4.3. (6 НУШ)(інкл.) Створення й опрацювання векторних зображень у графічному редакторі Krita

12 запитань
Запитання 1

Шар який потрібно додати для створення векторного зображення

варіанти відповідей

Векторний

Геометричний

Запитання 2

Команди меню для редагування об'єктів векторного малюнка

варіанти відповідей

Зміни

Редагувати

Запитання 3

Точка для зміни градієнта

варіанти відповідей

Опорна

Ключова

Запитання 4

Вкладки панелі Параметри інструмента після вибору векторного об'єкта

варіанти відповідей

Штрих

Геометрія

Заповнити

Заливка

Запитання 5

Французький інженер, який використовував криву під час проектування автомобілів компанії "Рено"

варіанти відповідей

П'єр Безьє

Рено Безьє

Запитання 6

Тип точки перегинання

варіанти відповідей

Кутова

Гладка

Запитання 7

Тип точки перегинання

варіанти відповідей

Кутова

Гладка

Запитання 8

Тип точки перегинання

варіанти відповідей

Кутова

Симетрична

Запитання 9

У яких із запропонованих випадків варто використовувати векторну графіку?

варіанти відповідей

Створення креслення деталі автомобіля

Створення групи фотографій рідного краю

Створення емблеми (логотипа) фірми

Запитання 10

У яких із запропонованих випадків варто використовувати растрову графіку?

варіанти відповідей

Створення репродукцій картин художників

Створення групи фотографій рідного краю

Створення емблеми (логотипа) фірми

Реставрація старих фотографій

Запитання 11

Для встановлення певного типу точки перегинання кривої Безьє у графічному редакторі Krita є такі способи:

варіанти відповідей

з використанням контекстного меню відповідної точки

з використанням елементів керування бічної панелі Параметри інструмента

Запитання 12

Способи заповнення у графічному редакторі Krita

варіанти відповідей

Без заповнення

Заповнення одним кольором

Заповнення градієнтною заливкою

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест