3D-моделювання в Blender

Додано: 3 квітня
Предмет: Інформатика, 9 клас
24 запитання
Запитання 1

Гарячі клавіші на клавіатурі –

варіанти відповідей

це поєднання клавіш, що дозволяють поступово запускати різні можливості програм. 

це поєднання клавіш, що дозволяють миттєво запускати різні можливості програм. 

це три клавіши, що дозволяють миттєво запускати різні можливості програм. 

Запитання 2

У вікні 3D виду перемикає Об’єктний режим на режим Редагування та навпаки.

варіанти відповідей

TAB

A

Цифри NumPad 

Запитання 3

Виділення всіх об’єктів, повторне натискання знімає виділення.

варіанти відповідей

TAB

A

Цифри NumPad 

Запитання 4

Перемикання режимів перегляду об’єкта.

варіанти відповідей

TAB

A

Цифри NumPad 

Запитання 5

За що відповідає комбінація клавіш SHIFT+D :

варіанти відповідей

Повернути скасовану дію 

Дублювання об’єктів

Скасування дії 

Масштабування

Запитання 6

За що відповідає комбінація клавіш CTRL + SHIFT + Z  :

варіанти відповідей

Повернути скасовану дію 

Дублювання об’єктів

Скасування дії 

Масштабування

Запитання 7

За що відповідає комбінація клавіш S :

варіанти відповідей

Повернути скасовану дію 

Дублювання об’єктів

Скасування дії 

Масштабування

Запитання 8

За що відповідає комбінація клавіш Ctrl + Z :

варіанти відповідей

Повернути скасовану дію 

Дублювання об’єктів

Скасування дії 

Масштабування

Запитання 9

Клавіша 5″ перемикає:

варіанти відповідей

вигляд спереду

з перспективного режиму перегляду на ортогональний і навпаки

вигляд справа

вигляд знизу

вигляд зверху

Запитання 10

Клавіша “1″ перемикає:

варіанти відповідей

вигляд спереду

з перспективного режиму перегляду на ортогональний і навпаки

вигляд справа

вигляд знизу

вигляд зверху

Запитання 11

Клавіша “9″ перемикає:

варіанти відповідей

вигляд спереду

з перспективного режиму перегляду на ортогональний і навпаки

вигляд справа

вигляд знизу

вигляд зверху

Запитання 12

Клавіша “3″ перемикає:

варіанти відповідей

вигляд спереду

з перспективного режиму перегляду на ортогональний і навпаки

вигляд справа

вигляд знизу

вигляд зверху

Запитання 13

Клавіша “7″ перемикає:

варіанти відповідей

вигляд спереду

з перспективного режиму перегляду на ортогональний і навпаки

вигляд справа

вигляд знизу

вигляд зверху

Запитання 14

Екструдування виділених вершин у режимі Редагування.


варіанти відповідей

O 

E

Z

U

Запитання 15

У режимі Редагування викликає меню UV Mapping.

варіанти відповідей

O 

E

Z

U

Запитання 16

У режимі Редагування викликає режим пропорційного редагування вершин.

варіанти відповідей

O 

E

Z

U

Запитання 17

Перемикання режиму Solid на режим Wireframe і навпаки.

варіанти відповідей

O 

E

Z

U

Запитання 18

Створити ключовий кадр в режимі Animation:

варіанти відповідей

1.   Вибрати об’єкт у Вікні 3D-огляду.

2.   Вибрати на шкалі часу кадр, який потрібно зробити ключовим.

3.   Установити потрібні для даного кадру значення властивостей об’єкта.

4.   Натиснути клавішу D (англійська).

5.   Вибрати в меню, що відкрилося, ті властивості об’єкта, значення яких потрібно зафіксувати в ключовому кадрі. Для універсальності можна вибрати Локація, Обертання та Масштаб.

1.   Вибрати об’єкт у Вікні 3D-огляду.

2.   Вибрати на шкалі часу кадр, який потрібно зробити ключовим.

3.   Установити потрібні для даного кадру значення властивостей об’єкта.

4.   Натиснути клавішу І (англійська).

5.   Вибрати в меню, що відкрилося, ті властивості об’єкта, значення яких потрібно зафіксувати в ключовому кадрі. Для універсальності можна вибрати Локація, Обертання та Масштаб.

1.   Вибрати об’єкт у Вікні 3D-огляду.

2.   Вибрати на шкалі часу кадр, який потрібно зробити ключовим.

3.   Установити потрібні для даного кадру значення властивостей об’єкта.

4.   Натиснути клавішу L (англійська).

5.   Вибрати в меню, що відкрилося, ті властивості об’єкта, значення яких потрібно зафіксувати в ключовому кадрі. Для універсальності можна вибрати Локація, Обертання та Масштаб.

Запитання 19

Текстура —

варіанти відповідей

це растрове зображення, щонакладається на поверхню 3D-моделі длястворення ефекту певних властивостейматеріалу (мармуру, дерева, металу та ін.).

це блок даних, на вхід на якого подається інформація, що певним чином опрацьовується і на виході можна отримати деякий результат.

Запитання 20

Для додавання вбудованих текстур слід виконати дії:

варіанти відповідей

1. Поєднати сокет Колір в ноді Текстура із сокетом Поверхня в ноді Вивід світу;

2. Виконати Додати → Ввід → Координати текстури;

3. Поєднати сокет Генероване в ноді Координати текстури з сокетом Вектор в ноді Текстура

5. Щоб ефект промальовувався, треба увімкнути опцію Відтінювання вікна огляду (Показати передогляд рендера) на панелі інструментів передогляду. 

1. Створити об'єкт.

2. Додати новий матеріал: Матеріал → Новий → Основний колір.

3. Натиснути кнопку Shading.

4. Вибрати Додати → Текстура. У списку стандартних текстур вибрати потрібний тип текстури.

5. Поєднати сокет Колір у вузлі Текстура із сокетом Основний колір у вузлі Матеріалу.

Запитання 21

Для створення нового файлу слід виконати команду

варіанти відповідей

команду Файл / Open.

Файл / Новий /General.

File / External Data

/ Pack into .Blend file

Запитання 22

Для відкриття .blend-файлу слід виконати

варіанти відповідей

команду Файл / Open.

Файл / Новий /General.

File / External Data

/ Pack into .Blend file

Запитання 23

Якщо планується відкривати файл .blend на іншому комп’ютері, слідвиконати команду

варіанти відповідей

команду Файл / Open.

Файл / Новий /General.

File / External Data

/ Pack into .Blend file

Запитання 24

Який застосунок ми вивчали?)

варіанти відповідей

Autodesk 3ds Max


Blender


Marvelous Designer

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест