Як називається систематичний збір, реєстрація й аналіз
даних із проблем, що відносяться до маркетингу ?
Маркетингові дослідження можна проводити силами
Першим етапом маркетингових досліджень є:
Останнім етапом маркетингових досліджень є :
Як називається аналітичний метод, за допомогою якого фіксують поведінку споживачів в реальних ситуаціях, про що споживач може не знати ?
Який метод полягає у використанні фокус-групи опитуваних (6-9 споживачів або експертів), з членами якої всебічно обговорюються проблеми, що цікавлять дослідників ?
Як називається метод ґрунтується на застосуванні комп’ютерної техніки та відповідного програмного забезпечення ?
Як називають дослідження, під час якого в контрольованих умовах змінюють один або кілька параметрів (товару, упаковки, реклами тощо), що дає змогу побачити можливі поліпшення або ефективність ?
Як називається аналіз суті вторинних даних, який становить ланцюжок логічних міркувань ?
Як називається процедура аналізу текстів з метою виявлення понять, суджень, процесів, які зустрічаються в тексті ?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома