3Т Маркетингова цінова політика

Додано: 4 листопада 2022
Предмет:
Тест виконано: 46 разів
12 запитань
Запитання 1

Як називається комплекс заходів фірми, до яких належить формування ціни, знижок, умов оплати за товар, реалізація якого покликана забезпечити задоволення потреб споживачів і отримання фірмою прибутку, а також вирішення стратегічних завдань фірми ?

варіанти відповідей

маркетингова цінова політика

маркетингова товарна політика

комунікаційна політика

Запитання 2

На ціну впливають такі фактори -

варіанти відповідей

зовнішні

внутрішні

додаткові

специфічні

Запитання 3

Що не є фактором, що сприяє зниженню ціни?

варіанти відповідей

зростання виробництва

технічний прогрес

конкуренція

монополія підприємства

Запитання 4

Що не входить до факторів, що викликають зростання ціни ?

варіанти відповідей

монополія підприємства

зростання податків

зниження податків

збільшення прибутку підприємства

Запитання 5

Що не входить до чинників конкурентоспроможності ринку ?

варіанти відповідей

рівень монополізації на ринку

рівень конкуренції

цінова політика на ринку

рівень ділової активності на ринку

Запитання 6

Зазначте основні фактори, що впливають на еластичність попиту і роблять значний вплив ціни :

варіанти відповідей

Наявність товарів-замінників: чим їх більше, тим еластичніший попит.


Частка витрати на даний товар у бюджеті споживача: чим вона більше, тим вище еластичність.

Ступінь необхідності даного товару: еластичність попиту нижче всього у тих товарів, які з точки зору даного споживача є для нього корисними.


всі варіанти правильні

Запитання 7

Як називається стратегія коли фірма встановлює ціну на свій товар, орієнтуючись на рівень поточних цін на ринку. При цьому вона має враховувати ціни конкурентів і менше уваги приділяти показникам власних витрат або попиту. Вона може призначити ціну на рівні, вищому або нижчому за рівень цін своїх основних конкурентів. 


варіанти відповідей

стратегія високих /низьких цін

стратегія незаокруглених цін

стратегія цін на товари -новинки

стратегія пронокнення на ринок

Запитання 8

Як називають таку стратегію, коли продавець має враховувати не лише економічні, а й психологічні фактори ціни ?

(Багато продавців вважають, що ціна має обов'язково виражатися непарним числом – 19,99 грн., 999 грн. тощо. Тоді для багатьох споживачів товар буде коштувати 19 із лишком гривень, а не 20 і вище. Також деякі споживачі люблять отримувати здачу за товар, який вони купують.) 


варіанти відповідей

стратегія незаокруглених цін

стратегія цін на товари-новинки

стратегія високих цін

Запитання 9

Яка стратегія використовується при наступних умовах:

*високий рівень поточного попиту зі сторони великої кількості покупців;

* витрати дрібносерійного виробництва не настільки високі, щоб анулювати фінансові вигоди фірми;

* споживачі мало поінформовані про витрати виробництва і маркетинг товару?


варіанти відповідей

стратегія цін на товари -новинки

стратегія проникнення на ринок

стратегія низьких цін

Запитання 10

Як називається така стратегія, коли фірма може пропонувати свою продукцію за єдиною, максимально довго незмінною ціною ? Встановлення такої ціни «привчає» покупця, що він завжди може купити даний товар за такою ціною. Встановлення такої ціни позбавляє продавця витрат, пов'язаних з розробкою іншої цінової стратегії. 


варіанти відповідей

стратегія єдиних цін

стратегія гнучких цін

стратегія цінової дискримінації

Запитання 11

Про яку стратегію йде мова ? Виробник, залежно від того, як добре він знає своїх покупців, яку кількість товару вони в нього купують та інших факторів, пропонує для різних категорій споживачів різні ціни на свою продукцію. 

варіанти відповідей

стратегія гнучких цін

стратегія єдиних цін

стратегія цінової дискримінації

Запитання 12

Проя ку стратегію йде мова ? Продають два товари за ціною одного, пропонують товар з подарунком, знижки

варіанти відповідей

стратегія цінової дискримінації

стратегія гнучких цін

стратегія єдиних цін

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест