Редактор 3D-графіки. Вставлення тривимірних примітивів

Додано: 10 грудня 2022
Предмет: Інформатика, 9 клас
Тест виконано: 115 разів
12 запитань
Запитання 1

До примітивів у програмі 3D-графіки відносяться ...

варіанти відповідей

 куб, сфера, циліндр

циліндр, тор, вектор

  куб, сфера, прямокутник

циліндр, конус, паралелограм

Запитання 2

Основні операції, які можна виконувати в редакторі Blender:

варіанти відповідей

створення 3D-моделей у різних техніках, редагування та перегляд моделей

створення тривимірної анімації

робота з файлами (відкриття, збереження та ін.)

використання матеріалів і текстур для оформлення поверхонь моделей

Всі відповіді правильні

Запитання 3

Простір, що відображається у Вікні 3D-огляду, називають ...

варіанти відповідей

гізмо

сценою

камерою

джерелом світла

Запитання 4

На сцені з самого початку містяться три об’єкти:

варіанти відповідей

камера

куб

джерело світла

сфера

Запитання 5

Імена об’єктів відображаються в області ...

варіанти відповідей

конструктор

структуратор

діаратор

куратор

Запитання 6

Який об'єкт сцени зображено під номером 1?

варіанти відповідей

камера

куб

джерело світла

трикутник

Запитання 7

Який об'єкт сцени зображено під номером 2?

варіанти відповідей

камера

куб

джерело світла

трикутник

Запитання 8

Який об'єкт сцени зображено під номером 3?

варіанти відповідей

камера

куб

джерело світла

трикутник

Запитання 9

Який інструмент використовують для переміщення вибраного об’єкта? Перетягування позначок на елементі керування.

варіанти відповідей
Запитання 10

Який інструмент використовують для виконання будь-якого з перетво-

рень – переміщення, обертання або масштабування?

варіанти відповідей
Запитання 11

Який інструмент використовують для масштабування (змінення розміру) вибраного об’єкта?

варіанти відповідей
Запитання 12

Який інструмент використовують для обертання вибраного об’єкта.?

варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест