3D - Графіка (Узагальнення знань з програми Tinkercad) 9 клас.

Додано: 11 листопада
Предмет: Інформатика, 9 клас
9 запитань
Запитання 1

Основною відмінністю 3D графіки від 2D є?

варіанти відповідей

Просторова орієнтація по Y X Z


Просторова орієнтація по Y X

Просторова орієнтація по Y


Просторова орієнтація по X

Запитання 2

Дублювання об'єкта - це

варіанти відповідей

операція створення граней елементів

 операція створення ребер елементів

операція згладжування стиків між елементами

операція створення копій елементів 

Запитання 3

3D моделювання - це

варіанти відповідей

розділ комп’ютерної графіки, який вивчає методи та засоби створення зображень просторових об’єктів з використанням комп’ютерних програм.

 Векторна графіка


Растрова графіка

Текстурування

Запитання 4

Створення єдиного об'єкту з багатьох здійснюється за допомогою...

варіанти відповідей

дублювання

 копіювання

 групування

клонування

Запитання 5

Як називається головна сцена дій у Tinkercad?

варіанти відповідей

 Робочий стіл

Робоча площина


2d сцена

 Місце для конструювання

Запитання 6

Виберіть з переліку апаратні засоби комп'ютерної графіки:

варіанти відповідей

принтер

графічний редактор

плотер

монітор

Запитання 7

Обрати значок програми Blender

варіанти відповідей
Запитання 8

Рендерингом (або візуалізацією) в комп'ютерній графіці називають?

варіанти відповідей

процес перекладу математичної моделі об'єктів в графічне представлення.

набір певних візуальних особливостей, що відповідають справжнім фізичним явищам, властивостям об'єкту.

програму, що перетворює сітки, матеріали та джерела світла у двовимірне зображення.

алгоритм якого заснований на методі трасування світла. 

Запитання 9

Завдання тривимірного моделювання -

варіанти відповідей

описати об'єкти і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення 

описати предмети і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення

описати геометричні фігури і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення 

описати моделі і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест