Як називається комплекс заходів фірми, до яких належить формування ціни, знижок, умов оплати за товар, реалізація якого покликана забезпечити задоволення потреб споживачів і отримання фірмою прибутку, а також вирішення стратегічних завдань фірми ?
На ціну впливають такі фактори -
Що не є фактором, що сприяє зниженню ціни?
Що не входить до факторів, що викликають зростання ціни ?
Що не входить до чинників конкурентоспроможності ринку ?
Зазначте основні фактори, що впливають на еластичність попиту і роблять значний вплив ціни :
Як називається стратегія коли фірма встановлює ціну на свій товар, орієнтуючись на рівень поточних цін на ринку. При цьому вона має враховувати ціни конкурентів і менше уваги приділяти показникам власних витрат або попиту. Вона може призначити ціну на рівні, вищому або нижчому за рівень цін своїх основних конкурентів.
Як називають таку стратегію, коли продавець має враховувати не лише економічні, а й психологічні фактори ціни ?
(Багато продавців вважають, що ціна має обов'язково виражатися непарним числом – 19,99 грн., 999 грн. тощо. Тоді для багатьох споживачів товар буде коштувати 19 із лишком гривень, а не 20 і вище. Також деякі споживачі люблять отримувати здачу за товар, який вони купують.)
Яка стратегія використовується при наступних умовах:
*високий рівень поточного попиту зі сторони великої кількості покупців;
* витрати дрібносерійного виробництва не настільки високі, щоб анулювати фінансові вигоди фірми;
* споживачі мало поінформовані про витрати виробництва і маркетинг товару?
Як називається така стратегія, коли фірма може пропонувати свою продукцію за єдиною, максимально довго незмінною ціною ? Встановлення такої ціни «привчає» покупця, що він завжди може купити даний товар за такою ціною. Встановлення такої ціни позбавляє продавця витрат, пов'язаних з розробкою іншої цінової стратегії.
Про яку стратегію йде мова ? Виробник, залежно від того, як добре він знає своїх покупців, яку кількість товару вони в нього купують та інших факторів, пропонує для різних категорій споживачів різні ціни на свою продукцію.
Проя ку стратегію йде мова ? Продають два товари за ціною одного, пропонують товар з подарунком, знижки
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома