3D моделювання. Контрольне тестування

Додано: 13 травня
Предмет: Інформатика, 10 клас
30 запитань
Запитання 1

Тривимірна графіка, або 3D-графіка, – це

варіанти відповідей

частина комп'ютерної графіки, яка має справу зі створенням, обробкою та зберіганням растрових зображень

створення зображення в комп'ютерній графіці з сукупності геометричних примітивів — (точок, ліній, кривих, полігонів), тобто об'єктів, які можна описати математичними виразами

технологія створення зображень на основі фракталів

розділ комп’ютерної графіки, який вивчає методи та засоби створення зображень просторових об’єктів з використанням комп’ютерних програм

Запитання 2

Меш -це

варіанти відповідей

загальне значення найпростіших геометричних об'єктів, які можуть бути опрацьовані системою

найдрібніша одиниця цифрового зображення в растровій графіці

плоскі та об’ємні геометричні тіла, з комбінації яких утворюється форма поверхні об’єкта моделювання

об'єкт, окремі елементи якого успадковують якості батьківських структур

Запитання 3

Render (рендер, рендеринг) –це

варіанти відповідей

анімація об'єкта

прорахунок фінальної картинки, з точки, в якій розташована камера

термін комп'ютерної графіки, яким позначають процес візуалізації, або побудови зображення чи моделі за допомогою комп'ютерної програми

Редактор кривих

Запитання 4

Ребро - це

варіанти відповідей

пряма лінія

пряма лінія, що з'єднує дві вершини

Запитання 5

Анімація - це

варіанти відповідей

технічні прийоми створення ілюзії рухомих зображень за допомогою послідовності нерухомих зображень (кадрів), які змінюються з певною частотою

технічні прийоми створення ілюзії не рухомих зображень за допомогою послідовності нерухомих зображень (кадрів), які змінюються з певною частотою

Запитання 6

Оберіть сфери застосування тривимірного моделювання

варіанти відповідей

 інженерне проєктування

програмне забезпечення ПК

хмарні технології

Кінематографія, мультиплікація, комп’ютерні ігри

освіта і наука

архітектура

Запитання 7

Копіювання виділеного об’єкта виконується

варіанти відповідей

натисканням сполучення клавіш Shift+D

вибором команд Копіювати Об’єкти та Вставити Об’єкти контекстного меню об’єкта

натисканням сполучення клавіш Ctrl+C для копіювання та Ctrl+V для вставлення на сцену створеної копії; 

натисканням сполучення клавіш Alt+D

Запитання 8

У Blender для додавання текстури об'єкту слід перейти до групи кнопок

варіанти відповідей

 Modeling

Shading

Rendering

Layout

Запитання 9

Чи можна до тексту у Вlender застосувати модифікатор чи екструдувати його?

варіанти відповідей

так 

 ні

Запитання 10

Для вибору об’єкта у Вікні 3D-огляду використовують інструмент

варіанти відповідей
Запитання 11

Позначте основні тривимірні примітиви

варіанти відповідей
Запитання 12

Які дії можна виконувати з об'єктом в 3D-побудові ?

варіанти відповідей

Обертати

Текстурувати

Копіювати

Запитання 13

Режим "Редагування об’єкту" дає можливість:

варіанти відповідей

витягнути певну грань 

обернути об’єкт навколо осі z

розрізати об’єкт на кілька нових граней / ребер / вершин

 видавити регіон

підняти об’єкт вверх

Запитання 14

Скільки осей має сцена, де розміщується об'єкт?

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 15

На малюнку ввімкнений режим редагування:

варіанти відповідей

ребер

граней

вершин

Запитання 16

На малюнку ввімкнений режим редагування:

варіанти відповідей

вершин 

 граней

ребер

Запитання 17

Екструдування - це...


варіанти відповідей

Вставлення

Переміщення

 Видалення

Видавлювання/ випинання

Запитання 18

Який вигляд має кнопка, яка дозволяє додавати до об'єкта модифікатори?

варіанти відповідей
Запитання 19

Для одержання тривимірного зображення на площині потрібні такі кроки

варіанти відповідей

 Моделювання, виведення, рендеринг 

Моделювання, рендеринг, виведення

Введення, моделювання, виведення

Рендеринг, моделювання, виведення

Запитання 20

Завдання тривимірного моделювання -

варіанти відповідей

описати геометричні фігури і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення

описати предмети і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення

описати об'єкти і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення

описати моделі і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення

Запитання 21

В якому режимі на екрані відображені дані кнопки?

варіанти відповідей

Режим ліплення


Об’єктний режим

Режим редагування

Запитання 22

Маркером часу, де зберігаються властивості об'єкта (їх значення), називавють

 

  

  

варіанти відповідей

анімацію

ключовий кадр

шкалу часу

стоп кадр

Запитання 23

Вкажіть початкову кількість кадрів на часовій шкалі

  

варіанти відповідей

250

220

350

120

Запитання 24

Виберіть правильну послідовність алгоритму створення анімації в Blender

варіанти відповідей

запланувати ключові кадри;

визначити загальну тривалість;

розробити сценарій;

змоделювати всі об’єкти;

виставити джерела світла;

виконати іншу підготовчу роботу.

визначити загальну тривалість;

виконати іншу підготовчу роботу;

виставити джерела світла;

змоделювати всі об’єкти;

запланувати ключові кадри;

розробити сценарій.

розробити сценарій;

визначити загальну тривалість;

запланувати ключові кадри;

змоделювати всі об’єкти;

виставити джерела світла;

виконати іншу підготовчу роботу.

виставити джерела світла;

змоделювати всі об’єкти;

запланувати ключові кадри;

визначити загальну тривалість;

розробити сценарій;

виконати іншу підготовчу роботу.

Запитання 25

Вкажіть, як називаються відкриті вікна

варіанти відповідей

1 — вікно сцени; 2 — редактор Timeline; 3 — вікно вигляду з камери.

1 — вікно вигляду з камери; 2 —вікно сцени; 3 —редактор Timeline.

1 — вікно вигляду з камери; 2 — редактор Timeline; 3 —вікно сцени.

Запитання 26

Чи можна записати анімацію у відеофайл у Blender?


варіанти відповідей

так

ні

Запитання 27

Що таке "рендеринг" у Blender?


  

 

  

варіанти відповідей

Створення анімації з використанням вбудованих шаблонів

Процес обчислення та створення зображення з тривимірної сцени

Процес створення 3D-об'єктів

Збереження робочого проекту

Запитання 28

Створити ключовий кадр в режимі Animation:

варіанти відповідей

1.   Вибрати об’єкт у Вікні 3D-огляду.

2.   Вибрати на шкалі часу кадр, який потрібно зробити ключовим.

3.   Установити потрібні для даного кадру значення властивостей об’єкта.

4.   Натиснути клавішу І (англійська).

5.   Вибрати в меню, що відкрилося, ті властивості об’єкта, значення яких потрібно зафіксувати в ключовому кадрі. Для універсальності можна вибрати Локація, Обертання та Масштаб.

1.   Вибрати об’єкт у Вікні 3D-огляду.

2.   Вибрати на шкалі часу кадр, який потрібно зробити ключовим.

3.   Установити потрібні для даного кадру значення властивостей об’єкта.

4.   Натиснути клавішу L (англійська).

5.   Вибрати в меню, що відкрилося, ті властивості об’єкта, значення яких потрібно зафіксувати в ключовому кадрі. Для універсальності можна вибрати Локація, Обертання та Масштаб.

1.   Вибрати об’єкт у Вікні 3D-огляду.

2.   Вибрати на шкалі часу кадр, який потрібно зробити ключовим.

3.   Установити потрібні для даного кадру значення властивостей об’єкта.

4.   Натиснути клавішу D (англійська).

5.   Вибрати в меню, що відкрилося, ті властивості об’єкта, значення яких потрібно зафіксувати в ключовому кадрі. Для універсальності можна вибрати Локація, Обертання та Масштаб.

Запитання 29

Яка із кнопок відповідає за переміщення об'єкту?

варіанти відповідей
Запитання 30

Вкажіть, яка область редактора 3D-графіки Blender виділена жовтою рамкою

варіанти відповідей

Властивості

Вікно 3-D огляду

Головне меню

Структуратор

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест