитання 15

До примітивів у програмі Blender відносяться

варіанти відповідей

куб, сфера, циліндр

циліндр, тор, вектор

циліндр, конус, паралелограм

куб, сфера, прямокутник

Запитання 16

Серед піктограм оберіть такі, що відповідають програмам для створення 3D-графіки

варіанти відповідей
Запитання 17

Створення тривимірної математичної моделі сцени і об'єктів в ній називається

варіанти відповідей

Рендеринг

Виведення

Малювання

Моделювання

Запитання 18

Який графічний об`єкт створено з пікселів?

варіанти відповідей

векторний

растровий

3 D

Запитання 19

Прокручування колеса миші


варіанти відповідей

Змінює масштаб

Поветрає сцену

Переміщує сцену

Показує перспективу

Запитання 20

Ребро - це

варіанти відповідей

пряма лінія, що з'єднує дві вершини

пряма лінія

Запитання 21

Що являє собою Вершина?

варіанти відповідей

координати точки в тривимірному просторі

координати кривих в тривимірному просторі

Запитання 22

Анімація - це

варіанти відповідей

технічні прийоми створення ілюзії не рухомих зображень за допомогою послідовності нерухомих зображень (кадрів), які змінюються з певною частотою

технічні прийоми створення ілюзії рухомих зображень за допомогою послідовності нерухомих зображень (кадрів), які змінюються з певною частотою

Запитання 23

Виберіть з переліку апаратні засоби комп'ютерної графіки:

варіанти відповідей

принтер

плотер

графічний редактор

монітор

Запитання 24

Як перейти в режим редагування в програмі Blender?

варіанти відповідей

Клавіша TAB

Клавіша Enter

Клавіша Shift

Клавіша Ctrl

Запитання 25

Цей інструмент призначений для:

варіанти відповідей

обертання об'єкта

переміщення об'єкта

змінення масштабу об'єкта

копіювання об'єкта

Запитання 26

Інструмент дозволяє редагувати:

варіанти відповідей

вершини

ребра

грані

об'єкт

Запитання 27

До програмних засобів графіки відноситься:

варіанти відповідей

3 D принтер

монітор

графічний редактор

плотер

Запитання 28

Яку комбінацію клавіш потрібно натиснути для дублювання об'єкта

варіанти відповідей

Shift+D

Ctrl+D

Ctrl+С

ALt+C

Запитання 29

Прорахунок фінальної картини, з точки, в якій розташована камера - це

варіанти відповідей

Рендеринг

Екстудинг

Модель

Експеримент

Запитання 30

До особливостей рендерингу відносять:

варіанти відповідей

дифракція

каустика

тінь

прозорість

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест